Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 tabe mig.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 15:17

hej mennesker.

 

jeg er en pige der meget gerne vil tabe sig.

Det skal helst være noget naturligt, for jeg er ikke så meget for alle de der ting man køber, hvor der er alt muligt halløj i, hvor man taber sig fordi ma spiser det, og så når man når stjernevægten, og holder op med at spise produktet, bare tager på igen.

 

Man behøver ikke at kunne se en enooooorm forskel efter 1 uge, men efter lidt tid.

 

Det er ikke fordi at jeg er tyk. Jeg vil bare gerne være sådan rigtig slank, dog stadig uden at være desideret tynd.

 

Håber virkelig at der er nogen der ude, der har nogle gode tips

 

Lulupigen

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 23:22

Du kunne evt. melde dig ind ved de danske vægt konsuleneter :-)

 

Gjorde jeg selv for to år siden og har tabt mig 40 kg det første år og har holdt vægten +/-5 kg det sidste år.. lever stadig meget efter deres kost.. Helt alm dansk mad man skal have bare i de rigtige mængder :-)

 


 

 

R.I.P Sir Aidan Skye

 

Lykkelige ejer af Sir Aidan Skye !!



Hvorfor har mænd én hjernecelle mere end en hest?
Det er så de ikke drikker af spanden n...

1
1
Svar på denne tråd
 
 Enkelt
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 17:37

Start med at drop alt hvad der hedder brød, pasta, ris, kartofler og mælk.

tabte 5 kg på 1 mdr på den Led.


N A N O U

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 14:21

Hvis du har en smartphone, kan jeg anbefale dig den app der hedder "ShapeUp". Den er gratis, og super let at bruge. Jeg har selv tabt fem kilo med hjælp fra den, og har flere i min omgangskreds der også har haft stor glæde af den :-)


Mit hjerte banker for den akademiske ridekunst.

 

 

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 tabe sig
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 22:38

erstat al drikkevare med vand, eller vand med en skive citron i.

lav sunde snacks som mellemmåltider jeg er fan af gulerødder, rå blomkål og hasselnødder, rosiner..

spis til du er mæt og ikke mere fordi det smager godt, og derudover spis når du spiser, ikke se fjernsyn etc så spiser man nemlig mere.

rugbrød, alt det du kan komme i nærheden af, og gerne med masser af kerner i..

og spis når du er sulten, eller drik noget vand, en masse små måltider..

 

og hvis du kan komme i nærheden af en form for motion udover ridning, dans i stuen ti min hver dag eller sådan noget :)

 

jeg håber det er noget du kan bruge.. på den måde vil du ikke smide en hel masse kilo lige pludselig, men jævnt hvilket skulle være det sundeste, også til ikke at tage dem på igen med det samme :)


..

A daydream believer

1
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  09-02-2013 14:40

Som en anden her i tråden siger så brug shape up. Det er rigtigt godt og så er det gratis


Damgaard

med den firbenede skygge

 

 

Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle

og huskattene Diego og Sally

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkhkjh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 09:17

Det der virker bedst for mig, er at skære ned på de hurtige kulhydrater. Dvs. sukker, hvidt brød, pasta, ris, sukkerholdig frugt.

Prøv f.eks. at skifte pastaen ud med squash eller spidskål i tynde strimler til kødsauce. Eller i stedet for ris, så rive noget blomkål groft og steg det et par minutter på panden med masser af krydderier. Kål er også lækkert i salater, det er grovere og mætter en del mere end icebergsalat.


Trine.

1
0
Svar på denne tråd
 
 hej med dig
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 19:58

 

 

hej hold fast tynd men ikke radmager

jeg blivr ofte radmager, af stress i arbejde

men her er nogle råd.

 

du skal dyrke motion hver, er du tung svøm så du ikke

ødelægger dine knæ.

jogging og fitnes med vægteer godt, og der er flotte

fyre at kigge på fra løbebånd mv.

spis mindre, drik rigeligt væske inden du spiser hvis

du ofte tager to gange , stop en portion er som regl nok

 

ingen slik, sodavand, sukker i kaffe.

 

du skal dyrke mere motion end hvad du spiser forbrænder

sættes op, du kan spise mere en i starten.

 

vær god ved dig selv, med massage,og køb nyt tøj istedet

for chips.

 

bliv ikke sur og skuffet hvis du ikke når de mål. men vær

positiv over dig selv.

 

udstråling som er poasitiv så lykkes alt med flert og

lykken er i det små nogle gange,.

 


Hej

Jeg er over de 4o og rytter af den gamle skole

og glad FEI og Dyreværn og forskning og sund fornuft

Jeg mener man lærer hele livet og fra hele verden.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vægttab.
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 22:25

Den der "Shape Up" er det den der kaorietæller med en hvid tegnet figur på grøn baggrund?? :)

 

JK


HILSEN DEN DEJLIGE INDEHAVER af

En super 11 års

desværre skadet pony!

og en fantastisk DV springhest på 6!

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shape up...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 11:17

JK; Ja det er den



MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sv:sv:sv
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 12:09

Super :) så har jeg hentet den;-)

 

JK


HILSEN DEN DEJLIGE INDEHAVER af

En super 11 års

desværre skadet pony!

og en fantastisk DV springhest på 6!

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 22:24

Udelukket drik vand. Dvs. intet mælk, sodavand, saftevand osv. Det er lidt svært at falde i, men du kan tabe dig ret meget af det, det gjorde jeg i hvert fald


Lever og ånder for military - den perfekte sport!

 

Højagers Lukina

Stensbæks Le Coeur

Stensbæks Maggie

Nikita Kastaniely

Fródi frá Hjallalandi

Greyhound

Flicka

 

Rest in Peace La Fayett

0
0
Svar på denne tråd
 
 HUSK MÆLK!
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 08:51

Lige en note til alle jer der siger man bør droppe mælken:

Det skal man ikke!

 

Mælk er fyldt med en masse vigtige ting, som kroppen har brug for, og som vand bestemt ikke har. Hvis man dropper både ris, kartofler, brød og mælk, så er man ikke længere god mod sin krop.

 

Man skal istedet huske mælken, og brødet. Så må det da gerne være skummet mælk, det har kun 0,1 % fedt (cirka)

Brødet skal være groft rugbrød, og så skal man droppe de hvide ris, og istedet købe grove ris. Forskellen er at skallen på risene er alt de gode, som man piller af de hvide ris.


Mig og min lille pony ...

Uhamonisk i det ydre, men harmoniske i det indre.

3
1
Svar på denne tråd
 
 Fedtforbrænding
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 21:46

Den gyldne regel er; Forbrænd mere, end du indtager - vægttab er dejligt simpelt på det område - i teorien... Desværre virker det knap så godt når chokoladekagen står foran en ;)

 

Lav nogle små ændringer. Skrif det "unaturligt" sukker ud med frugtsukker. Skift smør/mayo ud med advokado. Skift franksbrød ud med rugbrød. Osv. En anden effektiv ting er at dyrke en motion, der er særligt fedtforbrændende. Fx hurtig gang med stigning (hvor du ville puste, hvis du skulle have en samtale med en ven), er yderst godt for fedtforbrændingen! Det vigtige her er, at lige så snart dine ben syrer, går du rent faktisk for hurtigt; i så fald forbrænder kroppen mælkesyre i stedet for fedt. Så hold det på det punkt, hvor det er hårdt, men hvor du ikke overskrider syregrænsen - det gav i hvert fald rigtig godt her. Ulempen er, at det kan være utroligt kedeligt at gøre i en time alene.


Don't cry because it's over, smile because it happened

0
1
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  03-08-2013 23:52

Som der er blevet nævnt - drop stivelsen næsten helt. Kartofler, bananer, ris, pasta og fint brød til at starte med. (Kager tæller også ;-) )

Spis mere kød. Lav en ekstra kottelet, frikadeller eller andet kød og spis en ekstra til aftensmaden. (kød er også en god kold snack hvis man virkelig er kødæder :-) )

 

Spis grøntsager (ikke majs! - det er et kornprodukt) men masser af blandede grøntsager. Du kan koge eller varme dem i mikroovn.

Byt sukkersnacks ud med frugt. Det er en god ide at bruge "tommelfingerreglen" fem frugter om dagen - bare husk at en banan tæller for to frugter.

 

Ved at skifte lidt ud i min kost tabte jeg 25Kg på et halvt år og jeg var ALDRIG sulten. Ved at spise på denne måde så flytter man også sine madvaner og får automatisk nogen sundere madvaner med færre kalorier.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-03-2014 15:52

Hej jeg hved godt at det her ikke hjælper men jeg er faktisk meget tynd tænker ikke over det jeg spiser bare ikke så meget


Heste er det bedste

????????????????

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 07:53

hej

da jeg selv spiller seriøs badminton vil jeg selvfølgelig også lige tabe nogle kilo til sæson start:D jeg ændre ikke livstil på nogen måde tager simpelt hen bare mindre og spise :P regne stykket er ikke så svært forbrænd mere end du intager og når jeg ikke går efter og træne min krop større synes jeg dette virker perfekt:) ved os godt jeg har meget tung trænning den første 1/2 månede held og lykke :P

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider