HejSa!
Ja i dag skulle jeg jo så ud at springe på Bozze, for første gang i over 4 måneder - pga. han jo har været skadet! Okay hele dagen startede med i morges hvor min far vækkede mig, og jeg tog i skole. Kl. 11:15 havde jeg fri, og tog hjem, fik så godt med overtøj på tog vovsen i en snor og gik så ud på rideskolen og lukke ponyer ud. Da jeg så skulle lukke Amigo ud, gik vi lige så stille og lige pludselig havde jeg altså bare den her lille pony i nakken, kunne bare mærke dens tænder. Jeg ved ikke om det var ondt elelr om den blev bange, men jeg skældte den altså ud, og var mega forskrækket.
Ogs' lige pludselig var hunden væk, så måtte jeg bevæge mig på en lang gå tur for at finde den her hund, så da jeg kommer til bage til hovedindgangen igen, hvem sidder så der? HUBERT
Jeg går så hjem, for noget at spise og læser Ridehesten hippologisk, tager ridetøj på og cykler så ud til hypperne igen. For lukket ind og sadlet Bozze op til springtimen, han var rigtig lækker at springe på - virkelig dejlig og min veninde sagde at det så rigtig godt ud, det ved jeg så ikke lige, for jeg kunne ikke lige følge med altid!
Derefter da jeg var færdig med ham, så fik jeg varm cacao, og gik så ned for at lege spring med Trine, Emma, Nanna, Linette og Sine, lige inden vi gik ind skøjtede vi på vandgraven - @!#$ den var glat, og jeg skvattede ogs' jeg tror det må have set over mega skægt ud for de grinte alle sammen (følte mig ret klodset).
Men vi gik så ind for det var herre koldt, så varmede jeg lasagne og drak cola, og kiggede i Hooks kataloget sammen med de andre. Så gik jeg ned i stalden for at hjælpe Michala med at sadle Casimo af, vi gav ham så lunket vand, og så sprøjtede han det ud over os - så vi var plask våde! Så pudsede vi sammen med æhm Nanna, Cecilie, Sara, Sine, Mia, Cathrine, Charlotte, Camilla, Julie, Isabella og ikke flere tror jeg ikke.
Så trak jeg med Raffe, ogs' kom min far, og nu sidder jeg her.
Men i løbet af weekenden, for jeg taget nogle hygge billeder af Bozze og jeg - forhåbenligt i sneen, håber i vil se dem??
Men vi cs, i må ha' en rigtig go'weekend!!
QNUZ~ Jannie & Bozze ~