Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Fidibus'es leve tid og din leve tid!<3&#9829;
Forfatter: 
Dato:  26-11-2012 18:13

Hejsa JHN!<3?

 

I denne debat kan du fortælle om din hest leve tid mens du har haft det hvis du ikke forstår det så kan du få et eksempel for jeg fortæller lige om min hests leve tid eller hvis du har 2 heste så fortæl om begge....Nårh men her er mine så: Min hest Fidibus er kun 1 og et halv år så har ikke oplevet meget endnu men lidt har den nu for da den var 3 måneder døde dens mor der havede jeg ikke fået den endnu men så fik jeg den da den var et halvt år. Den har prøvet hestetrailer sammen med min mors hest. Den fik grime på lige da den kom. Den har prøvet at spise af en Plastik skål der var rød den var en smule bange. Den går på løsdrift og har oplevet meget meget mega meget vand på deres mark. Ikke mere har den oplevet men den går sammen med min mors hest nu og hygger sig meget om et halvt år begynder den hårde trænningen og glæder mig1<3?. Næste hest er Diesel den hest jeg rider mens den anden bliver klar her kommer den: Diesel er en rigtig sød hest den springer fantastisk og har vundet 3 rosetter på hende hun kan alt og jeg elsker hende men det er ikke længe endnu jeg rider hende DSV... Det var alt!<3?

 

Hilsen Gabrielle Fra KÅR

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider