Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lige lidt nyt fra Mig...!!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2003 15:50
Hej Alle på JHN...

Synes det var lidt tid siden jeg har lavet et indlæg, så laver lige et :D

Jeg skal måske have føl :P glæder mig...
En af mine veninder vil låne sin hoppe til mig og så kan jeg få den bedækket til forår :D det håber jeg at jeg må..!!

Jeppe har fået et sår der hvor manen starter :-( så jeg kan kun ride uden saddel.. Hvis man rør ham omkring såret ryster han og vil sparke...
Men ellers går det meget godt han er ved at være Traktor vant men igår da vi gik en tur blev han bange for et tog :) thi hi
Han har fået en vorte/knop i hoved men det kan ikke ses og det gør heldigvis ikke ondt på ham siger dyrelægen..!! Han er blevet mere legesyg og det er dejligt...!! Men kun på folden er han legesyg..!! Jeppe har fået lært shenkelvigning og gå til biddet (ordenligt) i trav før giv der 4. sek. så tog han hoved op. nu mangler han kun at kunne ku´ det i galop.. Så er han ved at lære at blive longeret uden man "hjælper" ham ud..!!

Det går også godt med mig og min ridning, det går fremad på rideskolen og på Jeppe...
På rideskole skal en af mine yndligsheste snart tilbage til sommerland syd desværre så jeg rider så meget på ham som mugligt...
Han var bare dum i torsdags og fredags
Hvis i nogensinde skal til sommerland syd så spørg efter en nordbagge der hedder Lotus så ved i hvem jeg rider på :)

Men desværre har jeg næsten glemt Black Peber min anden yndlingshest, da jeg tænker så meget på Lotus..!!
Så Peber (black peber) må vente til Lotus er kommet tilbage

Hvordan går det med jeres ridning?
Hvordan går det med jeres heste/ponyer?

Knuzz Ann

Chek lige min hjemmeside
Be Happy...klik her
Sød kanin bortgives se her
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=22&i=1363&t=1363
0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2003 15:53
Hvordan går det med jeres ridning?

Hvordan går det med jeres heste/ponyer?

Jeg svarer lige på begge dine spørgsmål på en gang.. Hvis du gerne vil vide det så kig i det indlæg jeg lige har lavet..

Qnuz *Camilla & Sweety*..!

Eminem Styrer KLODEN..!

Rigtige Ryttere Springer..!

0
0
Svar på denne tråd

Godt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2003 19:08
Alt går fint med mine 2 hypzere....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider