Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min rideklub er den bedste!<3&#9829;
Forfatter: 
Dato:  23-10-2012 13:56

Hejsa JHN<3?

 

 

Nu vil jeg fortælle om min rideklub Kongeårideklub bedere kendt som KÅR:

 

 

 

På KÅR er min mor formand for bestyrrelsen. Hun er med til at finde hestene der ud til og den slags. Jeg rider selv på en Tinker ved navn Diesel. Her er navnene på alle hestene/ponyerene: Diesel(tinker), Gubbe(fjordhest), Browny(dansk varmblod),

Charlie brown(dansk varmblod), Morkan(fjordhest),Winston(en blanding ved ikke rigtig race), Plys(shetlænder), Plenti(shetlænder) og Laika(knapstruppe den er halt lige nu).

De er alle rigtig søde kunne ikke finde på at sparke helt uden grund. Der bliver holdt 3 stævner være år: Julestævnet(hvor vi rigtig pynter op og gør hestene julede) Sommerstævnet(Hvor vi rider ude med klimmer på hestene) Og distrikstævnet hvor vi gerne må ride det e ri spring man skal være god det er vores største stævne. Vi har en ridehal og en ude ridebane til spring og en ude ridebane til dressur og vi har også en priva stald med opstaldt heste. Vi har ekstra ridehjelme til bruge af nybegynder. Efter klar gøring til stævner for man varm kakao og boller. Vi har selvfølig også ridelejr og hygge aftner hvor man kan komme vi har også en disco aften. Til ridelejr: Kan man købe slik man kan komme hjem hvis man savner sine forældre der er voksne til at hjælpe dig og man skal også ud og ride det er tilladt at have sin ejen hest med. Til disco: vi laver sjov og sætter hår der er chip's og sodavand vi spiller singstar og der er en sjov spørgsmål leg. Vi holder alle sammen. Jeg har kun redet 1 år hele mit liv men jeg elsker denne rideskole den er god og sej vi har lige fået lavet ny ridehal.

 

 

Du lærer det hele!

 

 

Hilsen Gabrielle fra KÅR

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  23-10-2012 21:48

Det lyder rigtig hyggeligt der hvor du rider :)

det er vigtigt at have det godt der hvor man er. og det lyder som om i har nogle gode sociale arrengementer :D



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 jepper
Forfatter: 
Dato:  25-10-2012 13:17

Hejsa ja det er hyggeligt der hvor jeg rider!

0
0
Svar på denne tråd
 
 det lyder
Forfatter: 
Dato:  03-11-2012 08:26

hyggeligt. Min mor er nst formand i bestyrelsen for den rideklub jeg går på, hun gider ikke være formand


Trille H-M & Mister X

 

Vi har vores kampe om hvem der bestemmer

Vi har vores kampe om hvad du skal

Vi har vores kampe om hvordan du skal opføre dig

 

MEN JEG ELSKER DIG!!!<3

 

***Kys og kram***

0
0
Svar på denne tråd
 
 OKay lyder vildt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2012 19:21

Det er da fint hun er det hvis hun ikke vil hehe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider