Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Dreng fra min klasse på intensiv... :-( + dum tøs
Forfatter: 
Dato:  29-03-2003 10:31
Hej...

Der er en dreng fra min klasse - en af min bedste venner - indlagt på intensiven i Odense....

Han fladt og slog hovedet i efteråret og har siden da haft det ret dårligt og har haft problemer med at huske.

Sidste weekend blev han indlagt, først på vores eget hospital, så på sevndborg og nu på intensiven i Odense.

Han har det bare så dårligt og måske er det minigitis (Hvordan man nu staver til det..?) eller kræft.... Han får det vist værre og værre.

Gad vide hvordan det ender??

Og så er der en pige i min klasse, der bare hader mig og er så jaloux på mig. Vi var bedste veninder indtil i 3. klasse hvor jeg blev bedste veninder med Natasja som satdig er min bedste veninder her i 10. - hun kan ikke klare at vi snakker sammen, så bryder hun ind.

Nå, men det var ikke det! Jeg er begyndt at spille basket ball i frikvarterne - jeg blev træt af at side indenfor og glane, så købte jeg en basketball og spiller sammen med et par fra klassen (Drenge og Natasja) og nu er Lea bare helt vild - alt muligt med at jeg gør det for at få fat i drengene (Hvilket jeg ikke gør) og "Jeg kan jo slet ikke reglerne..."

Jeg ville bare lige fortælle det...

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Det er da!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2003 11:01
Hej Heidi.

Det er da fryggeligt!!!!!!!!
Jeg har engang haft en minigitis virus, og lå på sygehuset og det var ikke særlig sjovt, og desuden heller ikke da det var sommer :-('
Jeg lå også på Odense sygehus.

Men Lad os håbe er det værken er kræft eller minigitis, men hellere håbe at det er noget som kan gå over!!!

Men god bedring med ham.

*Rigtige Rytter*
*Rider Dressur*

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

hm
Forfatter: 
Dato:  29-03-2003 11:08
Pyha sikke noget være noget med ham fra din klasse, det er sgu da synd.
Og det der med hende din X-bedsteveninde er bare noget pis hva?!
Jeg tror bare at du skal prøve at tale med hende om hva det er der gør at hun er så misundelig, og måske kan i alle 3 komme til at gå sammen?!
Man siger godt nok at det aldrig vil gå når man er 3, men det kan det altså godt, man kan jo godt have 2 at betro sig til, hvilket faktisk godt kan være en fordel, hvis det nu ikke lige går som det skal med den ene, ja så har du jo bare den anden at gå hen til :-D
Prøv det.

Hmm barsket er nu en sport for alle, kender det godt, havde selv en barsketballgård på min gamlew skole hvor jeg altid spillede med drengene fra klassen, det var hammer skægt, og det var bestemt ikke for at "score" nogle drenge!
Så det der med at hun siger at det "bare" er for at score dem, tja så er det vist nok hende der tager fejl, prøv at spørg hende om hun ikke bare vil være med, måske kan hun se at det ren faktisk ER sjovt at spille, og ik bare for at score drengene.
M.V.H
Tine c",)

(")(")
( '.')
(")(")

**Vær dit eget ikon**
0
0
Svar på denne tråd

Synd
Forfatter: 
Dato:  29-03-2003 13:43
Det er ret synd fra ham fra din klasse! :{-(
En fra min klasse har en lille søster som havde kræft i 2 år og så gik det heldigvis væk, men hun tabte håret og havde det ikke særlig godt. :-D

Sådan en som hende der Lea har vi også i min klasse, fordi jeg ELSKER fodbold og har været fodbold fan i 10 år! (jeg er kun 13, men så min første fodboldkamp som 3 årig!) :-D

Håber at han bliver rask og Lea forstår at du bare godt kan lide basket! ;-D

Kram Signe :)

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. Minigitis (eller hvordan det staves) :D
Forfatter: 
Dato:  30-03-2003 20:46
Hej.

Nu er det ikke for at tage modet fra dig, men min kæreste havde en ven, han fik ørebetændelse, som senere udviklede sig til minigitis... Kort efter vi begyndte at komme sammen skulle min kæreste til sin vens begravelse. :( Så altså....

God bedring med din ven håber jeg...

-Forsaken.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider