Ja, i har måske ikke så stor erfaring med hospitaler, men ville godt høre hvis i havde.
Som nogle måske ved, brækkede jeg tommelfingeren juni sidste år, og noget af knoglen knuste. Jeg blev så opereret, og begyndte at gå til genoptræning et stykke tid efter. Mange skoldetimer spildt, fordi jeg kunne altså ikke bruge den ordenligt ! Jeg kan hverken bukke eller strække den yderste del af fingeren, og i ved, hvis man skal have tommelfingeren hen til lillefingeren ? Det kan jeg heller ikke. Den er ligesom helt "stiv"
Nårh, men de undersøgte den så, for at finde ud af hvad der var galt. De sagde det havde noget med nerverne at gøre, men jeg skulle ud på et andet hospital, hvor de var dygtigere. Det var jeg så her i fredags. Og der skulle vi altså have 4 timer med projekt ! Vi kommer så ind, efter at have siddet 3 kvartere og have ventet. Hvad siger manden ? "Øøøhm, vi har fået af vide, du tager Panodil 4 gange om dagen.. Har du ondt ?", "Ja, selvfølgelig", og han tager så fat i den, og jeg trækker den til mig af smerte. Så sige rhan, at den nok skal opereres igen, men at han ikke kan bruge de røngtenbilleder han har, fordi de var 5 måneder gamle - hold da helt op de er hurtige !! FEDT at tage derned, for aty få af vide man skal have tgaet røngtenbilleder en uge efter !! *Grrr* Så fik jeg jo lige en af mine flip

Og blev så den hedlige vinder af en skinne, der burde hjælpe mig.. Men min finger er blevet meget øm, stoffet stikker og klør, og jeg kan ikke bukke håndledet, og dermed kun ride med en hånd..

Sådan som jeg forstod det, havde det noget med det led der hedder "Gro-leddet" at gøre, for hvis fingeren ikke sidder der, vokser den vidst ikke. Og derfor vil de ikke operere mig før jeg er færdigvokset. For så skal de også forlænge den..

Og så bliver den jo aldrig normal..
Nårh, men jeg synes bare det er ved at være for meget ! - Hvis de nu havde fundet ud af det noget før, suuk.. Alle de smerter driver mig til vanvid, og alle de timer jeg er blevet hevet væk fra skole gør mig sindsyg, ARGH !
Hvad er jeres erfaring med Hospitaler ?
♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Hvad er Jeg ? <---- Klik !