|
|
| Har i prøvet...... |
| Forfatter:  |
~*£ærke*~ -Westlife crazy! |
| Dato:  |
22-02-2003 20:59 |
|
DavZ allesammen!
Har i prøvet at jeres ynglings hest på rideskolen blev solgt? D har alle sikkert...?
Salina var en lille shetlandspony! Jeg var den eneste der red hende fordi der var ingen der kunne lide hende. Hun var blevet mishandlet og var bange for piske.
En dag var hun bare væk! Jeg så hende på et hestemarked alene og forladt stå hun der! Hun så bange og skræmt ud! Jeg ville hellere end gerne have købt hende! Men d måtte jeg ikke!
D er nu øhm..omkring 2 år siden og jeg savner hende endnu sometimes! Men mest af alt håber jeg hun har fået et godt hjem hvor hun bliver!!!!!
Hvad er jeres oplevelser med emnet?
~♥~Kram fra £ærke~♥~ -Ishypze & Westlife freaken! Du har kun et liv så få d bedste ud af d! Citat: Shane Steven Filan. ♥Gauti & Pafi de bedste islændere (i følge mig) på hele denne dejlige jord♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Har i prøvet...... |
-domze- |
22-02-2003 21:00 |
|
Nej har heldigvis ikke prøvet det..
-domze- You can do anything you set your mind to man..Citat: Eminem, Lose Yourself
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*Gogo&Iris* |
22-02-2003 21:08 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
22-02-2003 21:09 |
|
I er heldige
~♥~Kram fra £ærke~♥~ -Ishypze & Westlife freaken!Du har kun et liv så få d bedste ud af d! Citat: Shane Steven Filan.♥Gauti & Pafi de bedste islændere (i følge mig) på hele denne dejlige jord♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
22-02-2003 21:09 |
|
Gogo: Ja lidt heldig er man jo!
~♥~Kram fra £ærke~♥~ -Ishypze & Westlife freaken! Du har kun et liv så få d bedste ud af d! Citat: Shane Steven Filan. ♥Gauti & Pafi de bedste islændere (i følge mig) på hele denne dejlige jord♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Ja har prøvet det.. MASSER af gange, desværre.. .Heste som ejg har passet
Hvis I har interesse i det, så ls det hele på min præsentattion...
~Julie Pigen der stadig savner Tasia! 
Vinder af JHN's Højdespringning på Tasia
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Ja, det har jeg prøvet en del gange - jeg fik undervisning et sted, det halvt fungerede som salgsstald (islandske heste), så der strøg en masse heste ud og ind af systemet - lidt træls...
Ham jeg savner mest er Spotti fra Egemose, som går stævner som pashest i Tyskland nu - det var den dejligste hest ! Jeg red ham, da han var unghest (fra han var 5 til 6 år) og han havde de lækreste gangarter samtidig med at han var stor og relativt tung; sådan som jeg godt kan lide dem  Ingen andre var særlig glade for ham, men uuuhhh - den hest var lige mig. Det er 4-5 år siden nu og jeg har kun set ham en gang siden til et stævne, før han kom til Tyskland. Ham kan jeg godt savne en gang imellem...
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har også prøvet det.....
Men jeg satte en efterlysning i Wendy, og fik svar fra nogle i roskilde, som mente at de havde en pony som passede på min beskrivelse af Miss yellow...
Jeg kom ud for at besøge hende, og det var helt sikkert hende, for hun havde et ar på låret godt nok havde hun skiftet navn til Cindy, men det var hende...  Jubiiiiiii §§§§§§§§YES§§§§§§§§
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for mange gange... |
|
|
Nu vil jeg fortælle om alle de ponyer der er væk...!!
1: Sabrina: var en sød begynder pony som jeg ALTID red på......nå men den blev syg og skulle aflives
2: Lady Silver: var en meget hidsig pony der bed i stalden....undtagen mig...!! den blev solgt
3: Kazoo: en stor hest blev også solgt
4:Angelo: en stor plettet vallak blev også solgt
5: Frig: en lille hvid fræk pony hun blev også solgt
6: Happy Dream: blev også solgt
7: Granit: blev også solgt
tror der er mange flere..!!!
TrIST
Chek lige min hjemmeside Min MailSkriv i min Gb eller send en mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: for mange gange... |
*Smile* |
23-02-2003 00:30 |
|
Ja, jeg har prøvet det med en fjordhest der hed Basse.
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Ascha* |
23-02-2003 08:34 |
|
Har ikke prøvet det... 
Meeen går jo heller ikke på rideskole ~♥Emilie & *Ascha*♥~
Vendte mig om Dén jeg mødte Borte i disen
- Haiku-digt - ♥Wendy-film købes!♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Drakkar* |
23-02-2003 08:54 |
|
Tja...Det har jeg også prøvet...Det var bare ikke på en rideskole...I kan læse mere under: Hmm....Lort!
Drakkar!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donia (Athos) |
23-02-2003 10:44 |
|
Jeg har prøvet det med min part, Freya.
Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Wezoriny |
23-02-2003 21:25 |
|
Tja, da jeg gik på Vallensbæk, red jeg på en hest der hed Silver, og den blev solgt. Så stoppede jeg der, og flyttede op på Nordgården. Der blev jeg passer på en rideskolehest der hed Gipsy. Den blev solgt, men heldigvis blev jeg så gode venner med ejeren, og fik halvpart i den. Før det havde jeg passet en der hed Algomet, som blev solgt, og der hed Hoppe, som også blev solgt. ♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|