Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvis og fortæl alle om dig og din hest<3
Forfatter: 
Dato:  22-11-2012 16:26

Hejsa JHN!<3?

 

Ja jeg vil rigtig gerne hører om jeres liv hvad i laver og det kan jo være at det vil hjælpe os andre at vi ved hvad du gør!<3?.....Bare fortæl løs!<3?....... Øhmm nårh men her er hvad jeg går og laver med min hest og ellers: Øhmm..... Alså om mandagen er jeg i skole til kvart i to og efter det er jeg da nede ved min hest/dreng/Fidibus og så skal jeg hygge og nusse om ham men kan ikke ride ham da han kun er 1 og et halv år Og nogen gange er veninden med så er det spise tid og læase og lekite tid og så senge tid og sådan gør jeg også næste dag. Men om onsadagen Har jeg sent fri og har ikke tid til at nå ned til min Plag efter skole for jeg skal ud og ride på Diesel og ja det går jo fint for det meste nårh jeg kommer hjem spise og tv og afslapning. Om torsdagen laver jeg det sammen som om tirsdagen og om fredag laver jeg også det samme undtagen hvis jeg skal ud til min far (mine forældre er skilt). Om lørdagen HEST.....HEST.....HEST....HEST...Og Atter HEST! OG hygge med Familien senere på dagen!<3?. Om Søndagen Er det samme... Det er min hverdag nogenlunde Selvfølige er den ikke så kedelig og laver jo ikke det samme ned ved min hest der er masser træning i sådan en plag så der er nok at gør der!<3?

 

Hilsen Gabrielle FRA KÅR

 

 

 

 

TAK For din forklaring på forhånd snakkes ved HEY HEY!!<3?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider