Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvor er jeg ked af det!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 14:53
Hej...
Jeg har i over et par måneder gået op på den lokale rideskole som ligger i den by hvor jeg går i skole. Jeg plejer at smutter der op i mine fritimer hver mandag og torsdag udelukende for at hilse på en gammel rideskole hest, Flash. Han og jeg er blevet rigtig glade for hinanden {> ,men... i dag da jeg var oppe på rideskolen hørte jeg at han nok snart skulle slagtes fordi han ik gik ordentligt i undervisningen, og fordi han var slidt op og måske havde ondt i ryggen! Hvor blev jeg dog ked af det da jeg hørte det :{-( og er det stadigvæk! Han er 16 år og ser yderst frisk og glad ud på folden!
Jeg sagde det til min mor, og hun begyndte på at spøgre om vi skulle købe ham, da han nok ville blive solgt for et par tusinde. Men selvom jeg smadder gerne vil ha ham, bliver jeg nok nødt til at sige nej. For den nye fold er ik færdig endnu, og der kan ik gå 3 heste på den fold som Ódin og Telpa går på nu. Og den nye fold er først færdig om en måneds tid, så hvis vi købte ham skulle vi jo betale for opstaldning på rideskolen indtil vi kunne få ham hejm, og desuden, hvad skulle vi kunne bruge en hest til som ik kan rides? Hyggehest kan vi godt, og jeg kan da gå ture med ham osv. men hvad når jeg skal på landbrugsskole til august og kun er hjemme i weekenderne?
Hvor er det hele dog trist! Og jeg har ik en gang et billede af ham som jeg kan mindes ved... :{-(

Ville bare lige ud med min fortvilelse...

I'm not always right, but I'm never wrong 8-) -Citat Garfield
Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 15:04
...Jeg kan godt forstå at du er ked af det!
Jeg har også "mistet" min gamle halvparts hest Elliot! Han blev ikke slagtet men solgt!

Jeg savner ham meget men jeg har da billeder af ham!
Du kan foresten se ham på min præs...Mener jeg!

Håber at i finder en løsning så han ikke skal slagtes!

MøZz Drakkar & Anne

Mail!

0
0
Svar på denne tråd

Æv..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 15:31
Jeg har lige ringet til en fra rideskolen for at høre hvad de skal ha for Flash (min mor vil købe ham alligevel (jeg betaler selv, men min mor lægger lige ud indtil jeg får penge her midt i måneden) for hun siger at der kun går 14 dage - 3 uger før folden er færdig) men hende jeg skulle snakke med var lige kørt på arbejde sagde hendes mand, såjeg må vente til kl. 20 i aften hvor hun kommer hjem!
Det trækker sq tiden ud... :-( Jeg vil bare gerne ha et svar nu om de vil sælge ham til mig!
Jeg håber bare SÅ inderligt at de vil!!

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 15:51
Krydser fingre for de vil!

:-) Hilsen FlüggerFilan :-)

~Ude godt,men hjemme bedst,men allerbedst er til hest~
Hvem siger man ikke kan have et godt liv som singel?!?!
0
0
Svar på denne tråd

Jammen...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 16:17
Okay jeg har aLDRIG haft hest men hvis min mor sporgte om vi skullle beholde nogen af mine yndligsheste havde jeg råbt JA Jeg får føst hest om... 13-14 år.

:-D QnuZZer MiniPige :-D

;-D Hvem er de bedste? ;-D
;-D Det er heste! ;-D
:-P Polly hun er sød :-P
&
:-P Mini hun er blød :-P
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

-FlüggerFilan-
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 16:25
Tak skal du ha :-D det håber jeg fandme os at de vil!

Minipige: ik hvis der ik var plads til hesten, man må jo os tænke på den. Og når du tænker hest, tænker du jo nok os på en du ride på, hvilket man ik kan med ham her. Men jeg er faktisk skide ligeglad om han kan rides eller ej, for jeg vil bare ik ha at han skal slagtes! Men jeg kan godt se din tankegang ;-)

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

et godt råd her fra mig!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 20:39
hej!
nej hvor er det synd for dig!!!!!!!!!
hvis jeg var dig vil jeg købe ham og finde en rigtig god pige eller dreng der kunne have part på ham!
så kunne du tage over når du ikke hvar hjemme!!!
hvor er det hele trist for dig!!!
men nu skal du høre noget du sikkert bliver en lille smule glsdre for!!!
den 9 april rullede der et føl ud der hvor jeg har hest!!!
du skulle næsten gå ind og kigge!!!
så får du sikkert et smil på læben!!!!!1

just smile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knuzzzzzz

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jaaaa
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 20:41
*Weee* Jeg har lige talt med en fra bestyrelsen på rideskolen, og hun har spurgt om jeg ik vil komme og ride Flash et par gange om ugen ;-D !! Og selvfølgelig sagde jeg ja! Lige med det samme! Hold kæft hvor er jeg dog lettet over at han ik skal slagtes :-D {>
Hun sagde at de ville prøve at ride ham op, eller tilride som hun sagde...jeg ved ik helt hvad hun mener med pyt! ?:-)
Ej hvor er jeg lettet! Jeg har lige siddet og tudet af glæde! Mand hvor er jeg glad! Jeg ved så ik om jeg skal betale noget, men under alle om stændigheder skal jeg op hos Flash på lørdag og snakke med ham som ejer ham. ;-D
Jeg sagde os at hvis det skulle komme på tale at de ville sælge ham til en slagter skulle de sige det til mig først, jeg vil købe ham lige meget om kan rides eller ej! Jeg tror sq jeg holder mere af den hest end jeg troede! {>
*Weee* jeg havde aldrig troet at jeg skulle komme til at ride ham!

Hilsen Lisa som bare er så glad og lettet ;-D

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

Cici
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 20:43
Hm... jeg tror ik helt jeg fattede det med et føl der ruller?! ?:-) Men pyt, nu er alt næsten i den skønneste orden ;-D :-D

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

lisa
Forfatter: 
Dato:  11-04-2003 13:19
hej!
ik noget, en anden form for at der kom et føl ud d. 9 april

knuzzzzzz

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  11-04-2003 14:17
Her er lige et par billeder af dejlige Flash som jeg var oppe og tage af ham i dag! Nyd synet ;-)

Ved siden af Flash står en rigtig lille lorte pony (den grå), som jagter med alle de andre heste! I skulle ha set hvordan Flash måtte snige sig hen til halmballen for at få lidt at spise! >:-( :-*

Men er han ik bare dejlig?! {> (Flash altså ;-))

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

Jaaaa
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 22:46
Nu skal jeg passe ham tirsdag, torsdag og fredag + jeg får undervisning på ham om onsdagen ;-D
Er jeg bare heldig eller hvad ;-D :-D
Lille ♥Flashemims♥ {>

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider