|
|
|
|
| Jamen....... |
| Forfatter:  |
Madsen |
| Dato:  |
27-03-2003 15:24 |
|
...Tillykke! Det var da fedt Med venlig hilsenMadsen og Capelli 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina |
Vibeke~Inkatino |
27-03-2003 16:35 |
|
Tillykke!
Fik også selv 10 for min seneste projektopgave
Vibeke~Inkatino
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
Pony lånes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Christina |
Vibeke~Inkatino |
27-03-2003 16:52 |
|
*Takker*
Vibeke~Inkatino
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
Pony lånes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Feed |
Ida(Halifax) |
27-03-2003 19:03 |
|
TILLYKKE  Det var da rart.
Har selv lige fået 11 for en dansk biografi om Halfdan Rasmussen *weeee* ~Ida
Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres. ~ Afrikansk ordsprog ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot!!! |
Bobby som er stævneklar ;) |
27-03-2003 22:46 |
|
rigtig godt gået alle sammen
jeg fik oxo 11 for en projektopgave om heste
Gulerødder & Qnuzz fra ~♥Anso & Bobby♥~ Ingen Bobby~Ingen Hobbyer du til fest eller er du til hest?I ♥ Bobby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mi projektopgave! |
Stine (Robyn) |
28-03-2003 13:07 |
|
Tilykke!
Jeg har skrevet 9. klasses obligatorisk projektopgave for nogle uger siden, men jeg har ikke fået karakter endnu. Men vores lærere har lovet at vi får den inden påskeferien.
Jeg håber jeg får en god karakter, da den jo kommer til at stå på mit afgangsbevis.
Venlig hilsen Stine Vi elsker fordi han elskede os først. 1. Johannesbrev 19, A præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wee me too! |
Matilde |
29-03-2003 18:00 |
|
Fik også 10 for min OSU opgave her i 10 klasse, skønno...!!!
Tillykke til jer andre karakter-scorere!!!
Kærligst Matilde og Lyfting
Engang rytter - Altid rytter! "Start altid dagen med et smil;-D - så er det overstået"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh... |
Signý |
29-03-2003 18:47 |
|
Er det her en slags "Hvem-får-bedst-karakterer"-konkurrence ?
- Hm, well, - for mit vedkomne går det strålende i de sproglige fag, i danske stile får jeg ofte omkring 10-11 og nogen gange 13, men i de mere matematiske går det bare af H.T. - jeg fik et sted mellem 5 og 7 i sidste mat. prøve, - altså, jeg kunne vælge at få karakterer, men kunne også vælge det fra (jeg går kun i 7). Jeg valgte det fra, men spurgte, hvad det laveste var, og herfra har jeg så formodet, at det lå deromkring. :-/
Hilsen Stræber-Katrine. Katrine med Signý "Fyld ikke dit liv med dage - fyld dagene med liv ! (...Og det skulle komme fra mig... )Rideudstyr Sælges - Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
Punktummet |
29-03-2003 19:57 |
|
Tillykke alle sammen...
:-)
Jeg har næsten lige skrevet 9. klasses obligatorisk projektopgave som jeg fik 11 for!
Alt er ikke som det skal være, når prikken over i´et mangler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik 6 |
|
|
Jeg fik 6 for min projektopgave her i 9. lidt skod, men hvad fanen, livet går sq videre ...håber jeg *Giisp*  Hæ hæ og så var det endda om regnskoven, hvor sygt kan det blive *Gg*
I'm not always right, but I'm never wrong -Citat Garfield Hilsen Lisa med ♥Ódin♥ og ♥Þrymur♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Line_H |
30-03-2003 19:05 |
|
HMm...jeg fik 8 for min projektopgave her for et par uger siden....Damn!
Muntre hilsner fra Line og Náttfarrarien! ~Alletiders underlig, på en ikke underlig måde~~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|