|
|
| Reklamer ? |
| Forfatter:  |
Wezoriny |
| Dato:  |
08-02-2003 04:19 |
|
Ja, mærkeligt emne, men.. Har i en yndlingsreklame ? Eller er det bare sådan nogle kedelige ligegyldige og pisse provokerende ting ? Jeg har selv en delt mening om dem.. De er skide irreterende, men ind imellem dukker der fandme nogle fede reklamer op ! Fx den der Tele2 reklame... "Who are you ?" "I'm Bill." "Oh, great !" "Don't you just hate it when you get a big Bill in your mailbox ? Chance to Tele2 !" "Hey Bill !" ovs... Den synes jeg altså bare er for fed
Hvad med jer ? ♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Reklamer ? |
|
|
Lige præcis DEN reklame er jeg også helt crazy med
Ret så fjonky faktisk!!!! *LoLz*
Lige noget til min pink humor
~Julie Pigen der stadig savner Tasia! 
Vinder af JHN's Højdespringning på Tasia
Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!Oprindeligt citat: Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*Smile* |
08-02-2003 09:25 |
|
Æhm... Der er ikke rigtig nogen reklamer for tiden, jeg er total crazy med.
Men den med tandpastaen og drengen i tandlægestolen, er rigtig fed! Jeg kender også hamd rengen, så..
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
...*MaLlE&NuGgI*... |
08-02-2003 10:53 |
|
Hmm...ser ikke fjernsyn...:-)KnuZ & Kram Malle & Nuggi  <) Der findes kun én eneste Nuggi, hun r mer' værd end alle verdens ædelstene! <) "I am beatiful know matter what tehy say!"  Citat: Christina Aqulira  "Let's escalate it" Citat: Charlie - Popstars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Den med Bill er altså os ret god synes jeg  Men min yndlings er den med Coca Cola, hvor manden/drengen sidder og høre musik mens han ser på et byggeri, hvor han til sidste kommer til at smide en buket hen til enmand i stedet for sin kæreste *Gg* Den er god
Skrækkelige hilsner from Gjose *Skriiiiig* *Gg*Vær dig selv, ingen andre kan være dig! -Citat fra en klassekammerat
Der findes mange hylder, det gælder bare om at finde den rette! -Ciatat Anders And
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Vibeke~Inkatino |
08-02-2003 11:17 |
|
Ja, Tele2's reklame styrer
Jeg HADER de der reklamer fra Sonofon (X-files) og Tele Danmark.
Vibeke~Inkatino
"Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os." - Steen og Stoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Oztereje |
08-02-2003 12:51 |
|
Min yndlingsreklame er helt klart den, jeg kan ikke huske hvad den er for, men den reklame hvor ham gutten fra et band, "Blood of Lucifer" hedder bandet vidst. Men altsåå, den reklame hvor han skal spøge sin bedstemor om penge, også hun foreslår at han klipper sit hår og finder et arbejde. Jeg synes den reklame er så fed, specielt når han kommer uden for døren og der står hans bandmedlemmer, hvori blandt den ene bare er fyldt op med nitter og corpsepaint!
Selvom jeg også synes den latterlig gører metal-fans lidt..*suk* men den er sjov.
-Ozte Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.Filosoffen Sokrates
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*domze* |
08-02-2003 13:55 |
|
Hehe, ej den der "AAARRLAA" er da ret sjov.. 
HADER den der men franz spionen for post danmark.. det er da fooor plat!
QnuZ *domze & *Sarah&Sofus* **EMINEM ROCKS THA FUCKIN WORLD**Do you ever wonder at what point you got to stop living up here and start living down here?Citat: Eminem, 8 Mile
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~Fáni~ |
08-02-2003 13:59 |
|
Jeg syntes også den med Coca Cola er god. Den hvor fyren sidder på bænken, mens han ser på det byggeri..den er altså mega sej. Ingne Blondie, Ingen glæde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tine85 |
08-02-2003 15:59 |
|
kan godt lide dem med forsættelse følger....altså dem hvor man bare MÅ se dem for at finde ud af hva der så sker 
F. eks. den med Toyota....den er grinern  *LOL*
Hmm også den med "Blood of Lucifer" er da også fed....
Og Ja så den med "ARLA" helt vildt fed 
M.V.HTine (")(") ( '.') (")(") **Vær dit eget ikon**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Oztereje |
08-02-2003 17:15 |
|
Signý >> Hm..latterlg gører var måske den forkerte formulering, men du må da indrømme at du ikke synes de er specielt intelligente i den reklame.  Whatever.. den er fed
Oliesnask fra Ozte Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.Filosoffen Sokrates
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
*Heste-Ida* |
08-02-2003 18:13 |
|
Ja, den Ozte nævner er ret fed
Hæhæ, når man lige fanger pointen med Tele2-reklamen er den bare fed
Jeg hader hader hader også Sonofon. (keeedelig stemme ->) "Sømmet i bund Møller. Der er problemer på Webdanes"..
"ja, jeg regnede jo ikke med at der ville ske noget ved at vi skruede ned for varmen et par uger"
"det' det forkerte sted i sparer."
bla-bla-bla
"Nu er der ikke længere så koldt på toppen af erhvervslivet"
BAAH!
AAAARGH!! Jeg synes bare den er så latterlig!
Og den fra Nykredit er også vildt irriterende.
Den der hvor det først er en masse ting uden mennesker på. Cyklen der kører, boledn der hopper, en vægtstang der løftes og nogle billeder der falder skævt på en væg.
Synes bare den er sindsygt irriterende!!
~Ida
Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres. ~ Afrikansk ordsprog ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Camilla S |
08-02-2003 19:15 |
|
Det er godtnok længe siden jeg hgar set den, men jeg er bare total vild med den der "Squash" reklame med ham der der har lagt i koma i 15 år..! Hvaa spytter du ikk lige hende der ud og tænder for mixer pulten.. WooB..
EmInEm StYrEr BaRe KlOdEn LiIiDt FoR ViLdT..!
QnUzZeR CaMiLlA SøE Og SwEeTy..
RiGtIgE TøZeR- SpRiNgEr Da..?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
08-02-2003 19:50 |
|
Camilla S:
Hehehe, ja, den er også rigtig god! ~Ida
Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres. ~ Afrikansk ordsprog ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Wezoriny |
09-02-2003 19:41 |
|
Hmm.. Jeg har vidst gået sent i seng
Heh ! ♥ Knuz Nicole og Masta ♥*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*Hvad er Jeg ? <---- Klik !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|