Vi er 8 piger i vores klasse (for ikke så længe siden var vi kun 5, men så kom der 3 ind).
Da vi stadig kun var 5 kom der en ind.
Sød tøs, hun faldt godt til...
Fint, men så kom hende her X ind. Sød tøs, var lidt stille af sig...
Og en af veninderne fra 5-piger-tiden (vi kalder hende Y) - *LOL* - blev rigtig gode veninder med hende, men desværre blev det lidt senere til et problem...
X var næsten kun sammen med Y, også med os andre, men MEGET sammen med Y. Vi ville gerne lære Y bedre at kende, men vi lod dem bare være sådan lidt sammen, vi følte jo ikke at vi blev "holdt udenfor"
Men så en dag (i frikvarteret) blev det taget op.
Alle pigerne og vores klasselærer(inde) var samlet og Y fortalte at hun også gerne ville være sammen med andre end X i skoletiden og bagefter.
Lærer(ind)en forklarede at det ikke var noget ved X, Y ikke kunne lide, men Y ville bare gerne lære de andre i klassen bedre at kende.
Der var krise ivenskabet. Y ville ikke sidde ved siden af X som de ellers havde gjort, så min veninde og jeg byttede plads med Y og X og der blev flyttet lidt rundet.
Heldigvis går det fint nu. De er ikke så meget sammen, men er blevet gode venner og de sidder sammen igen
Tja... Ved ikke hvad du skal sige til hende? Måske kunne mit lille indlæg bruges?
~♥Emilie & *Ascha*♥~
Vendte mig om
Dén jeg mødte
Borte i disen
♥Kig på markedspladsen!♥
♥Wendy-film købes - kom med din pris!♥