Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Oversvømning - To daY
Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:15
Hej vil lige fortælle jer noget Som JEG oplevede to DaY

Det startede med at jeg skulle over og passe buller og skulle skynde mig hjem for jeg skulle være sammen med en vense *gG* hun havde ikke fået fri endu så jeg kunne jo lige muge ud i mellemtiden. Så jeg cyklede over til Rideskolen ;D der var ikke nogen kunne jeg se så jeg tænkte pyt jeg skal jo også bare lige hurtigt muge ud strigle og trække en lille tur så jeg gik ind i stalden og der var DER OVERSVØMMET AF VAND *Fååårk* jeg fik et CHOK det gik mig rimeligt lang op så jeg gik hen ad der hvor lyden kom og så så jeg at det var inde hos den Nye hest jeg ved ikke hvordan navnet staves men udtales Reameir ÅÅÅh nej tænkte jeg jeg kan ikke Morten (ejeren) s nr. og den eneste jeg vidste allerede havde fået fri var en af mine (ik sååår gode venner igen) men jeg ringede til hende for hun er meget tit dernede og sårn noget men hun tog den ikke Fååårk ringede til hendes Mobi tog hun heller ikke Fåårk :D ringede igenner fra min mobil men Nej så Cyklede jeg hjem til hende og så havde hun låst jeg selv ude så hun kunne ikke tage telefonen og hendes Mobi var også derinde og jeg sagde det til hende og hun blev helt paf og så styrtede vi hjem til mig for at ringe til Morten (hun kan hans nr.) MEn han tog den FANDME heller ikke *gG* ;) så styrtede vi derned til rideskolen og satte reamir eller hvordan det nu staves ud på Stald gangen og ringede så til Sara en ridelære ;D og hun var i skole men hun kom straks alligevel og imens havde vi prøvet at stoppe det men det virkede ikke og snart var der vand inde hos næsten alle Hestene :( så kom Sara og hun fik heldigvis slukket vandet og ringede til Melanie en af bestyerene og hun sagde at vi skulle prøve at Feje det ud og imens ville hun få fat i Morten for hun var på arbejde så tog sara tilbage tin sin skole og vi ringede også til Camilla Reamirs ejer og hun tænkte også Fåårk og hun ville også prøve at få fri for skole og mig og marie stod der og fejede og så kom en anden der hedder Julie og hjalp os og vi fik en masse af hestene på fold og sådan og så kom Morten og en masse andre og hjalp os PyyYYha HÅRDT der var rigtig meget vand og jeg kom lidt forsinket ;) hjem til min Vendinde Hehe sys lige i også skulle vide det !!!! hvordan ville i havde Reageret ?????

Knuz Mini

Hvad du ikke kan få
Kan du ikke Modstå

Msn : mini-pigen@mail.dk
Yahoo Messenger : Yappyulle
0
0
Svar på denne tråd

Re: Oversvømning - To daY
Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:36
Lyder indviklet :P

Ved sgu ikke hvordan jeg ville have reageret... ;)

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:37
Nå oki Sorry

Knuz Mini

Hvad du ikke kan få
Kan du ikke Modstå

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:41
Mini;
Sorry for hvad ? ;D

Hmm, jeg tror faktisk jeg ville gøre ligesom dig i den situation, men jeg er bare aldrig alene hos hesten, Trine er altid med, så vi ville have været 2 ;)

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:52
Oki doki ;D sorry for det er rodet ;)

Knuz Mini

Hvad du ikke kan få
Kan du ikke Modstå

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:55
Mini;
Det var ikke den måde du skrev, det hele lød bare lidt rodet, altså fordi at så tog den ene ikke telefonen, og så tog den anden ikke telefonen, og så *Gg* ;D

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-02-2003 20:56
Nååår Wez *gG* Oki

Knuz Mini

Hvad du ikke kan få
Kan du ikke Modstå

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider