Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Billeder af mig på....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 19:47
.... sports ride klubbens hp.
----
her kommer en forklaring! (har ikke haft tid til at skrive før nu) ja jeg har jo lige været til min første jagt her i søndags og det var bare hammer sjovdt min pony plejer at være helt vildt svær at holde men da jeg var på jagt gik det bare så godt hun var bare så sød og nem! hun sprang det hele både vand natur og opbyggede spring uden problemer (det havde jeg også regnet med for hun stopper ALDRIG) nå men så da vi er nået til det femte sidste spring skal vi op af en bakke og gæt lige hvad der sker.... Shakira banker sit hoved lige op i mit så jeg bare får den største blodtud og det vil bare ikke stoppe og fordi det gør så ondt begynder jeg også at græde så rider bagmaster hen til mig og siger "rid du hjem til matsson" (matsson= den rideklub vi kom fra) og jeg siger så "nej jeg vil sgu gennemfører" så siger han "er du sikker på det med den næse" mig "ja" og så gennemførte jeg selvom det gjorde fandens ondt..

her er de billeder som blev taget med mig på!

Det er mig længest ude til højre på den sorte pony og jeg har rød ridejakke og sikkerhedsvest på

Knuzzer Step...

**Rigtige piger rider hver dag..!!**

Ponznet Step2002 Step2003
0
0
Svar på denne tråd

Kæmpe billede!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 20:10
Sikke et kæmpe billede! Måske du skulle gøre det lidt mindre næste gang? ;-)

Men det var da flot at du kunne gennemføre med blodtud og det hele hi hi ;-D (y) Hvor var jagten henne?

I'm not always right, but I'm never wrong 8-) -Citat Garfield
Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

Dyrehaven
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 20:24
Hej lisa.

ja det er stort men hviste ikke lige hvorn jeg skulle gøre det mindre og det blev holdt i dyrehaven

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

Flot!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 21:43
Det var rigtigt flot!
Jeg har også selv deltaget i 2 jagter, jeg syntes det er meget stressende, men sjovt fordi der er så meget spænding i.

~Hjælp til at finde din Islandske Hest's famile? Kontakt mig~

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com
'

0
0
Svar på denne tråd

Hehe
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 21:48
Godt billed men liiige lovlig monster stort.. ;)
:P -DomZe- :P
You can do anithing you set your mind to man..
-Eminem
Mail
Eminem-Test! -Try it! :)
0
0
Svar på denne tråd

Step!!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 21:51
Hai Step... Tillykke med jagten!! Jeg har stadig lidt probelmer med Mischa og hendes ryg + såret på benet... men men.... jeg ska nok komme og ride fra dig til en af de andre jagter!! *Gg*

Ska bare lige ha en ny sadel så der går nok over en måned :( Hvornår er det der er jagt næste gang?? Tjekker lige hpén.....

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Jagt om sommeren??
Forfatter: 
Dato:  09-04-2003 22:01
HmmMmm.. har ik lige helt fattet.... er der jagt om sommeren?? for ellers tror jeg ik jeg ka nå at starte 6 jagter :( Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Julle
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 11:01
Hej julle!

den næste jagt er på søndag og den skal jeg med til! også er der jagter hver søndag til hubertus jagten så tror nok at du skal nå det.. det er godt at det går godt nu.. jeg blev godt nok forskrækket da det skete det så vildt voldeligt ud he he men du klarede dig... og så må vi jo lige få snakket sammen om hvornår du skal til den næste jegt for så kan det jo være at vi kunne mødes.. nå men ses.. er lige i skole det er bare for kedeligt.. snork.. godt at jeg har tideligt fri idag 12.45 he he

Knuzzer Step...

0
0
Svar på denne tråd

okae
Forfatter: 
Dato:  10-04-2003 15:58
Hey...
Det var da godt..
Shakria er godt nok skøn der.. :-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider