Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har i et forslag til en kortere sadle???
Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 10:56
Hej...

Da jeg skal have en kortere sadle til min pony, skal jeg lige hører om der er nogen der kender et godt mærke, eller en god sadle som er kort....

- det er fordi min sadle er lang og så kommer den til at ligge meget henad ved krydset!!!

Håber i kan hjælpe mig???

Knuz Carina....
0
0
Svar på denne tråd

Re: Har i et forslag til en kortere sadle???
Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 11:12
Tror du ikke bare din sadel er for stor? :D Eller har din hest en meget kort ryg?
Nu kender jeg ikke så meget til sadelmærker, men man kan altid få lavet en hos en sadelmager.... :D
Held&Lykze med at finde en! :D

Vrinsk Ludvig
Den skøre tøz, som hellere vil lege Hestehvisker, end at ride

Trofast medlem af TBHT
JHN's hesteracekender nr. 1

Jeg får ikke hesten til at gøre hvad jeg beder den om. Jeg får den til at kunne tænke sig at gøre hvad jeg beder den om ! :D

Westernsadel sælges! Se Præstentation.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 12:14
Nu ved jeg jo ikke hvor lang din nuværende sadel er (mærke?), men jeg vil tro som Ludvig, at den måske er lidt for stor.

Ellers kan du måle din sadels længde og derefter finde ud af hvor mange cm. kortere din nye sadel skal være. Så tager du målene med til en sadelmager, så skal han nok vejlede dig videre :)
Du kunne jo også få en sadelmager med ud at se på hesten, så kunne han bedømme det selv hvad han syntes.
~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 15:25
Hejsa ;D
Jeg siger/skriver det samme som Ida og Ludvig. Tror bestemt også at det er din sadel der er for stor.

Men prøv - som Ida siger - at tage mål til din sadel, og så hen til en sadelmager med dem og få lidt viden der ;-)

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 16:50
Uhha....Det R bare n0get af det værste det er sQ sadler dr er for store eller for små....
men du må bare finde en anden med det samme og prøve den på din pony!!!.....og få en sadlmager til at give dig ret i den ik klemmer eller noget på din pony.....(det kan påvirke den meget af den har en sadel på der ikke passer)

ingen pony'er er ens,
men vi siger dog af ligevel at de ligner
hinanden? :D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2003 19:04
Hmm, ja skal også have byttet min til en kortere model, den kommer til at trykke på skulderne og så kan hun jo ikke få nogle muskler...og den må jo heller ikke ligge for lang tilbage...
Ligesom de andre opsøg en sadelmager, han/hun kan sikkert give dig nogle gode råd om mærker m.m

Go fornøjelse!

Kærligst Matilde og Lyfting

Engang rytter - Altid rytter!
"Start altid dagen med et smil;-D - så er det overstået"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider