Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jjaa!! En tand fra min hest!!
Forfatter: 
Dato:  03-04-2003 19:47
Hejsa Alle Heste tossede piger (og drenge)

V godt at i nok syntes jeg er mærkeligg, men her får i det lliiggee fra starten? Oki!? ;-D

Oki... Jeg havde lige redet oppå min rideskole, og skulle til at ride.. Så opdager jeg at der hænger en tand ud af munden på ham! ?:-) Så kigger jeg nærmere... Og ADR!! Den hang i en luns tandkød, og var sad GODT fast i det! PANIK! :{-( nnåå.. Men min ridelære ringede til dyrlægen, og de sagde at jeg IKKE måtte ride ham før den var ude! (hvilket jeg alligevel ikke havde tænkt mig) Og at jeg bare skulle lade den være... nnåå...

Så her (Før) da jeg skulle lukke dem ind, så kiggede vi IGEN omtanden var der, og det var den, men nu sad den ikke så godt fast, så vi kunne lige tage den ud (eller min FAR kunne!! Kan ik få mig selv til det! 8-)) Og Nu har jeg en af hans tænder!!

Syntes der er ret sjovt at havde en tand fra ens hest! :-P nnåå.. men nu er det jeg spørger, hvordan for man det tandkød (der sidder tilbage) af tanden?? skal nemlig havde den i en halskæde! ;-D :-P

Hvad med jer?? har i også en tand fra jeres hest?? Hvis ja, hvordan forgik det så??

Knuzz

Heste Tosssen Jose
0
0
Svar på denne tråd

*LOL*
Forfatter: 
Dato:  03-04-2003 19:54
Stakkels, stakkels pru, men det er da en skæg "Souvenir" (<---staves?) :-)

;D - Emilie & Ascha - ;D

Vendte mig om
Dén jeg mødte
Borte i disen

-Haiku-digt-
0
0
Svar på denne tråd

tænder :)
Forfatter: 
Dato:  03-04-2003 20:24
hehe, jeg har også en af min dejlige ponys tænder! hæhæ, det var fordi at han jo ikke er sååå gammel den lille Pegasus, så han skulle tabe den, så hende der ejer stedet der hvor han står, gik hen, og *knæk* så havde jeg en af pegasus's Tænder :D

Tror også jeg vil have en lille halskæde, så har jeg to halskæder med tænder, en fra en haj, og en fra mit mule-dyr! hæhæ..

Mvh. Ditte
Husk at leve livet - du lever det kun én gang!
0
0
Svar på denne tråd

oz her...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2003 09:24
vi har også en masse tænder fra vores heste! de har nogen gange ligget i krybben!
men det er da sjovt!

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider