Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

(Klæbe)veninder - hjælp, hvordan får man dem væk?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2003 14:32
Hej :)
Ja, altså i min klasse er vi 11, 7 drenge og 4 piger. Vi 4 piger har være i 'klike' sammen. Eller klike og klike, vi har bare altid være veninder - dog med lidt småskænderier men ikke noget særligt ;)
Så er der hende her A - hun har åbenbart udset sig mig som bedste-veninde. Ikke at jeg har noget imod hende(Kun lidt ;) ) men det er hver dag! Evig og altid - det får man altså spat af!!! Hver gang jeg f.eks fyrer en eller anden totalt sort vits af(Som ingen forstår - kun moi ;) ) så griner hun vildt og hysterisk og tror den er sjov. Så engang spurgte jeg hende hvad det sjove var? Så sade hun bare:"Øh æhm øøhh..." Hæh ;)
Nå til sagen:
Det er fint nok at havde en god veninde, men hun klæber virkelig op af mig! Hver evig eneste dag! Suk! Og er det weekend/ferie skrive hun 85 sms'er om dagen og hvis jeg ikke svarer ringer hun! Suk!!! Hun er altså for meget! Har sagt det til hende engang, ok, så "fjerne" hun sig en dag eller to(Hvis jeg er meget heldig ;) ) og kommer så igen! Det nytter slet ikke! Det eneste der duer er hvis jeg går over til C(en anden pige fra vores såkaldte venne-klike) og snakker vildt med hende og griner og tosser forvildt - så skrider hun eller jokker i hælene på os. Og når hun så fanger mig igen alene begynder hun at bagtale C og K(Den sidste ;) ) helt vildt! Og når jeg går sammen med C er det jo for at slippe og holde lidt 'fri', ikke for at sårer hende. Men det gør jeg - måske???
Vræl! Hvad skal jeg gører? Føler bare jeg har prøvet alt!!!
Qram ZiGGë ;D

HpMailPræs.

{> Hasan >o<
0
0
Svar på denne tråd

Øhh :-S
Forfatter: 
Dato:  10-03-2003 14:40
heysa venze

ja den var svær.... Det der selvfølgelig dejligt at have en god veninde som du selv siger meen "klæbeveninder" ej...

syntes du skulle sige dte lige ud til hende.."A..Kan du ikke stoppe med at "forfølge" mig hele tiden??"

ja hvis det ikke hjælper så må du bare blive ved med at sige det til hende.. eller få en anden go' veninde du kunne gå rundt sammen med indtil hun fatter at du ikke gider at hun hænger sådan på dig..

Håber det hjalp

Hilsen Cille

Smil til verden :-) og verden smiler til dig

Hellere 1 ord før ...
End 10 ord efter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm :)
Forfatter: 
Dato:  10-03-2003 14:40
Ej, hvor jeg bare kender det.. Ligesom i dag - en der hedder Louise kommer hele tiden hen.. Den eneste måde jeg kan få hende væk, er ved at gå sammen med Finn, for de er ikke så gode venner ;D

Prøv at sige det til hende ?

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2003 18:41
Vi er 8 piger i vores klasse (for ikke så længe siden var vi kun 5, men så kom der 3 ind).

Da vi stadig kun var 5 kom der en ind.
Sød tøs, hun faldt godt til...
Fint, men så kom hende her X ind. Sød tøs, var lidt stille af sig...
Og en af veninderne fra 5-piger-tiden (vi kalder hende Y) - *LOL* - blev rigtig gode veninder med hende, men desværre blev det lidt senere til et problem... :-(
X var næsten kun sammen med Y, også med os andre, men MEGET sammen med Y. Vi ville gerne lære Y bedre at kende, men vi lod dem bare være sådan lidt sammen, vi følte jo ikke at vi blev "holdt udenfor" ;D

Men så en dag (i frikvarteret) blev det taget op.
Alle pigerne og vores klasselærer(inde) var samlet og Y fortalte at hun også gerne ville være sammen med andre end X i skoletiden og bagefter.
Lærer(ind)en forklarede at det ikke var noget ved X, Y ikke kunne lide, men Y ville bare gerne lære de andre i klassen bedre at kende.

Der var krise ivenskabet. Y ville ikke sidde ved siden af X som de ellers havde gjort, så min veninde og jeg byttede plads med Y og X og der blev flyttet lidt rundet.
Heldigvis går det fint nu. De er ikke så meget sammen, men er blevet gode venner og de sidder sammen igen :-)

Tja... Ved ikke hvad du skal sige til hende? Måske kunne mit lille indlæg bruges? ;D

~♥Emilie & *Ascha*♥~
Vendte mig om
Dén jeg mødte
Borte i disen

♥Kig på markedspladsen!♥
♥Wendy-film købes - kom med din pris!♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider