Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

navn til føl
Forfatter: 
Dato:  26-03-2003 19:27
hej der ude er der nogen ;-D
der har et godt heste navn til mig ?:-)
moren Sanne er en new forest hun er mørkebrun
faren Ringo er en quart/arab palomino

hej
fra pizza
>o<
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2003 19:35
hva med: San Ringo? ved godt jeg ikke er så godt til det der :-P vi skal have 4 føller i år og den første skal fole her i april!

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

det her
Forfatter: 
Dato:  27-03-2003 17:44
o´hayo synes jeg bare er så sødt
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2003 19:41
Hvad med Loriatala godt navn ik?Længe leve islænderne >o<
0
0
Svar på denne tråd

yes
Forfatter: 
Dato:  28-03-2003 16:50
hej!
jeg skal selv have føller til sommer (juni)

hvis det bliver en hingste-basse skal han hedde apollo

hvis hoppe skal hun hede chillie

knuzzzzer
Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Mange
Forfatter: 
Dato:  28-03-2003 17:08
Jeg har en hel liste, hehe... Har faktisk 2 - én til "almindelige" og en til islandske + betydning.

Her er listen fra min hjemmeside;

A: Agadez, Amigo, Aslan, Ally, Alfi, Alpha, Alban, After Eight, Akrosan.

B: Buller, Bianca, Bella, Bastian, Blue Boy, Brownie, Blackie, Blake, Blocky, Blanca, Baloo, Balloon, Baldur, Black, Beauty, Bongo, Be Happy, Bølle, Bonnie.

C: Casopaja, Cassiopeia, Cheri, Chris, Charley, Comet, Croslee, Crusoe, Crusa, Cooper, Carmen, Chica, Chico, Chic, Chicer, Crocodile Dundee, Cooper, Crazy Jumper, Crush.

D: Duchess, Diana, Dirano, Dino, Deseré, Dumle, Duke, Donna, Diamond, Dixie, Dundee, Django, Don Carlos.

E: Emine, Eln La Fame, Emire.

F: Fie, Frederik, Freja, Frue, Figaro, Flash, Fjolle, Fjarlar, Flicka, Flickt, Flicke, Flair, Famie, Fame, Flame, Frigg, Faxi, Frenja, Frea, Freia, Felix, Fuller, Frea, Flyer, Fighter, Flairm, Fanta, Flikosan, Fransisca.

G: Garfield, Glavind, Gestur, Golden, Goldie, Goliath, Gizmo, Ginger, Grisling.
H: Hannibal, Hero, Himalayan, Himalayas, Himalya, Hejco, Historia.

I: Indiana, Indian summer, Isabella, Icekan, Iskan.

J: Joker, Julie, Joe, Jaco, Jake, Jolly, Jumper, Jack, Jasmine, Jacqueline, Juvel, Je'taime Amour, Jessi, Jacob, Jacobs, Jake, Jacobin, Jacobo, Jove, Joel, Joey, Jive, Jude, Jewel, Joy, JackPot.

K: Kicki, Kasper, Keck, Kong Tiki.

L: Lemon, Lion, Lamoon, Lorita, Libran, Laban, Lise, Lisa, Lukas, Lucky, Lotte, Luna, Laurie, Lee, Loke, Leonardo, Leonardi da Vinci, Lady, Love, Lucifer.

M: Moon Light, Morning Star, Mizzy, Malukan, Maggi(e), Miki, Malou, Mister, Max, Marie, Monty, Midnight, Majek, Major, Meek, Mulle, Mille, Misty, Mistrall, Mickey, Mama Mia, Mathilde, Mace, Maze, Magic, Mademoiselle Mon Amie, Merkur, McScotshc, Marco, MaScots, Malu, Mahlu.

N: Nelle, Nasty, Nelly, Nikita, Nellie, Ninka, Nanna.

O: Oliver, Odin, Obibon, O'Conner, Oregon, Orlando.

P: Pelle, Pepsi, Plet, Prins, Princes, Pegasus, Plys, Peachy, Pluto, Pioett, Pandora, Pony.

Q: Queen, Queenzie, Queenside, Quinellast, Quick Step.

R: Rocky, Ramal, Racal, Romeo, Rio, Ratata, Rasmus, Rollo, Red Hot Rosie, Rosie, Rex, Rudolf, Robinson, Real Life, Raket, Rocket, Riki Lake, Rusty, Ramona, Runner, Royal.

S: Sultan, Starlight, Sunshine, Stjerne, Schwadrola, Silkvit, Sleipner, Star, Samson, Sang Schau, Scot, Shane, Salé, Santana, Silver, Storm, Sundance, Sunny (Boy), Silver Queen, Silvana, Silvia, Spencer, SkyWalker, Santos, Sofia, Sultana, Salvia, Sorte, SkyDancer, Snowy, Sunshine, Speedy.

T: Twiggy, Tigull, Toy Boy, Trold, Tjalfe, Tarzan, Thor, Tøsen, Tulle, Trunte, Tjavs, Tinka's Boy, Tango, Tigerdyr, Tiffany.

U: Unique

W: Wait and see, Wooper, Woopie, Winnie.

Z: Zippeline, Zar, Zarina, Zeus.

La Debla (Betyder - Gudinde)
Sang Sou (Betyder - Varmblod) *fransk*
Sebastian (Betyder - Ærværdig)
Zahorr (Betyder - Hvide blomst) *arabisk*

Mange øf'r, Grisling :-)
(y) Rigtige mænd får tvillinger (y)
Jeg er født skør :-P
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Ponyhingst søges t. bedækning.
Min website | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider