Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hospitaler ?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 16:51
Ja, i har måske ikke så stor erfaring med hospitaler, men ville godt høre hvis i havde.

Som nogle måske ved, brækkede jeg tommelfingeren juni sidste år, og noget af knoglen knuste. Jeg blev så opereret, og begyndte at gå til genoptræning et stykke tid efter. Mange skoldetimer spildt, fordi jeg kunne altså ikke bruge den ordenligt ! Jeg kan hverken bukke eller strække den yderste del af fingeren, og i ved, hvis man skal have tommelfingeren hen til lillefingeren ? Det kan jeg heller ikke. Den er ligesom helt "stiv" :(

Nårh, men de undersøgte den så, for at finde ud af hvad der var galt. De sagde det havde noget med nerverne at gøre, men jeg skulle ud på et andet hospital, hvor de var dygtigere. Det var jeg så her i fredags. Og der skulle vi altså have 4 timer med projekt ! Vi kommer så ind, efter at have siddet 3 kvartere og have ventet. Hvad siger manden ? "Øøøhm, vi har fået af vide, du tager Panodil 4 gange om dagen.. Har du ondt ?", "Ja, selvfølgelig", og han tager så fat i den, og jeg trækker den til mig af smerte. Så sige rhan, at den nok skal opereres igen, men at han ikke kan bruge de røngtenbilleder han har, fordi de var 5 måneder gamle - hold da helt op de er hurtige !! FEDT at tage derned, for aty få af vide man skal have tgaet røngtenbilleder en uge efter !! *Grrr* Så fik jeg jo lige en af mine flip ;) Og blev så den hedlige vinder af en skinne, der burde hjælpe mig.. Men min finger er blevet meget øm, stoffet stikker og klør, og jeg kan ikke bukke håndledet, og dermed kun ride med en hånd.. :( Sådan som jeg forstod det, havde det noget med det led der hedder "Gro-leddet" at gøre, for hvis fingeren ikke sidder der, vokser den vidst ikke. Og derfor vil de ikke operere mig før jeg er færdigvokset. For så skal de også forlænge den.. :( Og så bliver den jo aldrig normal..

Nårh, men jeg synes bare det er ved at være for meget ! - Hvis de nu havde fundet ud af det noget før, suuk.. Alle de smerter driver mig til vanvid, og alle de timer jeg er blevet hevet væk fra skole gør mig sindsyg, ARGH !

Hvad er jeres erfaring med Hospitaler ?

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Nææe..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 17:03
Har ingen eafaringer med hospitaler!
Eller, der da en gang hvor jeg fik enmeget alvorlig hjerystelse, men der skulle jeg ikke opereres eller nowt! -Jeg mener lægerne er begyndt at blive mere "Dumme"... De er sløve (sys jeg) Og overhovedet ikke 'sjove'... Men det er syndt for dig og din finger... Vå må håbe den går iorden igen.. :)

God bedring ...

Hvis du ved hvad din ene side hedder, behøver du ikke at beslutte hvad din anden side hedder.. 8-)

Renee~
0
0
Svar på denne tråd

Hospital! :O)
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 17:12
Nope, har heller ikke rigtig nogen erfaring..
Tjoo, begge mine forældre er læger, men har aldrig sårn "Rigtig" været på hospitalet! heldigvis da.. ;)

Yees Em er #1! ;)
;D -domze- ;D
This book is made by Slim Shady, From the mind of Marshall Mathers, as seen from Eminem's point of view.. Got it?!
Citat: Eminem, om sin bog "Angry Blond" (y)
0
0
Svar på denne tråd

nææ.....
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 18:28
Stakkels dig!!!!!!!!
Det er synd for dig, og jeg sys faktisk sådan som du beskriver det at lægerne faktisk ikke helt behandler dig og din finger ordenligt (det lød fandme dumt det jeg lige skrev! 8-))
Jeg har faktisk aldrig været på sygehuset!
Jo, for at besøge nogle og sså`n, men aldrig fordi at jeg skulle være der!!!!
Jeg har oxo kun været på skadestuen 2-3 gange...
Og jeg har aldrig brækket noget!
Har engang fået en forstuvning i ankelen og en let forstuvning i håndledet og pegefingeren, men ikke mer`.
Og har aldrig fået en skade pga. ridning!!!
Det er nok fordsi jeg er så dygtig og hensyndsfuld!! ;-D

knuzz......

Kramser fra

;-D*MeFeNiRo*;-D
-Og Felix, Nikki og Robin

Eminem og Pink Ruel this world!!
0
0
Svar på denne tråd

Synd for dig! :o(
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 18:52
Hejsa :-)
Ej hvor er det synd for dig :-(
Nu bliver jeg også selv helt sur over at efter 3 kvarters venten, så får du bare at vide at du skal få taget nogle nye røngtenbilleder! *grr*!

Altså jeg har faktisk været et par gange på hospitalet... - Engang skulle jeg til Sønderborg Hospital, som altså er riimelig stort ;-)
Der havde jeg så de fleste symptomer på at have menigitis (staves..?).. Så jeg skulle så overnatte. Alle sygeplejesker var totalt søde :-)

- Den eneste form for 'lægehjælp' jeg ikke kan lide er min Doktormand ;-)
Han har altid sådan nogle kolde hænder *LoL* ;-)

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg lagde på syghus i over et halvt år...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 20:05
Hay...

Når vi snakker om hospitaler... Ja så har jeg jo nok en del erfaring....
Jeg har haft Kræft.. Og jeg lagde på sygehuset i over et halvt år...
Og det er altså ret lang tid syntes jeg.. Men det var jo også en meget alvorlig sygedom...
Men når man så tilgængel ligger der så lang tid... Så lære man altså lægerne ret godt at kende.. Og så er i faktisk ret søde....
Og jeg går stadig til kontrål... Og de er stadig søde.... Men der bliver altså længere og længere vente tid.... Og det er ret træls...

Knuz Carina......
0
0
Svar på denne tråd

stakkels dig
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 20:15
STAKKELS DIG :-(
jeg har heldigvis aldrig været på hospitalet mens jeg har kunne huske det... :-)jeg blev trosalt født på et :-D
Qnuzzzer & Ponysavl Fra Julie & Pickwick

Hjemmeside Præsentation

Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!
0
0
Svar på denne tråd

Mus i knæ'et
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 21:16
Stakkels dig!
Har haft mus i knæ'et, så jeg har en knæskade nu.
Gør hvad DU vil!! - Du har kun 1 liv, og nogen mister det hurtigt!

:D Islændere & Fjordheste Freak :D

Min MSN adr. er :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com
0
0
Svar på denne tråd

Hospitaler!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 22:43
Hej!

Tja jeg har faktisk kun sådan rigtig været på hospitalet en gang!

Jeg var jo faldet af en hest og var så uheldig at min milt revnede så jeg skulle ligge på hospitalet i en uges tid...!

Jeg måtte ikke løbe,cykle,ride,strigle og andet fysisk med heste, i det hele taget ikke specielt meget!For hvis jeg faldt eller blev slået i siden igen skulle jeg sansynligvis opereres og sådan...!Nå men så var der jo også lige det år hvor jeg ikke må ride og det er overstået efter d. 19(som er min føz´dag ;-D) så jeg glæder mig rigtig meget!!!!

Det er virkelig hårdt at ikke ride men jeg har kigget meget på andre ride og det lærer man jo også meget af!Jeg er også blevet meget bedre til hesteviden i det hele taget så det var jo godt nok :-D

Drakkar B-)*Der bare elsker hypzerne*
0
0
Svar på denne tråd

hospitaler
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 22:59
hej...
Æhhh...har desværre afaring med skadestuer,hospitaler....what ever....Jeg har haft en kraftig forstugning i min fod så jeg ikk kunne gå(too bad) jahhh så har jeg haft brækket min skulder(det væreste jeg nogen sinde har oplevet)....når at man har brækket sin skulder kan man slet ikke komme ordenligt i bad.....kun sådan noget med klud(add)...man kan kun ligge på ryggen og sove + at man har en slynge på så man ikke kan have sit normale tøj på.....@!#$ noget lort!!! joo så har min far også ligget på hospitalet med en blodprot i hjernen hvor jeg besøgte ham næsten hver aften!!!

Kram **Sarah** :-D

EMINEM ROCKS THA FUCKING WORLD

**8-mile styrer** (y)
0
0
Svar på denne tråd

hospitaler
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 08:31
jeg blev engang opereret i munden fordi at jeg havde en tand som sad i vejen for en anden tand... (lidt inviklet)

:P er du til fest eller er du til hest? :P

:D et stort kram fra Bobby&Ann-Sofie ;D

msn:Bobby@mail-online.dk

(I) skynd dig ind og se billederne i min præsentation (I)
0
0
Svar på denne tråd

JO kender det godt ;) på en måde
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 14:12
Jo jeg faldt ned af en gynge for nogle år siden og brækkede 2 knogler i min arm kom på kolding hospital (jeg bor i odense men var hos min faster og hun boede i kolding) så blev jeg oprearet gik glip af Lejer tur på skolen og alt muligt fik noget gips på som var farvetgrønt og blåt :P så nogle uger efter kom jeg til tjek på odense hospital og de sagde alt var fint sådan gik det nok i en måned eller sådan noget og så en af de sidste gange jeg skulle til tjek sagde FANDME at den var vokset forkert sammen og jeg skulle i nakose igen og blive opreret igen havde ny gips på og starte helt forfra @!#$ de havde lagt gipsen på forkert i Kolding HADER det sys det er Ret Irreterene

Vrinsk fra Mini :D

Det er forbudt at sælge ællinger,
som er farvet blå, med mindre man sælger over seks ad gangen :P

- Lov fra Kentucky(USA)
0
0
Svar på denne tråd

Dårlig undersøgelse
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 14:21
Føler mig selv lidt forkert behandlet på hospitalet.

Jeg kom derind efter et fald fra hesten, hvor jeg måske havde brækket nogle ribben.
De spurgte mig kort om jeg var landeet på hovedet (hjernerystelse).
"Øh.. det vidste jeg ikke. Det troede jeg ikke"
"Nå, men så var jeg jo nok ikke landet på hovedet"

Derfor blev jeg ikke kigget i øjnene for at se om jeg havde hjernerystelse.

Jeg synes bare det er for dårligt at jeg ikke blev tjekket. Jeg havde tidligere sagt (til samme sygeplejerske) at jeg var bevidstløs i et kort øjeblik.
Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af at jeg havde et skrabemærke på det nederste af kinden.
Jeg fortalte flere gange, at jeg havde meget ondt i hovdet.

Det er da ikke mig, der skal sørge for at be' dem tjekke mig. De er da uddannede, og burde efter min mening havde undersøgt mig den gang.

Selv var jeg rimeligt omtumlet. Jeg havde rigtig ondt i ribbenene, og koncentrerede mig om at trække vejret roligt (gjorde herre ondt, blev trådt på!). Så jeg tænkte ikke over hjernerystelse, men det burde de altså have gjort, synes jeg.

~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~

Jeg har skiftet navn til Ida(Halifax) fra *Heste-Ida*
MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

ja
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 14:44
Herovre har vi ikke et hospital, men nogle lortelæger. Min lillesøster havde forstuvet fingeren og hvad siger lægen "Nej da" Og hvordan mon hendes finger ser ud nu? Nej, den er ikek pæn!

Og min mor hostede vildt meget: Nå, du har sgu nok astma. Ikke engang medicin fik hun, og senere viste det sig det var lungebetændelse.

Jeg var nede med min astma og høfeber. Vores læge elsker at snakke om astma, da jeg afbrød ham og sagde at min høfeber altså var vildt slem, sagde han at han ikke kunne gøre noget ved det og snakkede videre om astma. Så kom jeg til Svendborg Hospital og da jeg sagde det til lægen derovre sagde han at høfeber og astma kommer samme og så længe jeg har meget høfeber kan jeg ikke blive "astmafri" og satte min dosis op til det dobbelte - hvem har så mest tjek på det??

Og min farmor (Det var et hospital) "Jeg har skideondt når jeg bukker mig ned og jeg hoster" - Nå, du får bare de her piller - og hvem dør af kræft blot få måneder efter? Og lige præcis det samme skete med min morfar.

*aargh* Der burde være et sted man kunne klage!

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider