Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nordsvensk hest
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 16:01
Hej derude....

Er det nogen som ved noget om den Nordsvenske hest jeg søger nemlig denns oprindelse og dens væremåde

Mvh Cita og Lobs

Heste er bare det bedste man kan ønske sig {>

rigtige Piger rider hest

Heste er bare for Zøde dem skal du bare møde >o<

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Re: Nordsvensk hest
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 16:38
Dejlig hest, har selv redet på en på min rideskole, den hed Viola og var min yndlingshest...
Men vil også gerne høre mere om den...
Du kan forresten se billeder af Viola på min Præsentation...

*Tullepigen*

Længe Leve
Fristaden Christiania...

Præsentation Mail
0
0
Svar på denne tråd

Re: Nordsvensk hest
Forfatter: 
Dato:  01-02-2003 18:03
Hey!

JEg er ikke helt sikker på om der er en hjemmeside med dem, men har selv en koldblodshest- en dejlig jyde.

Der hvor han før var opstaldet stod der 3 andre koldblodsheste: en shire og 2 nordsvenske hest.

De var bare dejlige men to forskellige, den ene var meget ædel og hamrende god til dressur og den anden var en virkelig bamse der var virkelig "kold"

Jeg ved ikke om du har set denne der udsendelse med en nordmand der hentede jyder fra danmark hjem til sig selv og brugte dem som arbejdsheste, med i den udsendelse er der en nordsvensk vallak der er bror til den "kolde" bamse?

Jeg har optaget den, selvfølgelig fordi der var jyder med, men den har været der et par gange

aulummodelDet du ikke dør af gør dig stærkere >o< Hvem er min lille engel? Min Sofus
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider