Kære JHN
Nu er det sommer og (..sol) og vi sveder over eksamner og andet godt, men ikke langt ude ligger sommerferien og venter !
Dansk sommer er for mig lig med et hav af danske festivaler, og jeg tænkte, at det kunne være fedt at have en tråd herinde, hvor vi hørte, hvilke festivaler folk skulle på, og om de havde nogle råd, til ting der er et must at pakke, men som man måske tit ikke lige tænker over?
Jeg skal selv på Roskilde Festival - for fjerde år i træk, det er vist ved at blive en grim vane 
Jeg er lige nu i gang med at tage forskud på glæderne, jeg har lige købt telt, og er igang med at lave en rough pakkeliste, så jeg kan se, hvad for nogle ting, jeg mangler at købe. Festivaler for mig er lig med en god undskyldning for at shoppe 
- Jeg prøvede lige at finde et campingbord til vores camp, men blev helt bestyrtet - kan det virkelig passe, at man skal give en 4-500 kroner for et nogenlunde bord, man kan have med på en festival? Eller har I et godt trick, til hvor man kan købe, eller hvad man kan lave, der gir' sig ud for at være et campingbord - bare billigere?
Jeg glæder, glæder, glæder mig til musik, lunkne øl, og masser af fest.
Jeg kan fortælle Jer, at denne mand kommer på Roskilde. Han er ikke en jeg kendte, før min bror sagde jeg skulle tjekke ham ud, men nu er jeg helt tosset med ham - www.youtube.com/watch?v=rxoiZZ8UBEY
Jeg er bare sådan i god festivalhumøøør .. jeg mener, hvor ellers møder man lige et par tilfældige fyrer dressed up som bananer?