Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 RIDEEFTERSKOLE ELLER EJ??
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 11:11

Hejsa. Jeg er i et kææmpe dillema! Jeg skal på efterskole anyway, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge!

 

Min mor og far vil gerne have jeg skal have linjefag med enten noget kreativt eller noget med at skrive.

Men jeg tror bare ikke jeg ville kunne holde ud ikke at ride i et helt år:( Jeg vil derfor måske gerne på en rideefterskole, men jeg er bange for at min mor og min far synes det er en dårlig idé.. Hvad skal jeg gøre?!?!?

Og ved i om det er meget dyrt på rideefterskoler?

 

Kh Kathinka..

 

______________________...__________

 

Them: Dont you know anything about horses?

Me: Dont you know anything about friendship?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 rethrfvergs
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 23:06

Altså jeg har en god veninde der går på Tronsø Skolen i Grindsted i midt/sønderjylland, og det er hun rigtig glad for. Og mener de giver 2500,- ekstra pr. måned for have hest med, inkl. alt :-)

 

Har også et par veninder der er på efterskole på Aalestrup Naturefterskole her i Nordjylland, og det er de super glade for! Og sidste år var der en af mine veninder jeg har på Sjælland, der rejste helt til Nordjylland for at gå der :-)Mener det koster omkring 2000,- ekstra pr. måned inkl. alt, men er ikke lige sikker :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hesteefterskole
Forfatter: 
Dato:  23-04-2013 19:30

Jeg har selv gået på TronsøSkolen i Grindsted - og der er et fag på skemaet der rent faktisk hedder kreativ :-) .
Det har man fire timer om ugen + madlavning :-)

 

Hvis du gerne vil på hestefterskole, så sig det til dine forældre. Det vil være rigtig surt at betale en masse penge for en efterskole hvor du egentlig heller vil gå et andet sted :) .

 

Priserne kan ses her; tronsøskolen.dk/ default.asp?Action=Det...p;Item=380

Har man ikke selv hest, har skolen nogle rigtig dygtige heste som eleverne uden hest får tildelt :-)


RedxDevil
17.02.11 - utterly perfection!

0
0
Svar på denne tråd
 
 vestbirk
Forfatter: 
Dato:  26-04-2013 22:24
Hej jeg skal på vestbirk efterskole
Og skal have min ejen pony med og på ridelinje,
Men man skal ikke gå på en bestemt linje, man kan også vælge at have 5valgfag, så kan du jo vælge ride,men det er på deres heste også et kreativt valgfag og noget med at skrive der er rigtig mange at vælge imellem.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider