Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Blev "smidt" hjem fra skole i dag..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 13:17
Natascha B og Kamilla er forstyrer timerneOgså Louise til tider, men det er ikke nær så slemt ). Behandler Kirsten utroligt uretfærdigt. Jeg ved godt jeg ikke burde blande mig i det, men de hører slet ikke efter hvad Kirsten siger, har dårlige undskyldninger o.s.v.. Efter jeg er begyndt at lave mine ting, og holdt op med at snakke ( Okay, jeg kan da godt udveksle et ord med Marie-Louise, hvis jeg er i tvivl om noget, og omvendt. Vi har aldrig fået klager over det, og det kunne jeg heller ikke forestille mig der kommer ) og holdt op med at være flabet og sige Kirsten imod, er det blevet HELT anderledes. Hun er OVERHOVEDET ikke uretfærdig, hun er faktisk en pisse sød og god lærer. Man får ondt af hende ! Hvor har jeg også bare selv været slem, men nu hvor jeg ikke er det mere, nu er hun 100% fair. Der er ingen grund til at klage, hvis man bare opfører sig som man burde. Også bare det der skete i går ! Det havde Kirsten slet ikke fortjent ! Natascha var SÅ flabet, og Kirsten genere ikke hendes mor direkte. Hele dagen har det irreteret mig at de hele tiden skulle larme, og komme med latterlige undskyldninger. F.eks. i Tysktimen, hvor Kamilla sad og snakkede. Så klagede hun over at hun ikke kunne høre noget... Det er jo klart, når hun snakker ! Det kan hun bare ikke forstå. I frikvarteret diskuterede vi en lille smule, men ikke så meget. Men så næste time, fortsatte det. Sidste time havde Natascha kaldt mig for et Englebarn, fordi jeg havde mine ting i orden. Det kaldte hun mig, da jeg sagde til Kamilla, at hun gerne måtte tie stille, fordi man ikke kunne høre noget. Jeg kan ikke lige præcis huske hvordan det skete, men vi begyndte at diskutere, og jeg kaldte dem for tabere. Tja, jeg kunne ikke helt finde et andet ord der beskrev min mening for dem, nu hvor de også skulle sige deres mening om mig ( Godt nok har jeg også lige hørt den fra en anden... ). Så kører den jo bare, og så kunne Kamilla ikke holde til det mere, og gik. At Ole så vælger at komme hen og blive sur på mig, er hans valg. Det får han sgu ikke noget ud af ! Ingen undskyldning til ende, for hun var selv udenom det. Jeg står stadig 100% ved det jeg sagde. Vi har dog været "uvenner" i et lille stykke tid, eller, jeg har ihvertfald ikke brudt mig om hende, og har ladet hende helt være. Jeg vil da sige, at alle var lige gode om det. Men jeg har tænkt mig at give enundskyldning. Jeg ved det var forkert af mig, men det var ligeså meget forkert af dem.

Det har jeg skrevet, for at være fri for at skulle stå og diskutere med min far, men bare kan printe det ud til ham.

Jeg sagde ikke andet til dem andet end Taber, og forklarede dem alt muligt omkring skolen. Jo, sagde også til Natascha, at jeg da ihvertfald ikke gad og komme og "rede" hende når hendes storebror ville banke hende sønder sammen ( Har jeg gjort før, hendes storebror er lidt sindsyg ! ), da hun generede m,ig fordi jeg ikke kunne finde ud af det tysk vi havde for til i dag, fordi jeg ingen ordbøger har herhjemme. Jeg havde i det mindste prøvet, det havde hun da ikke ! Så begyndte hun på alt det der med min hest - har ellers ALDRIG hørt noget dårligt om at jeg havde hest før. Men så hjalp Finn mig, og sagde at jeg jo faktisk ikke engang var glad for min hest. Og så fik hun tilbage, at det jo bare var fordi han aldrig kom udenfor en dør, og altid sad på sin flade rø*, og spurgte hende om hun ikke snart skulle være sammen med sine tabervenner ? ( Hun har kun Kamilla.. TABER... ) Tja, så spurgte Finn til Mads ? ( Finn har fundet ud af, at Kamilla kom sammen med en der hed Mads imens de kom sammen ) Så blev det for meget for Kamilla, og hun gik i forsøget på at stikke Finn en, men det gik ikke så godt :P Tja, så kom Ole ind, og jeg fik hele turen. Men jeg insisterede på, at hun ikke fik en undskyldning ! Så bedte han mig bare om at gå hjem. Så sagde Finn, at Kamilla og Natascha havde været ligeså slemme. Så sagde Ole, at jeg skulle vente, men der var jeg fandme ved at koge over !! Han sagde, at jeg først skulle gå på Kontoret og sige det, og det gjorde jeg - kørte så hjem. Tja, sådan er det bare...

Fed klasse !

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Re: Blev "smidt" hjem fra skole i dag..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 13:29
øh... LIDT rodet måske.
Men man er da ikke et englebvarn fordi man har sine ting i orden.

Held & Lykke med at snakke emd din far & Mor.

M.V.H
Julie

~Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag efter middag ~
Citat: Susan ErtZ

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 13:42
jamen held og lykke med at snakke med din far og mor !!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 14:02
Surt..
Synes godt nok det er en underlig politik der er på din skole. Man bliver sendt urimeligt hjem i tide og utide :(

Det er latterligt at man ikke kan have sine ting iorden uden at være "Englebarn" eller "duks" (som man lbiver kaldt på min skole).
Det er da hundrede gange federe end at være et sjuskehoved!

Jeg synes det er fedt at du har omvendt dig til det bedre (y)
Bare surt du skulle sendes hjem alligevel..

~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~

Jeg har skiftet navn til Ida(Halifax) fra *Heste-Ida*
MSN: halifax_ida@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 14:11
Ida;
Ja, gad vide om det er fordi de er misundelige ?! ;D

Tja, jeg har det sådan, at når jeg bliver voksen, skal jeg arbejde og tjene penge. Derfor skal jeg lære en hel masse, for at få en god uddanelse. Og man for ikke lov til at slippe for skolen bare fordi man ikke laver sine ting og er flabet - så kan man da ligesågodt lave sine ting og opføre sig ordenligt. Så bliver dagen kortere, og lettere !

Jeg skal jo lige tilføje, at jeg før var ved at blive smidt ud af skolen, fordi jeg aldrig lavede mine ting, glemte bøger og slet ikke opførte mig ordenligt. Men nu er det anderledes, og MEGET nemmere at komme igennem skoledagen !

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 14:13
Jo, glemte forresten lige at skrive hvad der egentlig var sket... ;D

Jeg var kommet op og skændes med Kamilla og Natascha B, og blev smidt hjem fordi jeg ike gad at sige undskyld til dem..

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 15:10
Hæ hæ nu du snakker om at blive sent hjem, Camilla og mig havde sat os sammen i dag.. Vores matamatiklærer "forguder" to andre piger fra min klasse, problemet er bare at de konstant kæfter op, og det er ret irriterende! Især fordi hvis jeg snakker, bliver han herre sur! 8-) Nåår, men så diskuterede vi færdighedsregning og ham og mig kom op og diskutere om, om man kunne lære at regne med "bogstaver" (som jeg kalder det) på kun 3 stykker.. Så hjalp Camilla med til mit forsvar og han sagde at vi bare kunne gå.. Men det gad vi ikke :-P Så 2 sec. efter sagde han højt i klassen:"Vi kan da også lade hver at aflereve færdighedsregning på mandag!" Selvfølgelig råbte jeg: "YES!!!!!"

Så blev han endnu mere rasende og sagde:"Jeg gider overhoved ikke SE din færdighedsregning!" Hmm, dvs at min ikke bliver rettet :-( Så lidt efter, bedte han mig om at gå.. Det gad jeg ikke, så sagde han et eller andet -med SKRID! * 8-) * Så gik jeg før, og det er ikke første gang han beder mig gå .. :-o

Det er lidt noget lort, men jeg er træt af han "forguder" de to andre piger, og nu har han 2 gange bedt mig gå, uden egentlig at have ret til at smide mig ud! :-* Det er liiidt åndsvagt!

~QnuS fra Chili-Willy

*Rigtig piger rider, seje tøzer springer*

Tænkt kan siges, men sagt kan ikke forties.

Jeg har en HOPPE og jeg er stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 17:01
nu vi taler om skolen ja Skolen er ikke en dans på roser idag sagde jeg til min Engelsk lærer at Thomas var efter mig hele tiden og så svarede han bare igen På min gamle skole blev næbbede elever Bortvist hvis de så og sige forbrød sig på rettigheder mere en 10 gange så dA jeg sagde det fik vi en Aftale på klassen om at alle skulle holde op når de andre siger det så i musik timen sad han og skød med køller til klokkespil jeg bad ham holde op 3-gange så svarede han bare luk røven jeg skyder da i det mindste ikke på dig. GLÆDER mig virkelig til at sladre om ham hvis han gør det ved ´4 gange mere bliver han sendt hjem med besked om at forældrene (hvoraf faderen selv er lærer opå skolen) skal komme til X-ordinert forældre møde hvor der bl.a. Vil blive sagt at hvis dette ikke syopper bliver han smidt ud.
Hvilket sandsynligvis vil betyde at de skal til at kigge sig om efter en anden skole.
håber for ham at han kan tage sig sammen{>
-Vrinsk Astrid

Man ved altid hvor man har sine fjender
men aldrig hvor man har sine venner
{>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 17:51
Jeg fatter ikke så meget af det, men ok...
*KrimZ kramZ Malle & Nuggi*
:-P ;-D

Der findes kun én eneste Nuggi, og den ene Nuggi er mere værd end alle verdens ædelstene!
{>

"I am beatiful, no matter what they say!" :-(
Citat: Christina Agulira!

"Let's Escalete it...." ;-)
Citat: Charlie - "Popstars"

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 18:05
Fattede ikke mig af det du skrev..
Men har nogle lig. i min klasse..
Hesten er en sjæl med føelser..
Stoler du på den, stoler den også på dig!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 19:10
Sur røv...;(

Men..tja..jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det!!
Lyder som om at de der to Natasha og kamilla er ikke kna hold eitl at få smidt dte samme i hovedte som de selv lukker ud??
Eller er det bare mig??
Nå, men i var liuge gode om det..s.å kræver dte en undskyldning fra begge sider..og den ene skal jo begynde!!
Så hvorfor ikke dig..men, jeg har ikke noget i mod at folk laver deres ting..det er jo lige som menigen at man skal!!hehe...
Nå, men jeg alver da ikke altid mine ting til tiden, altså sårn lektier til hverdag..men jeg plejer da at rede mig ud af den..lave dte i frikvarteret, eller sårn noget!!*HæH*
Nå..men jeg har lige afleveret fysik rapport og stil idag!!
hvade skrevet fire tæt håndskrevne i stil, og elleve sider i fysik rapport..om Saturn*Jubii...NOT*
Nå, men hygge hejza...;)

Myz myz...Milla og betty...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 23:24
Hm... På min skole er de lige begyndt med eftersidninger, jeg synes simpelthen det er så åndsvagt! Og MEGET gammeldags.

Jeg er 100% imod det.

Desuden køre de også med nogle mærkelige sedler man skal have med hjem, og så skal de underskrives af forældrene. Sådan noget lort!
Mine forældre er heldigvis ret ligeglade, men nogle andre i min klasse får helt seriøst skæld ud af deres forældre. Lidt synd synes jeg.

Blev også smidt ud i dag fordi jeg kom til at sige til min matematiklære jeg synes eftersidninger var det værste lort jeg nogensinde havde hørt om... Hrmf... Så røg jeg fandme ud.
Nå, skide være med det! Min mening blev da hørt, og min mor er også imod det. Håber hun klager til næste konsultation.

Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider