Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

2 stop?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 19:05
Hejza.
Ja jeg mener at der står i DRF's relement, at man bliver disset, hvis man har haft 3 refuseringer (i springning). Men da jeg var til Landsstævne i Billund i dag, skulle man bare stoppe 2 gange, og så var man disset.
Var det fordi det var et landsstævne eller er det mig der er bagud?
Qnuz fra Dea

;-DMed stor magt følger stort ansvar ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 19:14
hejsa...

Ja det er fordi at det var et landsstævne. Det er nogle nye regler der er kommet.
Til Klub- og distrikt stævner bliver man diskvalificeret efter 3 stop. Og til landsstævner er det efter 2 stop.

Med venlig hilsen
Natasja
;-D *** "Military Ridningens Formel 1" *** ;-D
0
0
Svar på denne tråd

så du så....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 19:16
... min gamle Carano pony Candis F. Damgaard????? hende og hendesejer/rytter Kristina Nielsen var til det landsstævnee der, hun sprang en MB og MA! jeg sys oz det plejer at være 3 dyt i røven og så er man disket, men det ved jeg ikke omk det er fordi det var et landsstævne!

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 19:35
hejza igen.

Til Tone: jeg må have set dem da det var de klasser jeg så, men jeg kan ikke huske at have set dem sorry... Er det lang tid siden du solgte den? jeg har også lige fået en ny pony- det er hård at komme af med den gamle...

Qnuz fra mig.

;-DMed stor magt følger stort ansvar ;-D
0
0
Svar på denne tråd

!!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 20:40
Ej fedest kommer i også i morgen, min pony står opstaldet der, og jeg var der ude hele dagen i dag!!!
Det kunne da være sjovt at møde eller se jer!!
~ Jannie&Bozze ~

Verdens mest værdigfulde guldklump er - Bozze
0
0
Svar på denne tråd

.
Forfatter: 
Dato:  22-03-2003 22:09
det er ved at være et styk tid siden hun blev solgt, men vi skal måske købe den tilbage :-D

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider