Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Dårlig rideklub eller hvad??
Forfatter: 
Dato:  30-03-2003 20:51
hej alle sammen!!

først!! igår startede jeg stævne på freja i en lc2 og lb2 og vi fik en 2. plads i lc2én.. jubii........... i bemærkninger stod der : pænt program - du rider nydeligt i lc2én og Dejlig hest som blot mangler rutine. det blev heg sku glad for!!

så til overskriften.
den rideklub jeg startede i, godt nok sidste år.
meldte jeg til i pony lc2én på min pony Diva, og i heste lc2én og lb2én
nå.. men pony klasserne blev aflyst.
så sagde jeg til kontakt personen i klubben at jeg bare ville starte uden for konkurrence ( god træning da jeg først tilred hende i sommern 2002) men så sagde hun " hvorfor? du kan da bare ride for/med i konkurrencen" så tænkte jeg ik mer om det, selv om jeg viste at ponyer ikke måtte ride mod heste, hvis man ikke vil have den opklasset til hest.
da jeg så skulle starte stævnet vandt jeg og blev skam også klubmester i dressur for heste ( på min pony)
det var så i dressuren.
i spring: viste de ikke hvillkn højde ponyer red til!! toér skulle i en LD springe 70cm hvor man rigtig skal springe 60cm.. men så sagde vi/jeg det til klubben så det blev lavet om..

så er det man tænker "lær lige tingene, før man laver stævner!"

synes i ikke det er dårligt???

håber i vil svare

knuzzer freja og diva

0
0
Svar på denne tråd

Jo.. Men læs lige her..
Forfatter: 
Dato:  30-03-2003 21:13
I dag var jeg til stævne i Brande rideklub.. Jeg skulle starte en lb puljespring, og en la.. Men da vi kom derop (en time før klassen startede), var der præmie overrækkelse i DEN klasse jeg skulle have redet en time senere..

Det vil sige at de havde rykket det hele halvanden time frem, UDEN at fortælle noget til dem der skulle starte, så jeg måtte melde fra i den lb, og efteranmelde i la puljespringningen i stedet.. ALLE deroppe var bare sure, for de havde heller ikk fået noget a`vide..

Der var en jeg snakker meget med til stævner, som spurgte lørdag aften hvornår la`en gik? Jamen den gik klokken 13.00 (Søndag) så kom de derop søndag, så de kunne få redet den la, men da de kom var det hende der skulle være på banen.. Men så gik min mor op og spurgte om ikk hun kunne få lov at gå bane og opvarme lidt inden.. Og det fik hun så lov til..

Hvad synes i om det..?

Qnuz *Camilla & Sweety*..!

Eminem Styrer KLODEN..!

Rigtige Ryttere Springer..!

0
0
Svar på denne tråd

ik moi..
Forfatter: 
Dato:  30-03-2003 21:18
TILLYKKE!! - Jeg har ikke været til stævne 8-)
Vil give dommerne ret! Freja er virkelig dejlig! Er hun virkelig 160 cm.?? sys hun ser meget mindre ud!

~Kald mig bare tosset :-P -jeg selv kalder mig
HESTETOSSET :-D ~

{> Hilsner fra mig og Fancy!! {>

0
0
Svar på denne tråd

til camiilla
Forfatter: 
Dato:  31-03-2003 10:16
man må ikke rykke klasserne med mindre man har snakket med alle den der skulle sarte bare så du ved det og kan bruge det en anden gang
0
0
Svar på denne tråd

Lis Mari..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2003 13:05
Det ved jeg godt.. Men de havde ihvertfald ikk ringet til alle, for der var mange, som jeg kender der kom for sent, fordi de ikk havde fået noget afvide..

Qnuz *Camilla & Sweety*..!

Eminem Styrer KLODEN..!

Rigtige Ryttere Springer..!

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2003 20:24
Ja jeg var til et springstævne sidste sæson. I lb'en pissede det bare ned (regn..) og man kunne ikke se springene! Der blev reddet på max-højde! Jeg/vi sagde det til dem, og de sagde, at det var det da ikke...! Den næste dag var der i distriktstævne i nærheden (jorden var blevet rimelig tør og det regnede ikke) der red de på min-højde fordi de mente der var glat.

Er der ikke bare dårligt? Der hvor jeg red var der en lorte bund og der var flere der væltede! Jeg syntes ikke man kan byde dem der starter at de skal ride når de ikke kan se noget for regn og vælter hele tiden!

Qnuz fra Dea ;-DMed stor magt følger stort ansvar ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Til Camilla/Sweety!
Forfatter: 
Dato:  31-03-2003 20:34
I spring må man godt rykke startene frem. Man må bare ikke i dressur!!
!!

~ Jannie&Bozze ~

Verdens mest værdigfulde guldklump er - Bozze
0
0
Svar på denne tråd

Vil I ik være søde?
Forfatter: 
Dato:  31-03-2003 20:56
Heysan!
Hm...jeg har tit tænk på om I ik vil være søde at skrive hvad f.eks. LC og LC2 osv. betyder? For jeg ved ik en snus om det, da jeg hverken rider dressur eller spring! Håber I gider ;-D (så jeg rigtig kan rose jer for de høje spring eller de svære øvelser *Gg* ;-))

I'm not always right, but I'm never wrong 8-) -Citat Garfield
Hilsen Lisa med
♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
0
0
Svar på denne tråd

lidt om regler
Forfatter: 
Dato:  01-04-2003 13:49
Frederikke: Ld eksistere ikke ifølge reglementet, derfor er den ikke nødvendigvis 60cm for II'er. en Ld har den højde de skriver i proportionerne, skriver de ikke noget, så ring og spørg.

Camilla: De må til hver en tid rykke klasserne op til en halv time frem. hvis de i programmet/proportionerne har skrevet at klasserne afvikles fortløbende eller noget lignende er det rytternes eget ansvar at ruinge og spørge om der er ændringer. dette gælder også hvis de skriver at alle tider er ca tider.

Dea: Hvis du melder til i en Lb må du gå ud fra at den er på max. ligegyldigt vejret. at de så nogle steder er så søde at sætte ned kan man jo bare være glad for. Jeg red i 2000 distriksmesterskab i La, vi varmede op i vand til knæene. selve stævnet var på græs og det var meget glat. Det blev der ikke taget hensyn til.

Et godt råd er altid at ringe til klubben før man kører for at høre om forsinkelser osv. hvis man ved bestemte klubber ikke lever op til forventningerne, kan man jo lade være med at starte der.

Line og Tempo

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Jo flere tæsk man får, des mere elsker man smagen af blod
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider