Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Mistet interessen?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 20:08

Emnet lyder præcis som overskriften, jeg tror jeg har mistet interessen for ridning..

Det har stået på i 2 måneder, men her de sidste uger er det blevet endnu mere slemt. Har nok i skolen, og vil hellere andre ting. Det hjælper selvfølgelig ikke at det er koldt udenfor, men hver eneste gang jeg skal ud i stalden , så glæder jeg mig til at komme hjem - og tænker meget på, hvor hurtigt det kan gå før vi skal hjem - bor 30 min i bil fra stalden. Min søster rider min pony meget for tiden - har hun gjort i 3-4 måneder, og jeg er derude omkring 3-4 gange om ugen..

Jeg rider konkurrenceridning, men det hjælper ikke, hvis jeg ikke rigtigt gider at træne mere. Er begyndt bare at droppe at ride, enten rider jeg ikke seriøst ellers strigler jeg bare. Har nemlig aftalt med min mor, at jeg holder en hyggemåned her i Januar. Men er så meget i tvivl om jeg virkelig gider!

Vil hellere SÅ meget andet, fester og drenge, og man får flere penge til overs, hvis ponyen ikke står i stalden. Vil nemlig gerne have meget nyt tøj og på en masse ferier osv, som ikke er muligt på samme måde med en pony. Jeg har det forfærdeligt, med at tænke på, hvis jeg skal have folk ud at prøve hende - og tanken om at andre skal ride på hende, og ride stævner som jeg gjorde. Men jeg føler at interessen er faldet en del, og det er virkelig synd, at hun altid får lov til at stå - fordi jeg ikke har lyst eller tid, sådan skal det ikke være :(

Er 15 år, og 2017 er mit sidste ponyår!

Nogle råd eller erfaringer?

Tak på forhånd :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider