Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad betyder ..........
Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 19:42
.........Det at springningen foregår efter metode B4? Jeg skal nemlig til stævne her i slutningen af januar og der foregår det med den metode, så jeg vil gerne vide om jeg når ud af banen eller skal direkte i omspringning, hvis jeg rider fejlfrit......

Frede & Nico

Vi elsker at springe og gør det med stil
(næsten)
Prøv min Frindstest
Her

Knuz & kolbøtter
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvad betyder ..........
Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 19:52

Altså det er lidt svært at forklare...

Hvis du har en bane på lad os sige 11 spring. Bare som et eksempel.

Fra 1-7 skal du springe som en almindelig hovedrunde. Hvis du kommer fejlfri igennem dem, skal du spring de sidste spring lige som en omspringning. Men du skal ikke stoppe op og du har ikke 1 min. før du må starte ligesom i metode B3.
Altså bare lige igennem på fuld knal efter de første ingen pause.

Hvis du ikke kommer fejl fri igennem de første spring, så bliver der fløjtet og du er færdig. Så skal du ikke tage de sidste.

Jeg må desværre sige at jeg ikke er 100% sikker på at dette er metode B4 det kan også være metode B2.
Du kan jo lige se hvad de andre skriver. Mener det er B4.

Men held og lykke.

Håber du fattede det.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 20:03
Frederikke: hvilke klasser skal du starte!?
der er omspringning men man må godt ta ned i skrit inden man starter men du for det nok afvide når i går bane!!!!!(det plejer vi)
Qnuzzz & Ponysavl fra Julie & Pickwick
Husk at tjekke min hjemmeside HER
Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 20:06
Hej julie jeg skal starte LC2 for rideskoleponyer og Så en af springklasserne for rideskoleponyer. hvad med dig?

Luna: Tak for hjælpen :o)
Frede & Nico

Vi elsker at springe og gør det med stil
(næsten)
Prøv min Frindstest
Her

Knuz & kolbøtter
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 20:11
Jeg skal også ride lc2 for rideskole ponyer.....ser allerede fram til at blive nr. chok for 1000 gang
også skal jeg starte spring 60 cm også for rideskole heste....(hvor vi sikkert også for fejl...MEN put det bliver sjovt!!!!!!!!!)
Qnuzzz & Ponysavl fra Julie & Pickwick
Husk at tjekke min hjemmeside HER
Vi er ikke holdt op med at lege fordi vi er blevet gamle;
Vi er blevet gamle fordi vi er holdt op med at lege!!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-01-2003 20:33

Julie: Da jeg red metode B4 skulle man ikke sætte ned i skridt eller lige tjekke banen. Tror du ikke det er metode B3 du tænker på??
Men som du selv siger, det bliver nok sagt af dommerne. Det gjorde de også der hvor jeg startede...

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2003 15:49
Her er det let og hurtigt forklaret :-)

Metode B4:

Er en springning opdelt i 2 faser. 1 fase er på mellem 6-9 spring, 2 fase er på mellem 4-7 spring.

Er man fejlfri i 1 fase rider man videre i 2 fase.

Mål i 1 fase er også start i 2 fase, husk derfor at du ikke må lave en volte når du er færdig med fase1 du skal ride direkte til næste spring ellers får du fejl.

Hvis du vil have flere met. så kan du gå ind på, Springning.Dk, klikke på rytteren der springer, gå ind på siden "Diverse", og så trykke på "Tips for nye Ryttere" :-) - Håber du kunne forstå :-D

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-01-2003 15:50
Her er det let og hurtigt forklaret :-)

Metode B4:

Er en springning opdelt i 2 faser. 1 fase er på mellem 6-9 spring, 2 fase er på mellem 4-7 spring.

Er man fejlfri i 1 fase rider man videre i 2 fase.

Mål i 1 fase er også start i 2 fase, husk derfor at du ikke må lave en volte når du er færdig med fase1 du skal ride direkte til næste spring ellers får du fejl.

Hvis du vil have flere met. så kan du gå ind på, Springning.Dk, klikke på billedet hvor rytteren springer, gå ind på siden "Diverse", og så trykke på "Tips for nye Ryttere" :-) - Håber du kunne forstå :-D

*KnuZar*

Når du kigger på dine fødder, behøver du bare
at beslutte dig for hvilken som er den højre, så kan du være sikker på, at den anden er den venstre.
Citat: Peter Plys 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider