Hej allesammen!
Jah nu fik jeg altså lyst til at skrive et indlæg!
Hva' har i lavet her i efterårsferien?? Jeg fortæller lige hvad jeg har lavet!
Altså søndag kom en af mine venner fra sjælland, vi hentede hende i på banegården klokken 17:15 - det var et dejligt gensyn
Mandag var vi i kolding storcenter det var rigtig hyggeligt, vi var ogs' en tur forbi Hooks - men købte ikke noget nogle af stederne - kun en blinker til los mobilos! Vi var ogs' lige ude at ride - og et smut forbi min storebror - han havde føsda!
Tirsdag red jeg enetime og det gik faktisk okay, jeg skulle lige pludselig lære et program på 5 min. men det gik da - havde kun overset en fejl.. *Heh*!!
Onsdag gider jeg ikke lige skrive om. Men torsdag skulle Cathrine(hendes navn) desværre home again

Det var trælst, var lige ved at tude (Savner dig friend)!!
Om eftermiddagen var jeg lieg ude et smut forbi Bozling, han var ikke ømtået efter at smeden havde ordnet ham - så jeg red lige 3 kvarter! Ogs' skulle vi til Kolding again, denne gik fik jeg lidt: Et par bandager, ridestrømper, ridetrøje og en only jakke!
2-day fredag var jeg tidligt oppe kl. 6 eller lidt over. Var ude at muge ud og hjælpe til med at strø osv. Så var jeg ude at ride, og nusse om Bozling. Og han var bare super duper - så han for en vel fortjent tur i terrænet i morgen. Så sprang jeg på Cassi, han er bare den fødte springer - han var os bare super duper

Så har jeg ogs' lige været nede at købe 1 gave!!
I morgen skal jeg til to fødselsdage, og ud at nusse med Bozling!
I må altså ønske mig held og lykke den 15-16 marts - for der skal jeg til mit nr. 2 landsstævne og starte La4-PRI og PRT - er hammer nervøs! Men det bli'r da os en oplevelse!
Nå vi cs! Ha det godt.
KrAmSeR ~ Jannie & Bozze ~