Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Relementeret tøj???????
Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 11:07
Hej.
Jeg har tænkt en del over det der med tøj til dressurstævner. Hvornar skal man have høj hat på, hvor når må man ha pisk/sporer med og ligende.'
Er der nogle der ved det?????
Yessika
0
0
Svar på denne tråd

Re: Relementeret tøj???????
Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 12:05
Til klubstævner er det tilladt at ride med mørk ensfarvet trøje (evt. klubtrøje) eller ridejakke. Hvide bukser, sorte støvler og stiv hovedbeklædning. Høj hat, er kun i de høje dressurprogrammer.
Du skal bære sporer og må ikke bruge pisk. Jeg mener at det er i Lc-programmerne man selv må vælge om man bruger pisk eller sporer, men ALDRIG begge dele!

Har du god tid? Tjeck min opdaterede præs fra d. 26/2

;-DFjordheste er bedst - absolut ingen protest! ;-D

{>Dont cry because its over - smile because it happened! (y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 12:29
Til D + C - stævner rides med en mørk ensfarvet ridejakke ( mørk blå/sort ), hvide ridebukser, mørker støvler, stiv hovedbeklædning - Godkendt sikkerheds ridehjelm.

Jeg ved ikke hvad reglerne er for B + A stævner, men for pony er det vist det samme.

Fra MA - MB klasserne rides med bowler + kandar som er valgfrit. Men et gammelt citat siger at rides der med Bowler/hat også med kjole.
Jeg vil prøve at kigge i reglemenet det kunne være spænende at få det hele på det rene.

M.V.H
Julie

~Mange drømmer om et evigt liv, selv om de ikke ved hvad de skal foretage sig en regnfuld søndag efter middag ~
Citat: Susan ErtZ

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 12:49
Takker ;-D
Julie: hvis du kigger i reglemenet vil du så ikke skrive hvis du finedr noget spændene!!!
Hestevrinsk fra Yessika
0
0
Svar på denne tråd

* Julle, Josca & Nullermand
Forfatter: 
Dato:  28-02-2003 12:52
Bekeden overfor ku du ikke se var tl dig!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: * Julle, Josca & Nullermand
Forfatter: 
Dato:  02-03-2003 12:37
Du skal ikke ride med høj hat før du begynder at ride dressur på S plan eller Kure.

Påklædning: Sort/mørkeblå ridejakke + hjelm, slips med nål, HVIDE HANDSKER (husk dem, ellers bliver du disset), hvide ridebukser, sorte ridestøvler, og du SKAL have sporer på i de fleste klasser, men ellers så snak med dommeren om det!
Du må IKKE ride med pisk!

Håber at det hjalp dig!

KraMaja-Tøzen

Overdrivelse fremmer Forståelse

Think before you do

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider