Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hingestekåring på Eurosport
Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 08:33
Hej
Jeg ved godt at jeg har spurgt en gang om der kommer noget hingstekårings-tv, men der svarede alle kun til DR2...hvad med på f.eks eurosport...er der nogle der ved om der kommer noget der.. ?:-) ..eller er der nogle der ved om det kommer på en anden kanal....
Hestevrinsk fra yessika
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hingestekåring på Eurosport
Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 12:30
Aner det ikke....men det ville jeg ikke tro det er jo ikke noget helt vildt ligesom OL m.m. sååå tror at os som ikke skal til hingstekåring må leve uden :-(
M.V.H
Tine c",)

(")(")
( '.')
(")(")

**Vær dit eget ikon**
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 14:43
Hallo, EUROSport<------------- EURO...Hingste kåring DANMARK...Der skal du nok ikke regne med at der kommer noget vel?
Og Nej, jeg tror ikke at der kommer noget i TV!
*KrimZ kramZ Malle & Nuggi*
:-P ;-D

Der findes kun én eneste Nuggi, og den ene Nuggi er mere værd end alle verdens ædelstene!
{>

"I am beatiful, no matter what they say!" :-(
Citat: Christina Agulira!

"Let's Escalete it...." ;-)
Citat: Charlie - "Popstars"

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 15:04
Nu vi er ved hingestekåring - kan I så ikke fortælle mig hvornår det kommer på DR2? Sys I ikke at det var dårligt sidste år? Jeg synes det var rigtig godt forrige år, men rigtig dårligt sidste år...

- Fnuller, med verdens dejligste araber - Falima SS
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 15:27
Jeg ved det faktisk ikke.
Men de er jo ikke særlig meget for at sende heste på tv, så jeg tror det sgu ikke!

Jeg ahra dlrig været til hingstekåring, så jeg ved ikke hvordan det er.

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 15:30
Fnuller, Jo det var faktisk ret så dårligt sidste år... Men har hørt en lille fugl (herinde på JHN) synge om at det slet ikke blir' vist i år.. skod :(
Kram Linty
~Kend reglerne - så ved du hvordan de brydes ordentligt~
Nyt medlem af DLGK - Geysir = ♥
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:03
Jeg har lige været inde og tjekke det på hesteforum og der kommer desvære ikke noget hverken på eurosport, DR 1, DR 2, N3 eller nogen af de andre kanaler desvære.... :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 20:49
Ja det er ret for dårligt - man burde faktisk skrive ind og klage!!!

Synes også det sidste år var dårligt, de viste jo stortset ingenting fra showet... Og hvor fedt er det lige at sidde og glo på Jacob Hausgård!?

Bare fordi det hedder EURO sport, kan de da godt vise noget fra Danmark - hvis du sku' ha' glemt det, er vi en part af EUROpa ;) Og der kommer jo folk fra både Tyskland, Sverige, Norge og sikkert også længere væk...!!! Tror også der er nogle udenlandske heste med, og der er jo også nogle udenlandske ryttere med i showet :)

Men det er SÅ ærgeligt der intet kommer i TV - tror jeg seriøst vil klage, det kan virkelig ikke passe af de vil vise tennis, fodbold, curling og hva' pokker det alt sammen er - med heste eller ridning? Neeej da, halvdelen af Danmarks befolkning rider kun! Pfff latterligt...
Mange øf'r, Grisling :-)
(y) Rigtige mænd får tvillinger (y)
Jeg er født skør :-P
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Min website | HorseLand | Vi er IKKE underlige
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-03-2003 22:41
Ja, det er for dårligt - det kan vi kun være enige om, men der har åbenbart ikke været seere nok de andre år; ellers ville de vel ikke boycutte programmet.

Grisling : Ja, ud over at han hedder Niels og ikke Jacob (mon ikke du fik blandet en vis umusikalsk sanger ind i det ? ;-D ) Hausgård, så har du ret i, at det var lidt tørt at se på sidste år. Jeg kunne godt have ønsket mig noget mere fra selv hingstekåringen, så der rent faktisk kom mere en 2-3 forskellige unghingste med i programmet !

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider