Hej!
Ja jeg er jo ved at tilkøre min hest

Men så i dag var jeg ude på endnu en tur (jeg går bag ham så han lære at lystre selvom jeg er bag ved), og for første gang i lang tid var det en RIGTIG god tur
Fordi vi plejer at gå ned forbi min nabo som også har islændere hvor han og min mor's hest kommer ned i weekenderne, og når man er nået lidt forbi dem begynder Ódin at stejle og vil tilbage og sådan. Men i dag gik vi så en anden vej, som går forbi en anden lille vej som Ódin synes er vildt spændende, og der hoppede han så os lidt. Meeen så sagde jeg at hvis han stod der og skabte sig og der kom en bil, ville vi blive kørt ned, og han skulle sikkert aflives fordi han ik var til at redde, og jeg ville ende på hopitalet med to brækkede ben. Og alt det ville han være skyld i... og så kan I ellers tro at han gik fint resten af turen

Skøre hyp *Gg* Men han er faktisk rigtig dygtig (når han altså ik liiige skaber sig *Gg*) og jeg tror han bliver en rigtig god kørehest
Her er vi lige ved at skulle afsted, mens jeg tvang min 'farmand' til at tage et billede af mig og fededyret
Her er så lige endnu et billede, hvor jeg (desværre) er lige mere med *Gg*
Skrækkelige hilsner from Gjose *Skriiiiig* *Gg*Vær dig selv, ingen andre kan være dig! -Citat fra en klassekammerat
Der findes mange hylder, det gælder bare om at finde den rette! -Ciatat Anders And