|
|
| Sorteper - ny rytter?? |
| Forfatter:  |
prupony |
| Dato:  |
21-03-2003 15:54 |
|
Hej alle sammen.
Jeg ved at dette emne er ret "ømt" for nogle men har Sorteper fået ny stævne rytter??
Jeg synes det er noget underligt for jeg var inde på lr.dk (Har licens) og tjekke lidt resultater på forskellige heste også kigge jeg lidt på Sortepers op igennem tiden, og støtte så på disse 2, furnøjelige:
18-1-2003: Pony - Dressur - Distriktsstævne - LA4B
08-2-2003: Pony - dressur - Distriktsstævne - LA4B
Og mig bekendt leve Ditte da ikke der. Hvem kan det så være.. Det er noget mystifys. 
Er deer mon nogle der kan forklare mig det??
~~Prupony~~Psst.. ICQ: 204352124
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej.... |
|
|
Hej.....
Har tænkt lidt på det samme - nemmelig om han havde fået ny rytter......
Ved at hendes anden hest (kan ikke lige huske hvad den hedder) bliver redet at en handicaprytter (mener jeg)
Knus ChristinaMin rideklub - check den ud.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pedro |
prupony |
21-03-2003 16:00 |
|
JA Pedro..! Den bliver redet enten hendes mor eller også en talentfuld handicaprytter - synes jeg, jeg kan huske..!
Håber der er en der er lidt mere inde i sagen ind mig.
~~Prupony~~
Psst.. ICQ: 204352124
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm..... |
|
|
Hey..
har læst i et blad at Coonsider og en anden hest bliver redet af 2 handicapet rytter, som Ditte underviste.
Men ved ikke med Sorteper!!
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pedro....stine friis hauge |
|
|
Pedro BLEV redet af Stine friis hauge hun har også redet stævne på ham....hun skulle ride på ham i et stykke tid men nu er han kommet hjem igen....i kender godt stine ik ??
KøZzZ Marieke Det er aldrig for sent at, være den du kunne have været
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huh? |
|
|
Sorteper?
Hvis du ved hvad din ene side hedder, behøver du ikke at beslutte hvad din anden side hedder.. Renee~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rapeture |
*Ascha* |
21-03-2003 17:07 |
|
Ditte Pedersen, ungt talent inden for dressur.
Hun havde en sort pony ved navn Sortper, meget talentfuld.
Hun og Sorteper var bare et team!
~♥Emilie & Ascha♥~ Vendte mig om Dén jeg mødte Borte i disen
-Haiku-digt-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej... |
Madsen |
21-03-2003 17:53 |
|
Har hørt lidt om, at en der hedder Rikke starter stævner på ham...
Consider skal vist lånes ud til hende der Britta Andersen, og Flaneur er blevet lånt ud til en der hedder Line..(Hun underviste Ditte i springning!)
Ditte startede stævner på Pedro, men det var ikke hendes pony...
Jeg kendte ikke Ditte så godt.. Altså hun vidste hvem jeg er og omvendt..(Har da også snakket med hende, men ikk' sådan helt vildt...)
Men for saatan, den 30. oktober glemmer jeg godt nok aldrig!! Det var SÅ forfærdeligt... 
Ditte var sådan en glad & hjælpsom pige...! Mvh. Karina & Capelli-Så er der kommet billeder i min præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| resultater |
nuz |
21-03-2003 19:54 |
|
Hej!
mayby spøger jeg lidt dumt, men hvordan kan jeg se min ponys resultater på lr.dk ?
Håber i kan hjælpe..
kNUZ NUZ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps!! |
|
|
Det er en pige ved navn Rikke etter andet, der rider Sorteper nu!! Pedro bliver redet af Stine stadigvæk - hun startede thivertifald på ham til landsstævnet i Billund, sidste weekend.. Da Stine og jeg er go'e venner!!
~ Jannie&Bozze ~
Verdens mest værdigfulde guldklump er - Bozze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar |
|
|
hvor tjeck'r man det der liecens noget hende?? ingen pony'er er ens, men vi siger dog af ligevel at de ligner hinanden? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
jeg ved heller ikk hvem det er.... men jeg er meget nysgeri
jeg har nemlig tit tænt på hva der ville ske med sorteper Qnuzzzer & Ponysavl Fra Julie & Pickwick Hjemmeside Præsentation
Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle; Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PEDRO! |
rolig-muzze |
21-03-2003 21:16 |
|
haii......
Stine rider IKKE på Pedro mere!
han blev "afleveret" i...... ehh.... tror nok det var i søndags...?!
- rolig-muzze
 hvor der er spor efter mig - er der en vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har hørt! |
...*>Malle&Nuggi<*... |
21-03-2003 22:12 |
|
Har hørt at den har fået ny rytter, en af Dittes venner, som hun altid havde med til stævner, så det var vel Dittes ønske!
Rest in peace!
...*Giga krammer Malle*...*Hvor der er vilje er der vej - Jeg kan. hvad jeg vil!*Citat: Maria Brinch-Pedersen!> Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !! |
|
|
Må man så spørge hvorfor hun skulle levere den tilbage allerede nu?? ~ Jannie&Bozze ~
Verdens mest værdigfulde guldklump er - Bozze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| .................................................. |
BoyzeMuz |
23-03-2003 09:49 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dag!! |
|
|
Sorteper red stævne med en pige som hed Rikke Hansen idag, søndag på VBR.
tror nok det var en ven af Ditte.
HilZen Mardde og Julle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . |
|
|
Sorteper bliver redet af Dittes gamle hestepasser Rikke. Consider er lånt ud til Britta Andersen. og Pedro var lånt ud til Stine Friis Hauge. Men jeg har eftersigende hørt at den er kommet hjem igen.. men jeg er ikke sikker!
Kram Julie
Når du rider er du den kloge, ikke hesten. Derfor er det dig der bestemmer hvad den skal, og hvad den ikke skal. Dog er der begrænsninger for hvad du kan forlange. Det er jo kun et dyr - Citat: Mig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|