|
|
| *PoPsTaRs* - igenner! |
| Forfatter:  |
*Malle&Nuggi* |
| Dato:  |
04-03-2003 14:41 |
|
Heysan alle!
Jep, så kommer der jo Popstars igen, i aften, på Zulu!
Hvor mange af jer kan se det? Jeg kan skam godt?
Jeg tror ikke at man ser alle de der auditons, man ser vist bare fra 12 af...Altdå de starter med at være 12 også kommer der træningslejre og sår'n!
V i godt at Tarik er med igen? Bvrd! Jeg sys fakta ikke de skulle ha' lavet en popstars omgang mer', for man skal sku da også stoppe mens legen er god...Også lige et boyband...*Hmpf*.
Tarik:
 ![]()
ADDDDDDDDDDDD!
Han er altså viiiiiiiiiiiiildt klam!
Vil suse videre!
Hygge! *KrimZ kramZ Malle & Nuggi* Der findes kun én eneste Nuggi, og den ene Nuggi er mere værd end alle verdens ædelstene!  "I am beatiful, no matter what they say!"  Citat: Christina Agulira!"Let's Escalete it...."  Citat: Charlie - "Popstars"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: *PoPsTaRs* - igenner! |
Ida(Halifax) |
04-03-2003 14:50 |
|
Hejsa,
Jeg kan ikke se Zulu længere. Vildt ondt, -alle de gode serier jeg går glip af!!
Meeeen min far redder mig, -han HAR bestilt en anden pakke med Zulu i
Men jeg gider ikke se Popstars. For mig er det lidt yt. Synes det er dumt at fortsætte og fortsætte. Som du siger skulle de stope mens legen var god. Man kan altså ikke blive ved med at håndplukke Danmarks nye stjerner. Det er ikke TV2 der bestemmer hvem de kendte musikere er, -det burde musikken afgøre
~Ida
Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres. ~ Afrikansk ordsprog ~
Jeg har skiftet navn til Ida(Halifax) fra *Heste-Ida* ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla S |
04-03-2003 14:52 |
|
Jeg kan godt se Zulu..!
Og jeg vil give dig helt ret i at Tarik er klam.. Han er MEGA bøsset..!
EmInEm StYrEr BaRe KlOdEn..!QnUzZeR CaMiLlA SøE Og SwEeTy.. RiGtIgE TøZeR- SpRiNgEr Da..! ICQ: 254201715..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Vibeke~Inkatino |
04-03-2003 14:57 |
|
Kan heller ikk' se Zulu mere  Meen, helt ærligt...POPSTARS?! Det er nu lidt for plat. Hvad har deres solister/bands fået ud af det? Ikke ret meget. Og folk hader dem, fordi de kommer fra Popstars...så nej, det skal jeg ikke
Vibeke~Inkatino
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Ida(Halifax) |
04-03-2003 15:03 |
|
BoyzeMuz:
Nej, det er en 3. omgang Popstars.. ~Ida
Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres. ~ Afrikansk ordsprog ~
Jeg har skiftet navn til Ida(Halifax) fra *Heste-Ida* ICQ:177703680 MSN: halifax_ida@yahoo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Malle&Nuggi* |
04-03-2003 15:08 |
|
Ja, men d r nu sjovt nok at se sys jeg! *KrimZ kramZ Malle & Nuggi* Der findes kun én eneste Nuggi, og den ene Nuggi er mere værd end alle verdens ædelstene!  "I am beatiful, no matter what they say!"  Citat: Christina Agulira!"Let's Escalete it...."  Citat: Charlie - "Popstars"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Flügger |
04-03-2003 15:11 |
|
Har ikke Zulu=( er herre sur over d!
Tarik er klam kan ikke lide han personlighed eller stemme!
♥Mulekyz fra Lærke og ismulerne♥ Det er sejt at have en mening! Men d er endnu sejere, at turde stå ved den!
♥Gauti & Pafi= Verdens bedste ismuler♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
-domze- |
04-03-2003 15:37 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så dårligt..... |
|
|
Hej...
Det er SÅ dårligt at popstars er flyttet over til Zulu hader det. Jeg tror og håber ikke at der kommer et særligt højt seer tal.
bare jeg havde Zulu....Alle de gode serier...
En LiLLe HilZen: Mette RegiTze Og de to HyPPere der Styrer for vildt: *~Stjarni & Tarok~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Så dårligt..... |
|
|
Jow, konceptet er lidt slidt efterhånden, men jeg skal sgu se det alligevel - nu har det jo været folk jeg kender, der vandt de andre gange, så måske man er heldig igen 
Har heldigvis stadig se Zulu for vi har CanalDigital
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Mulle (Coco) |
04-03-2003 18:09 |
|
Camilla S : BØSSET? Helt ærligt! Hvorfor sidde og sige sådan noget? Hvad i al helvede har det der med homoseksualitet at gøre ??? Sorry at jeg taler lidt grimt, men når nogle bruger "bøsse" eller "lebbe" som skældsord, jaeh, det pisser mig bare total meget af... Sorry!
Men hvorfor skal bøsse og lebbe bruges som skældsord? Det er da det mest tåbelige, bare ærgerligt de fleste siger det i dag ! Sys' det er noget pis at rende rundt og sige...
- PæreTærten over dem alle - Grillkylling!
SLAM-BAM SAGDE BAMSEN !! 
Rideudstyr sælges - se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tine85 |
04-03-2003 19:18 |
|
Jeg kan ikke se det, men syns alligevel ik at det er sjovt at se mere, nu syns jeg godt nok at de må til at stoppe det pis!!!! M.V.H Tine c",)
(")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Milzen |
04-03-2003 20:02 |
|
Jah...enig...burde stope mens legen er god!! Og, jeg synes ikke at de har fået noglel særlige gode resultater ud af i hvert fald EQye...men, Jon er altså heller ikke helt vild populær..i hvert fald ikke af hvad jeg ved!!
Meen....there problem!! men, alligvel så kna jeg desværre se Zulu..træls nok!!
For det er da meget sjovt at se..men dte bagefter hvor de skal til atvære berømte og alt dte der bææ...det er det der er røv!!:)
Hyrd..*Sir´Fedtmule!!* Nårh men...*Ka´du holde dig munter*Myz myz...Milla og Betty...*Ø* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Til jer, der har skrevet om Tarik :
Er han for feminin eller hvad mener I ? Personligt er jeg mest til fyre med glimt i øjet og humor - og det har han da heeelt vildt, selvom han er lidt til den 'pæne' side. Synes, at han virker enormt sød og jeg var ved at knække mig af grin over ham i Popstars Ekstra sidste år, hvor han og en af de andre lavede en parodi på de andre deltagere - det var fandme skægt 
Jon har jeg til gengæld ikke en fløjt til overs for; ad bad, ikke om jeg gad røre ham.
Og så giver jeg for resten Mulle 100% ret - hvad er det for noget ?! At bruge ord som bøsse som skældsord -det har noget med folks sexuelle præferencer at gøre og det er for det første ikke noget man selv kan gøre noget ved, for det andet ikke noget man skal skamme sig over (uanset om man er hetero eller homo) og for det tredje kan det vi andre da være SÅ ligeglade med hans eventuelle homoseksualitet - det er sgu da et frit land vi lever i og har DU måske lyst til at blive bedømt på om du er for maskulin til at kunne lide drenge ? Tag jer sammen...
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|