Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjelp til lektier...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2003 15:30
Hej....

Jeg sider lige og laver lektier (Gab)
Jeg er i gang med at skrive et fordrag om Bubber, jeg har da også fundet en masse, men jeg tænkte på at det jo godt kunne være at der var nogle af jer som viste noget specialt om ham....
Jeg har alle de der nødventige oplysninger såsom fødenavn, alder, søskende, mm.

Men vis du ved noget om ham, så vil jeg da meget gerne vide det, da den snart skal afleveres...

Hilsen Julie...
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hjelp til lektier...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2003 16:54
Tjaeh... Det er din opgave, og jeg vil under ingen omstændigheder hjælpe dig til at snyde... Såeh... Så let r*ven og kom igang ;)
~ ;-D Anne & Dajana ;-D ~
- Make a diffrence -
Hvorfor ikke sætte lidt kulør på sin tilværelse?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-03-2003 17:41
Dajana: Hun spørg jo om der er nogen som ved noget "privat" om ham, som hun ikke kunne finde noget om, ikke at vi skal hjælpe hende med at sætte det sammen, det er jo noget helt andet.
Hvis du nu har et problem med din hest, skal folk så også skrive at du bare kan lette røven og selv ordne det?? Det er jo din hest, ikke vores, så vi gider da ikke at hjælpe dig.
NEJ VEL?

Julie: Kender desværre ikke noget til ham, ellers ville jeg gerne have hjulpet dig :-)
HesteHilsner HeidiZ og Drengerøven :-)
SÅ! Nu er vi omsider kommet på nettet Hér

Kieffer Wien (m. FOTO) Sælges!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-03-2003 18:06
Dajana: Jep, HeidiZ har ret.
Julie: Hm... Ved da en ret sjov ting: hans hund hedder "Numse". ;D Virkelig! Mærkeligt navn, ved ikke hvordan det staves, men det er hundens navn.
Men held og lykke med projektet.

~♥Emilie & *Ascha*♥~

Vendte mig om
Dén jeg mødte
Borte i disen

- Haiku-digt -

♥Wendy-film købes!♥
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-03-2003 13:07
Hejsa... :-)
Hmm... Tja, egentlig kender jeg ikke rigtig Bubber på privat grund, eller ved noget privat om ham, så desværre kan jeg ikke hjælpe 8-).

HeidiZ|Putin| og *Ascha*:
Hey, det skal lige siges at Dajana lavede denne: ;-), det vil sige at hun mente det i sjov, at hun skulle lette r*ven, og komme igang :-)

Dajana:
Du skal lige huske at der stod privat om Bubber. Det vil sige nogle fakta der ikke står på nettet, bøger osv.
Det kunne jo være at hun tilfældigvis er gået glip af noget om Bubber, i f.eks. avisen 8-).
Husk det lige til en anden gang :-)

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider