Hej...
Jeg har i over et par måneder gået op på den lokale rideskole som ligger i den by hvor jeg går i skole. Jeg plejer at smutter der op i mine fritimer hver mandag og torsdag udelukende for at hilse på en gammel rideskole hest, Flash. Han og jeg er blevet rigtig glade for hinanden

,men... i dag da jeg var oppe på rideskolen hørte jeg at han nok snart skulle slagtes fordi han ik gik ordentligt i undervisningen, og fordi han var slidt op og måske havde ondt i ryggen! Hvor blev jeg dog ked af det da jeg hørte det

og er det stadigvæk! Han er 16 år og ser yderst frisk og glad ud på folden!
Jeg sagde det til min mor, og hun begyndte på at spøgre om vi skulle købe ham, da han nok ville blive solgt for et par tusinde. Men selvom jeg smadder gerne vil ha ham, bliver jeg nok nødt til at sige nej. For den nye fold er ik færdig endnu, og der kan ik gå 3 heste på den fold som Ódin og Telpa går på nu. Og den nye fold er først færdig om en måneds tid, så hvis vi købte ham skulle vi jo betale for opstaldning på rideskolen indtil vi kunne få ham hejm, og desuden, hvad skulle vi kunne bruge en hest til som ik kan rides? Hyggehest kan vi godt, og jeg kan da gå ture med ham osv. men hvad når jeg skal på landbrugsskole til august og kun er hjemme i weekenderne?
Hvor er det hele dog trist! Og jeg har ik en gang et billede af ham som jeg kan mindes ved...
Ville bare lige ud med min fortvilelse...
I'm not always right, but I'm never wrong
-Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥