Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kysser du dine dyr???
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:02
Jeg så der var et indlæg om dette inde på HN, og så ville jeg lige lave det samme her...

Kysser i jeres dyr eller sys' i det er ulækkert osv.???

Ja, jeg kysser Felix, mest mellem øjnene, på kinden, og på ørene...

Jeg kysser da også min kanin og min hamster...

Kysser da også heste på mulen, når jeg er i nærheden af nogle...

Men jeg sys det er meget ulækkert at kysse sin hund, men mest hvis hunden kysser igen...
Ikke for at fornærme nogen...

*Tullepigen*

Længe Leve
Fristaden Christiania...

Præsentation Mail
0
0
Svar på denne tråd

Re: Kysser du dine dyr???
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:07
JAAAAAA.....både min kanin og de heste jeg rider for tit et stort kys....
Qnuzzz & Ponysavl fra Julie & Pickwick
Husk at tjekke min hjemmeside HER
Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!

0
0
Svar på denne tråd

Re: Jeg kysser vores heste!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:07
ja jeg kysser vores heste og min pony på mulen eller på siden af hovedet! det syntes jeg ikke er ulækkert, og kender heller ikke nogen der syntes det. (jo drengene i skolen men ellers) {>
En rigtig gangmaskine skal hedde Celebration F. Damgaard
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:13
Jeg kysser min kat på hoved.. min hund kysser jeg ikke, men den kysser mig hele tiden!!!
Jeg kysser da oxo mine hel og ½parter!!1
både på mulen, panden osv.
det sys jeg ikke er klamt!!!!

*MeFeNiRo*

-og Felix, Nikki og Robin

Rigtige piger rider Pony
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:17
jeps, dem alle sammen ;-D

~Kald mig bare tosset :-P -jeg selv kalder mig
HESTETOSSET :-D ~

{> Hilsner fra mig og Fancy!! {>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:19
Kysser min pony på mulen...og min kat på hovedet...og min kæreste..på munden!!! {>
Mvh Heidi ;-D
Stokkerbro`s Tjano :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:35
Jeps,kysser alle dyr(dog ik hunden på munden)

Hej du
med er
dig sej.
!Krisb og Merkur!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Kysser ALLE DYR! :O)
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:44
uhh...ELSKER at kysse dyr! ;D ELSKER dyr! ;D ej, kysser næsten ALLE dyr! :D {> sys ik' det er ulækkert :(

Hestehyg fra ♥Catja & Boy♥
Ponyer er det BEDSTE ;D

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 19:50
Pernille: Ja jeg gør....især en hest som der står i stalden og altid har en rigtig dejlig varm/blød mule.

Malle: Jep, men Nuggi kysser oxo mig..:-)

*Rigtige Rytter*
*Rider Dressur*

Præsentation Mail Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 20:06
Har da kysset min hest på mule, men vil ikke kalde det kysse. Nærmere at mysse!

Det er jo ikke et rigtigt kys... Bare et lille myz ;)

-Samantha, en udstøt HN'ere...
Ny tekst og billeder på min præsentation :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 20:17
Hej :-)
Ja, jeg kysser da tit mine ponyer ;D - Synes ikke det er ulækkert - Eller måske hvis jeg kysser min hund på snuden, og den så kysser igen ;-)
Jeg kysser min hest på Mulen for det meste :-)

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 20:47
Hejsa!
Ja, jeg kysser dem. jeg synes hverken der er ulækkert eller noget. jeg kyssede ikke mine vandrene pinde da jeg havde dem.

Mind hund tror jeg ikke jeg kysser så meget, så er det nok på panden.

Misserne kysser jeg på panden og hestene på mulen og på næseryggen.

Køerne på næseryggen.

Jeg "bidder" tilgændgeld alle mine dyr en gang om dagen.. ("bidder" = blødt nap*gg*) Hestene bider jeg i næseborerne. Hundende på næseryggen katte i halen, køer bidder jeg ikke tror jeg. og heste i ørene....*gg*
Og så kalder jeg dem Broculi og rullepølse... da man får "rund mund"

Knuz Mig
http://www.rebecca-hesten.subnet.dk
>o< hejsa med jer...
Jeg hedder Rebecca og jeg er 13 år gammel og er helt vild med heste og dyr.
Jeg rider dressur, spring, laver horsemanship, løstspringer, skovture og meget mere. I kan læse om mig på min hjemmeside selvom den er gået lidt meget i krak og der er nogle ting som ikke lige er rigtige men der er da noget.B-) Ha det godt.... Vi ses.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 21:34
Til alle jer der kysser/myzzer hestene på MULEN:
Æhm.. V I godt det faktisk er farligt? Gjorde det også engang, men så fortalte min rideelærer mig at hun engang havde gjort det, og så var ponyen blevet forskrækket over noget og havde slået op med hovedet, og VUPTI mistede hun en tand.. såeh.. Hehhe.... Find et andet sted at kysse/myzze ;-)

Og..... Faktisk tror hunde og heste aat man vil bide/nappe, fordi man blotter tænderne... Ret funny ;-D
Ej... Det er nok ik alle det gælder på det ssidste her.. Bare noget jeg har hørt....

Men jo da.. Kysser og napper min kat 10000 gange dagligt, og Lizette får da os en del... Ik på MULEN, men eks. på halsen :-D

~Julie
:{-( Pigen der stadig savner Tasia! :{-(

Vinder af JHN's Højdespringning på Tasia

Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men heste forringes!

Oprindeligt citat: Mark Twain
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 21:56
Ja selvfølgelig gør jeg det, de skal da også have kærlighed!!!
Hesten får da en på mulen, og det gør jeg da ved alle heste jeg kan lide eller kender, men okay min hund er vidst mere i nødstilfælde :-D de er jo knap så renlige!!!
men ellers jep!

M.V.H
Tine

(")(")
( '.')
(")(")

**Vær dit eget ikon**

0
0
Svar på denne tråd

Joda, hvorfor ikke?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 21:59
Jeg kysser da mine muler på mulen :) Kysser også Ramal tit *GG* Min shetlænder elsker at få kys, hun stikker tit mulen frem og kan faktisk også give kys på kommando :-D

Rollo vil jeg ikke gå og kysse på, kun på halsen eller noget... Hun har det med at kaste hovedet vildt op hvis man forsøger - og så får man altså en ordentlig knock-out!

Mine katte får også et kys på hovedet, samme gør hundene! Synes det er ulækkert at kysse dyrene direkte på munden.

Det at hunden slikker en i hovedet er faktisk et tegn på respekt! De vil slikke en i mundvigene, det betyder at de underkaster sig dig og du er deres leder. De gør det også ved andre hunde som de underkaster sig.

Jeg lader ind i mellem hundene slikke mig i hovedet, men nogle gange får de også et nej - det handler jo om respekt. Men skal siges at jeg bagefter går direkte ud og vasker fjæset *GG*

Mange øf'r, Grisling :-)
(y) Rigtige mænd får tvillinger (y)
Jeg er født skør :-P
*Gør lidt til en fest, rid irsk hest*
Min website | HorseLand | Vi er IKKE underlige
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 22:02
Tja, jeg synes ikke det er mere ulækkert at kysse en kat end en hund. (bortset fra at en hund kan være lidt mere "savlende", men hvem siger man kysser på munden?)

Jeg mysser da tit min lille guldklump af en hund, især på panden/issen. Den er så sød og blød at man næsten ikke kan lade være *ss*

Det er også tit noget andet når man har dyret (hund/kat, øh, fugl, høner, kaniner, hammyer eller heste), end før man får det.

Før jeg fik hund (efter to års pause), syntes jeg det var lidt klamt at min veninde kyssede sin hund.
Men da jeg så fik en selv var den tanke helt væk ;D

Heh, -vi lovede da også os selv, at vores nye hund ikke skulle vænnes til at ligge i sofaen ligesom vores gamle altid gjorde.
Da den lille ny hvalp ankom, gik der ikke mere end et par timer før min far "inviterede den op i sofaen" (Nu ligger hun stort set aldrig andre steder en sofaen og ind imellem kurven *s*)

Så det er altså svært at udtale sig om ting man ikke har, -det bliver helt anderledes end når man har det!

Og jo, jeg kysser også hestene :) Men oplevede engang det samme som Crazy-Lizette skriver, med at hesten hoved fløj op i knolden på mig, men jeg lige ville give den et lille kys. Der skete dog ingenting, da det ikke var så kraftigt!
~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 22:21
Hmm, nej, jeg kysser næsten aldrig Tarzan. Jeg gider ikke.. Heh :P Men han får måske et kram, eller et kys på halsen eller røven ;D

Jeg kysser slet ikke min kat; den får mig til at nyse og blive snottet, det kan sgu godt være jeg er allergisk.

Det eneste jeg kysser er drenge ;)

♥ Knuz Nicole og Masta ♥

*Gør livet til en fest - Rid en Hest !*

Hvad er Jeg ? <---- Klik !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 23:33
jada! Jeg kysser da Lena på hendes lille melerede mule! Øh... selvom det indeholder 10.000 bakterier!!

Og vores kat, vores hund, vores kaniner, og "min" kanin, der står ude ved Lena... En lille jen, der skal slagtes på et tidspunkt, men lige nu er den bare sød! Lille Ferrari...

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 23:34
jada! Jeg kysser da Lena på hendes lille melerede mule! Øh... selvom det indeholder 10.000 bakterier!!

Og vores kat, vores hund, vores kaniner, og "min" kanin, der står ude ved Lena... En lille jen, der skal slagtes på et tidspunkt, men lige nu er den bare sød! Lille Ferrari...

Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

munden!!!
Forfatter: 
Dato:  02-02-2003 10:47
puha... den holder jeg mig fra.... dyr slikker sig i de nedre dele, og jeg sys simpelt hen det er for ulækkert at få den tunge der har været rundt i rø** op i kryderen!!!

andre steder er jeg ik sippet overhovedet!!!!

knuZer Pernille¤ som før hed Pernille (milla)

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!

0
0
Svar på denne tråd

Re: munden!!!
Forfatter: 
Dato:  02-02-2003 11:16
*Heste-Ida*: Det kan du ha' ret i, men jeg har haft hund, og sys' også dengang at det var ulækkert at kysse dem... Men hver sin mening...
Man kan jo heller ikke regne med min meing om hunde *GG* Sys' selv det er ulækkert bare at kæle for en *GG*

*Tullepigen*

Længe Leve
Fristaden Christiania...

Præsentation Mail
0
0
Svar på denne tråd

holder mig til....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2003 12:43
hvad kan jeg sige.... jeg holder mig til min kæreste ;)

knuZer Pernille¤ som før hed Pernille (milla)

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!

0
0
Svar på denne tråd

Re: holder mig til....
Forfatter: 
Dato:  04-02-2003 10:27
Ja, jeg kan ik` lad vær!

Væmmelige hilsner AnnKanin :-D

Sammen med min Luckymuzen :-)
Uden min Luckymuzen :{-(

Klik her hvis du skal af med din hest!
Søger hvidt underlag str. full helst med guld eller sølvkant! Skriv til:annka44@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider