Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lidt nyt herfra!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 21:16
Hej allesammen!

Jah nu fik jeg altså lyst til at skrive et indlæg!

Hva' har i lavet her i efterårsferien?? Jeg fortæller lige hvad jeg har lavet!

Altså søndag kom en af mine venner fra sjælland, vi hentede hende i på banegården klokken 17:15 - det var et dejligt gensyn :-)

Mandag var vi i kolding storcenter det var rigtig hyggeligt, vi var ogs' en tur forbi Hooks - men købte ikke noget nogle af stederne - kun en blinker til los mobilos! Vi var ogs' lige ude at ride - og et smut forbi min storebror - han havde føsda! ;-)

Tirsdag red jeg enetime og det gik faktisk okay, jeg skulle lige pludselig lære et program på 5 min. men det gik da - havde kun overset en fejl.. *Heh*!!

Onsdag gider jeg ikke lige skrive om. Men torsdag skulle Cathrine(hendes navn) desværre home again :-( Det var trælst, var lige ved at tude (Savner dig friend)!!
Om eftermiddagen var jeg lieg ude et smut forbi Bozling, han var ikke ømtået efter at smeden havde ordnet ham - så jeg red lige 3 kvarter! Ogs' skulle vi til Kolding again, denne gik fik jeg lidt: Et par bandager, ridestrømper, ridetrøje og en only jakke!

2-day fredag var jeg tidligt oppe kl. 6 eller lidt over. Var ude at muge ud og hjælpe til med at strø osv. Så var jeg ude at ride, og nusse om Bozling. Og han var bare super duper - så han for en vel fortjent tur i terrænet i morgen. Så sprang jeg på Cassi, han er bare den fødte springer - han var os bare super duper :-) Så har jeg ogs' lige været nede at købe 1 gave!!

I morgen skal jeg til to fødselsdage, og ud at nusse med Bozling!

I må altså ønske mig held og lykke den 15-16 marts - for der skal jeg til mit nr. 2 landsstævne og starte La4-PRI og PRT - er hammer nervøs! Men det bli'r da os en oplevelse!

Nå vi cs! Ha det godt.

KrAmSeR

~ Jannie & Bozze ~
0
0
Svar på denne tråd

Re: Lidt nyt herfra!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 21:17
efterårsferien?????????
tror du mener vinterferien ikk?

Knuzz Ann

Chek lige min hjemmeside :)

Jeppe søger passer
Læs mere under hest savner rytter og så skrevet af Ann og Maria....

{> Mig og Jeppe :-) Ann
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 21:19
Jo iiiih jeg kalder det hele tiden efterårs ferien.. Dooh
~ Jannie & Bozze ~
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-02-2003 21:34
Jeg har ikke fået vinterferie endnu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg fik idag så nu har jeg fri hele næste uge og næste uge igen da jeg oxo skal på skiferie!!!!!!!!!
Bare surt for jer der har brugt jeres vinterferie og skal i skole igen :-P ;-D

Eminem styrer da for vildt!!!!
*MeFeNiRo*

-og Felix, Nikki og Robin

Rigtige piger rider Pony
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-02-2003 10:14
Jeg har først vinterferie fra i dag af. Jeg er faktisk syg lige nu og var ikke i skole onsdag, torsdag og fredag. Jeg har altså fået en rigtig grum influenza. Min mor har også været nød til at passe mine heste. Men jeg er heldigvis ved at få det bedre.

Venlig hilsen Stine

Vi elsker fordi han elskede os først.
1. Johannesbrev 19, A

præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-02-2003 11:18
På mandag skal jeg i skole :{-( og sidder I bare og har ferie! Uuuh!
Meeen hvad lavede I i går? Var i skole? Nårh, det var synd ;D. Jeg spillede computer, spiste slik og var i biffen (y). Og hvad med i forgårs? Var I også i skole der? Nårh, det var synd ;D. Der var jeg i Zoo (y).
*LOOOOOL*

~♥Emilie og *Ascha*♥~

Vendte mig om
Dén jeg mødte
Borte i disen

- Haiku-digt -

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-02-2003 17:03
har først fået ferie igår...!!!
hMm...men godt dt går godt med Bozze!

ingen pony'er er ens,
men vi siger dog af ligevel at de ligner
hinanden? :D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider