Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HJÆLP, job med heste.
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 18:14

Hej! Jeg er en pige på 16, Som jeg hentyder til i overskriften kunne jeg godt tænke mig at arbejde med heste. Jeg har en lang erfaring med heste, men jeg er ikke knyttet til nogle stald eller rideskole da min hest står på løsdrift året rundt med 9 andre andre heste. Er der nogle der kan fortælle mig om hvad jeg evt. kan gøre for at finde en stald/rideskole der søger ansatte (evt. hjemme el. lign) Håber du kan hjælpe :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supersneglen
Forfatter: 
Dato:  11-07-2012 09:48

Inde på markedspladsen er der et afsnit med job tilbydes - der fandt jeg mine tidligere job i stalde.

Dog vær opmærksom på, at det ikke er alle stalde der er lige søde ved deres personale. Det er urimeligt hårdt arbejde til ingen penge og det er sjældent du får det ud af det som de lover.

 

Læs evt. en artikel jeg var med i her:
http://www.e-pages.dk/3f/528/12


.. Amanda


Tjek min blog
PempíasPrinsesseUnivers

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 15:45

Jeg har fundet mine jobs ved mine trænere, eller via folk der kender folk, så ved man hvad man kommer ud til. De steder jeg har været, har jeg været meget glad for at være.

 

Tror bare mange af de gode steder har let ved at få folk, og helst vil have folk de kender, eller kender nogen der kender. Så de også ved hvad de får.


- Thea


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  17-08-2012 11:07

Jeg fandt en job herinde på HN og det lød perfekt..

Jeg pakkede mine ting og flyttede.. men tingene var overhoved ikke som aftale.. sandheden var noget helt andet end hvad jeg fik afvide.. så tænkt dig godt om... det er ikke altid så romatisk som man tror.. :)



Catrine Nalepa Jensen & CA Dapoll OX !

Bedste fremgang i 2008 på JHN


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider