Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stakkels Zoya...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2001 13:39
Hejza alle sammen!!!!!

Igår Torsdag:( blev vi ringet op af min ride lære at Zoya havde det skidt. Så kørte min mor mig op til hende, også skulle jeg ud og gå lidt med hende får at der kunne komme lidt gang i maven (Kolik) Hun havde altså ondt i sin mave.:( Jeg gik c.a en time med hende! Men det blev ikke bedre. Min ride lære var ved at undervise nogle ½times hold. Jeg sagde til hende at det ikke var blevet bedre. Så fik min ridelære en anden til at undervise i et stykke tid. Da vi kom op i stalden stod Zoya nærmest og strækkede sig, og i den stilling blev hun ved med at stå.:(

Min ridelære ringede til dyrlægen og sagde at der var en syg hest som han godt måtte komme at kigge lidt på. Der gik 10 min. så kom han. Jeg var selvfølgelig HELT VILDT KED AF DET og min ridelære trøstede mig. Når men nok om det. Dyrlægen undersøgte hende og han fandt ud af af det var en forstoppelse i tarmene, så STAKKELS Zoya måtte have en slange ned gennem næseborene, ej hvor må det være ubehageligt.

Jeg sagde at nu kunne jeg ikke klare og se mere på!! For jeg kunne ikke lide at se Zoya have ondt!:( SÅÅÅÅÅÅ..... endelig var han færdig klokken var c.a 17:30 og dyrlægen sagde at om 6 timer skulle en eller anden kommer ned og se om hun havde fået de bedre. Ja det blev jo så nød til at være min mor. Og klokken ville være c.a 00:00 på det tidspunkt. Jeg fik lov til at kom med op til hende kl 00:00 Og se til hende, men det var også med stor plagen!!!:) Da vi kom der op havde Zoya det heldigvis godt.

Så vi blev det lidt også kørte vi hjem.

Jeg syntes selv at det var syndt for Zoya, og jeg er glad for at hun blev rask igen.

Qnuz *nisse*:(
0
0
Svar på denne tråd

Re: Stakkels Zoya...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2001 14:15
DEt var da heldigt med at hun blev rask!!! :-)

Synd at hun havde kolik!! :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-11-2001 16:02
Stakkels Zoya det må man sige
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-11-2001 18:38
Godt, at hun blev rask igen ! Jeg har selv prøvet det samme med min yngste pruh ; hun fik også en slange ind i næseboret. Dyrlægen hældte en masse olie i hende, og så blev hun rask igen :-)
-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider