Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bliver holdt uden for
Forfatter: 
Dato:  13-03-2003 21:44
Sagen er den at jeg bliver holdt rigtig meget udenfor af mine to "venner" vi kalder dem for H og S. Idag fek.s. skulle3 de i fakta i frikvarteret, og jeg gik med, og de blev ved med at stoppe op, og spurgte hvorofr jeg fulgte efter, og jeg spørger om jeg ik må have have lov at gå med??? Derefter svarer H at de (S og H) har MANGE hemmeligheder som jeg ikke må vide!!! WHAT?! mange tak fordi vil være SÅ søde, tænker jeg.

H, S og jeg er faktisk kun "venner" fordi ingen andre vil være det, men nu er jeg begyndt at snakke lidt mere med "de popuære" så det er nok derfor de "udstøder" mig. Jeg vil ikke snakke med dem mere, men det er MEGET svært at ingorere at S siger: (meget højt til H for at jeg også skal høre det!) "det er da godt at JEG har nogle venner, i forhold til visse andre!" mens hun kigger på mig, hold kæft hvor var jeg seriøst ved at tude!

HVad skal jeg gøre??

Væmmelige hilsner AnnKanin :-D

Sammen med min Luckymuzen :-)
Uden min Luckymuzen :{-(

Den fedeste kaninHP i verden!

Man kan det hele, bare ikke alting!

0
0
Svar på denne tråd

*SnØfT*
Forfatter: 
Dato:  13-03-2003 22:17
*SnØfT* er vidst det eneste passende....humh....det er da virkelig surt for dig!!
Noget af det værste er bare at blive holdt udenfor, din lille stakkel!!
Og jeg håber virkelig ikke at dte fortsætter med at stå på...!!
Men, tja...hvad kan man gøre??
Du har jo ligesom ikke gjort dem noget ondt...men jeg håber ikke dte er fordi at du har "glemt" din "rigtgie" venner...altså, dem som du siger du var sammen emd fordi der ikke var dnre..altså, H og S!!
men var dte KUN derfor...kunne du ikke også godt lide at være sammen med dem, eller hvad??
Jeg syz at de behandlede dig meget groft..og det var ledt det de sagde..men, okay, så ved man da hvad de tænker, og så er man da ikke i tvivl!!
Det kan man jo se fra flere vinkler...
jge ved ikke om jeg overhovedet er til nogen trøst eller hjælp...er ked af dte på dine vegne!!
Har aldrig selv prøvet noget decideret lignende..men håber at du finder nogle du akn være sammen med...RIGTIGE VÆÆÆÆNNER!!...;)
Nårh men...*Ka´du holde dig munter*
Myz myz...Milla og Betty...*Ø*
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Synd
Forfatter: 
Dato:  14-03-2003 13:17
Ja, det må godt nok være trals, men kunne du ikke tage en alvorlig snak med dem om hvad du synes?

Ellers kunne du vælge at snakke med en lærer, men selvfølgelig så vil de sikkert blive sure og sige at du sladre, sårh det skal du nok ikke alligevel.

Håber du finder ud af noget.
- Erika :{-( ;-) Livet er farligt! Man dør af det. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt..!
Forfatter: 
Dato:  14-03-2003 15:59
Her den anden dag spurgte jeg M om jeg måtte få en kiks..! Det måtte jeg ik og bagefter står hun og deler ud til de andre..! Så står man os bare :-@ Men hvis hune r sådan så er hun ik en ven værd..! Tænk på det og find nogle venner der fortjener dig..!

KramZ LBfoxxyStar

"Mødet mellem hest & Rytter, er som mødet mellem 2 kemiske stoffer! Er der en reaktion, vil de begge forvandles"
{>

Min Email..!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider