Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ride i grime og træktov
Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:26
Harj :D

Kiggede lige i "afstemningen" og kom til at tænke på: Hvor meget ka i med jeres heste?? Altså ka i FX. Ride tur i grime + træktov?? Hvor meget tillid har i til jeres heste??

Mine svar :

Ka godt ride tur i grime + træktov og har ingen problemer med det... os i skoven, springe og sårn.... Jeg stoler på min hest til en hvis grænse.
Man ska passe på ikke at gøre hesten menneskelig! En hest har dyre-instinkter.......
Ville bare starte en debat :D

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ride i grime og træktov
Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:30
Hej.

Faktisk blev den debat startet i går eller i forgårs. Se under Ang. afstemning, længere nede på siden :-)

Jeg kunne engang ride i grime og træktov, men tør ikke rigtig mere.

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:47
@!#$!! Sorry ALLE!!! Er her ik så tit!! og kiggede lige overskrifterne igennem og så ikke noget med grimer/træktove!!

SORRY ALLE!!

Heidi: Det er godt nok længe siden vi har snakket/mailet sammen :(

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:49
Haii...

Det er rigtigt hvad Heidi og Lena siger, men stadigvæk...så vil jeg gerne svare dig..hehe!!
Jeg har tillid til min hest, men hun har fundet ud af at hun klna stejle med mig, og det arbejder vi på at hun skal alde være med!!
Så jeg tør slet ikke sætte mig op på hende uden sadel, og da SLET IKKE kun i grime og træktov...:)
Så, men det total rigtig hvad du siger med at hesten ikke er menneskelig..det syne sjeg nogle gange at der er nogen der glemmer!!
Hesten er ikke på lige fod med os, men de er dejlige..og vidunderlige!!
Og trofatse hvis man behandler dem ordentlig...*Ø*

Nårh men...*Ka´du holde dig munter*
Myz myz...Milla og Betty...*Ø*
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:55
Det er okai havde ikke selv set emnet havde været oppe.....

♥Mulekyz fra Lærke og ismulerne♥

Det er sejt at have en mening!
Men d er endnu sejere, at turde stå ved den!

♥Gauti & Pafi= Verdens bedste ismuler♥
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 19:59
Total enig Milla!

Ida: dette har jo været oppe før, så vil du ikke være sød at slette dette??

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:05
Hejsa...
Ja.. og jeg er halvdelen af dabatten på det indlæg.
Jeg rider kun rin pony med rebgrime... Andre heste gør jeg afhængig af hvor meget jeg har trænet den...
Min hest kan jeg styre med det mindste vink.
Det er rigtigt det med at man skal tænke sig om med hestens fluktindstinkt. men der er ogsp nogle der gør det så meget at de... åh nu kommer der en bil jeg må skynde mig at passe på så min hest ikke bliver bange. og der kan hesten mærke DIN reaktion.
Jeg rider ikke forbi grise på Paw, da jeg ved han ikke stoler nok på mig til at ride forbi dem uden at være bange. så må jeg bare vente med den udfordring. det gør jo heller ikke noget:)
Knuz Rebecca
http://www.rebecca-hesten.sunet.dk
Jeg hedder Rebecca og jeg er er født d. 02-09-89 og er helt vild med heste og dyr. Jeg rider dressur, spring, laver horsemanship, løtspringer, skovture og meget mere. I kan læse om mig hjemmeside, men den er lidt i krak. Husk: Når man føler hvor lidt man når men sin slid.
Er det vigtigt at mindes at
TING TAR TID.

Tag den tid ting tar, så ting tar mindre tid...!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:21
Hej jeg har nesten(nesten)lige foet min ejen hest :-D
det er jeg glad for og tør nogen gange(ikke tit) men prøver ind til jeg kænder hin bedre heh men kan også godt på andre!!!!
Knuuuusser fra Martina og den søøøde Aprillll
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:27

Kan ride i grime og træktov i ridehuset og på banen....hun er ik helt trafiksikker, så vil ikke gøre det på tur! Desuden er hun ikke rigtigt sprunget til indnu, så kunne heller ikke finde på det dèr!

Syns oxo det er rigtigt at man ikke skal gøre hesten menneskelig!!...

~Kald mig bare tosset :-P -jeg selv kalder mig
HESTETOSSET :-D ~

{> Hilsner fra mig og Fancy!! {>

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:28
Tillykke Martina :D

Rebecca. Har svaret i det andet indlæg..... :D

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:42
Hejsa,

På gamle Rollo kan jeg sagtens ride hvor hen jeg vil i grime og træktov - intet problem *ud over for lange ben til at klemme med, hehe*

Men på Lóa kan jeg kun skridte rundt i folden på og trave lidt, hun er for besværlig til andet når hun stejler osv.

Det handler vel lidt om balance, men mest om man stoler på hesten :) Jeg kan da sagtens blive siddende på Lóa når hun stejler og alt det, selv om jeg ingen sadel har på - jeg synes bare ikke det er det fedeste i verden, derfor gør jeg det ikke! Specielt fordi sidst jeg prøvede faldt jeg af og fik synsforstyrrelse, hjernerystelse og glemte hvad der var sket - så det skal jeg sq ikke nyde noget af igen :) Så hellere en tur på Rollo der sagtens kan være lidt pylret, I ved; "AAAARGH jeg har kun gået forbi den sten de sidste 20 år af mit liv (Uden overdrivelse i dette tilfælde) men lige pludselig er den sindsyg farlig" :-D
Mange øf'r, Grisling :-)
(y) Rigtige mænd får tvillinger (y)
Jeg er født skør :-P
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Min website | HorseLand | Vi er IKKE underlige
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 21:08
Hej!
jeg kan godt ride på Nuggi, i grime og træktov...Her for en uge siden, red jeg lidt hygge ridning...Hvor jeg bare øvede chancemanger og sådan...Og jeg kunne da også få den ned i skridt og trav...Med grime! Den blev vist temmelig glad, hvert fald efter en ret hurtig galop, der tog hun lige hovedet ned mellem benene og bukkede ret meget, og det er pisse svært at sidde fast, når man skal grine! *S*
Men altså, det der med at stole...jeg tror at jeg bliver nødt til at stole 110% på Nuggi...Ellers kan vi ligesom ikke rigtigt springe sammen og sådan noget... Men da Nuggi ALDRIG har SMIDT nogen af med vilje, så tør jeg da godt ride i skoven i grime og sådan...
*KrimZ kramZ Malle & Nuggi*
:-P ;-D

Der findes kun én eneste Nuggi, og den ene Nuggi er mere værd end alle verdens ædelstene!
{>

"I am beatiful, no matter what they say!" :-(
Citat: Christina Agulira!

"Let's Escalete it...." ;-)
Citat: Charlie - "Popstars"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider