Natascha B og Kamilla er forstyrer timerneOgså Louise til tider, men det er ikke nær så slemt ). Behandler Kirsten utroligt uretfærdigt. Jeg ved godt jeg ikke burde blande mig i det, men de hører slet ikke efter hvad Kirsten siger, har dårlige undskyldninger o.s.v.. Efter jeg er begyndt at lave mine ting, og holdt op med at snakke ( Okay, jeg kan da godt udveksle et ord med Marie-Louise, hvis jeg er i tvivl om noget, og omvendt. Vi har aldrig fået klager over det, og det kunne jeg heller ikke forestille mig der kommer ) og holdt op med at være flabet og sige Kirsten imod, er det blevet HELT anderledes. Hun er OVERHOVEDET ikke uretfærdig, hun er faktisk en pisse sød og god lærer. Man får ondt af hende ! Hvor har jeg også bare selv været slem, men nu hvor jeg ikke er det mere, nu er hun 100% fair. Der er ingen grund til at klage, hvis man bare opfører sig som man burde. Også bare det der skete i går ! Det havde Kirsten slet ikke fortjent ! Natascha var SÅ flabet, og Kirsten genere ikke hendes mor direkte. Hele dagen har det irreteret mig at de hele tiden skulle larme, og komme med latterlige undskyldninger. F.eks. i Tysktimen, hvor Kamilla sad og snakkede. Så klagede hun over at hun ikke kunne høre noget... Det er jo klart, når hun snakker ! Det kan hun bare ikke forstå. I frikvarteret diskuterede vi en lille smule, men ikke så meget. Men så næste time, fortsatte det. Sidste time havde Natascha kaldt mig for et Englebarn, fordi jeg havde mine ting i orden. Det kaldte hun mig, da jeg sagde til Kamilla, at hun gerne måtte tie stille, fordi man ikke kunne høre noget. Jeg kan ikke lige præcis huske hvordan det skete, men vi begyndte at diskutere, og jeg kaldte dem for tabere. Tja, jeg kunne ikke helt finde et andet ord der beskrev min mening for dem, nu hvor de også skulle sige deres mening om mig ( Godt nok har jeg også lige hørt den fra en anden... ). Så kører den jo bare, og så kunne Kamilla ikke holde til det mere, og gik. At Ole så vælger at komme hen og blive sur på mig, er hans valg. Det får han sgu ikke noget ud af ! Ingen undskyldning til ende, for hun var selv udenom det. Jeg står stadig 100% ved det jeg sagde. Vi har dog været "uvenner" i et lille stykke tid, eller, jeg har ihvertfald ikke brudt mig om hende, og har ladet hende helt være. Jeg vil da sige, at alle var lige gode om det. Men jeg har tænkt mig at give enundskyldning. Jeg ved det var forkert af mig, men det var ligeså meget forkert af dem.
Det har jeg skrevet, for at være fri for at skulle stå og diskutere med min far, men bare kan printe det ud til ham.
Jeg sagde ikke andet til dem andet end Taber, og forklarede dem alt muligt omkring skolen. Jo, sagde også til Natascha, at jeg da ihvertfald ikke gad og komme og "rede" hende når hendes storebror ville banke hende sønder sammen ( Har jeg gjort før, hendes storebror er lidt sindsyg ! ), da hun generede m,ig fordi jeg ikke kunne finde ud af det tysk vi havde for til i dag, fordi jeg ingen ordbøger har herhjemme. Jeg havde i det mindste prøvet, det havde hun da ikke ! Så begyndte hun på alt det der med min hest - har ellers ALDRIG hørt noget dårligt om at jeg havde hest før. Men så hjalp Finn mig, og sagde at jeg jo faktisk ikke engang var glad for min hest. Og så fik hun tilbage, at det jo bare var fordi han aldrig kom udenfor en dør, og altid sad på sin flade rø*, og spurgte hende om hun ikke snart skulle være sammen med sine tabervenner ? ( Hun har kun Kamilla.. TABER... ) Tja, så spurgte Finn til Mads ? ( Finn har fundet ud af, at Kamilla kom sammen med en der hed Mads imens de kom sammen ) Så blev det for meget for Kamilla, og hun gik i forsøget på at stikke Finn en, men det gik ikke så godt

Tja, så kom Ole ind, og jeg fik hele turen. Men jeg insisterede på, at hun ikke fik en undskyldning ! Så bedte han mig bare om at gå hjem. Så sagde Finn, at Kamilla og Natascha havde været ligeså slemme. Så sagde Ole, at jeg skulle vente, men der var jeg fandme ved at koge over !! Han sagde, at jeg først skulle gå på Kontoret og sige det, og det gjorde jeg - kørte så hjem. Tja, sådan er det bare...
Fed klasse !
♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Hvad er Jeg ? <---- Klik !