Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 jeg ar mistet flicka;(<3
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 23:12

hej alle på jhn.

for lidt over 6 mdr siden startede jeg med at ride flicka:) jeg var så lykkelige! vi knyttede bånd. hun havde ikke haft det godt før, og havde været usikker på mennesker.. jeg knyttede bånd til hende, hun fulgte mig over alt og hun gjorde lige hvad jeg bedte hende om( næsten alttid)hun er en sød hest, du kan ikke andet end at elske hende, men ejeren besluttede at sætte hende til salg, og jeg fik hende overtalt til ikke at sælge hende. fik afvide hvis jeg fandt et sted til mellem 1000 og 1500 blev hun ikke solgt. jeg fandt ikke et sted.. så hun blev flytttet.. nit sidste syn med hende, jeg havde ikke set hende længe og kom ned for at sige hej til hende.. dagen efter skulle hun flyttes.. hun var meget tynd.. jeg kunne næsten ikke kende hende:( hun så slidt ud:/ min dejlige hest;( nu vil hendes ejer ikke svare mig, jeg tror ikke hun er solgt. men hun sagde at jeg gerne stadig måtte ride hende.. men oom jeg skriver til hende herinde eller på fb eller over mobil så svare hun ikke;( jeg nåde ikke at sige ordenligt farvel:/<3 jeg savner hende meget!:( hun har før skulle slagtes.. det må ikke ske igen!:( hvad skal jeg gøre? jeg vil bare gerne sige ordenligt farvel, selvom det bliver svært.. da jeg elsker hende så højt. jeg tænker på hende 24/7 hun er min bedste ven. hvis jeg ikke ser dig igen foreløbig har jeg lovet dig at jeg finder dig i fremtiden. du er min drømme hest. min pige, mit et og alt, min bedste ven<3 obs hun har 4 hvide sokker og en lille stjerne.

Billede





Billede




Billede



0
0
Svar på denne tråd
 
 såså så
Forfatter: 
Dato:  26-09-2012 20:55

hvor er det synd for dig sødte

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg savner hende ubesriveligt!!
Forfatter: 
Dato:  27-09-2012 22:24

tak, jeg savner hende ubeskriveligt:(:/<3 - men jeg ved vi en dag ses igen. håber på nogle kan hjælpe i min søgen efter hende:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil håbe for dig!
Forfatter: 
Dato:  28-09-2012 07:20

Jeg vil meget gerne håbe for dig at du kommer til at se hende igen for jeg har prøvet det men han blev far lige inden han død så nu har jeg hans søn og han er næsten lige sådan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for den søde komentar
Forfatter: 
Dato:  30-09-2012 19:20

tak for den søde hilsen:-) det håber jeg også..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja har du en ny nu??
Forfatter: 
Dato:  02-10-2012 10:46

Hejsa igen!

 

Har du så fået en ny nu? eller græder du stadig i sorg?

0
0
Svar på denne tråd
 
 palle flickas kæreste
Forfatter: 
Dato:  02-10-2012 22:42

hej.. jeg rider flickas kæreste.. min veninde ejer ham og han er skøn.. men jeg vil helst ha flika.. hun er min pony hyp for altid:D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder godt
Forfatter: 
Dato:  04-10-2012 18:21

JA man vil altid savne sin gammle hvad døde den af? UNDSKYLD hvis jeg bliver for meget med mine spørgesmål!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er ikke død:-)
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 22:47

hun er 3 år gammel, jeg hjalp med at tilride hende, men pludselig skulle hun flyttes, og så nu vil ejeren ikke svare mig:/ hun var meget tynd sidst jeg så hende:( jeg kunne næsten ikke kende hende..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider