Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sommerens festivaler
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 22:03

Kære JHN

Nu er det sommer og (..sol) og vi sveder over eksamner og andet godt, men ikke langt ude ligger sommerferien og venter !

Dansk sommer er for mig lig med et hav af danske festivaler, og jeg tænkte, at det kunne være fedt at have en tråd herinde, hvor vi hørte, hvilke festivaler folk skulle på, og om de havde nogle råd, til ting der er et must at pakke, men som man måske tit ikke lige tænker over?

Jeg skal selv på Roskilde Festival - for fjerde år i træk, det er vist ved at blive en grim vane ;)

Jeg er lige nu i gang med at tage forskud på glæderne, jeg har lige købt telt, og er igang med at lave en rough pakkeliste, så jeg kan se, hvad for nogle ting, jeg mangler at købe. Festivaler for mig er lig med en god undskyldning for at shoppe ;)

- Jeg prøvede lige at finde et campingbord til vores camp, men blev helt bestyrtet - kan det virkelig passe, at man skal give en 4-500 kroner for et nogenlunde bord, man kan have med på en festival? Eller har I et godt trick, til hvor man kan købe, eller hvad man kan lave, der gir' sig ud for at være et campingbord - bare billigere?

Jeg glæder, glæder, glæder mig til musik, lunkne øl, og masser af fest.

Jeg kan fortælle Jer, at denne mand kommer på Roskilde. Han er ikke en jeg kendte, før min bror sagde jeg skulle tjekke ham ud, men nu er jeg helt tosset med ham - www.youtube.com/watch?v=rxoiZZ8UBEY

Jeg er bare sådan i god festivalhumøøør .. jeg mener, hvor ellers møder man lige et par tilfældige fyrer dressed up som bananer? :D

Billede

Mvh,

F'ck the mainstream 8D .
'' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3
Punk isn't dead. It's hiding.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-06-2012 09:01

Jeg skal ikke på nogen festivaller, jeg tager på 3 ugers ferie i stedet.

Men mht campingbord, hvad så med et LACK bord fra IKEA?

www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ 20011413/
D
et koster 39 kr, det er da lige til at overkomme, godt nok ikke helt campingbordsagtigt, men har set det mange gange til Roskilde at de har sådan nogle med.

0
0
Svar på denne tråd

WACKEN!!!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2012 10:50

Jeg skal til Wacken metalfestival i Tyskland

"Haven't you always wondered what was the connection between you and the Dark Lord?"

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  06-06-2012 11:27

Altså de der bananmænd render rundt i viborgs gågader, så her er festlighederne bare igang hele tiden ;D

men festivaller er nok ikke nok mig til at jeg vil bruge så mange penge, og dage på det. :)

der var et par stykker på Skive der kunne have været fede at få set. og ellers skulle det da lige være at tage til Sweeden Rock Festival, for det er for sejt program de har i år!

men lige midt i eksamen, og ingen penge, det går nok ikke :P

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

svarsvar
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 07:27

Jamen for mig står den på Roskilde Festival endnu engang - 7. år i træk. Puha, jeg er ved at blive gammel :p

Glæder mig - i år skal jeg have et par veninder med fra England, som skal lære at feste Roskilde-style. haha, glæder mig til at se om de bliver helt skræmt væk, eller hvordan ;)

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 21:32

Jeg skal også på Roskilde i år, med min kæreste og en masse fælles venner :-D

Var der sidst i 08', så glæder mig helt vildt. Vi har også allerede været ude og shoppe luftmadrasser og div. dåsemad, hihi :-D

Hvis i leder efter billig dåsemad, har de faktisk nogen gode i Lidl - div. risretter, pastaretter, supper osv :-) Bare et tip!

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  08-06-2012 11:12

Det er så hyggeligt med festivaller! :D

- Skal selv på Langelandsfestivalen for 12 år i træk .. puha det er efterhånden mange år :b ..

- xoxo

- Nanna -

You have not lived,
until you find something worth dieing for!

"Jeg, ved det menneskeligt at fejle".

0
0
Svar på denne tråd

Nothing-org
Forfatter: 
Dato:  08-06-2012 11:57

Nothing-org: Jaaa, festivaller er bare sommrnes højdepunkter :D og 12 år i træk, det er da pænt mange år du har været på farten mht det ;)

Skal til Wacken med min mand og nok nogle fælles venner. Elsker festivalstemningen og bare den enorme hygge der er overalt på en festival!

"Haven't you always wondered what was the connection between you and the Dark Lord?"

0
0
Svar på denne tråd

Sommerens festivaler
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 12:21

Jeg skal til NorthSide festival her i Århus :)
Måske Skanderborg festival, har ikke helt bestemt mig endnu...

Christina med Carlos
0
0
Svar på denne tråd

festival
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 20:51

Jeg smutter til Samsø Festival, det er mit 7. år i træk :D

- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd

Skanderborg..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 19:17

Jeg tager til Skanderborg festival. Det nok mit 17-18 år derude :b

Mvh Julie

.: Liberty og Media Force xx :.

- Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven ;D

1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 14:54

Jeg har allerede væltet Jelling i år. Den næste lignende festivals-ting bliver Vorbasse marked (Ja min flirt/kæreste er en rigtig bonderøv) :-P Efter Vorbasse er vi stærkt videre til Bork Og slutter af med byfesten (også kaldt festival) i vores by: Sensommerrock (i Brande)... Uuuh det bliver dyrt for mig, meeeen jeg elsker det jo.

Ville enormt gerne have være til Skive og Skanderborg i år. Desværre er der ikke så mange af mine venner der havde samme idé, så hopper med på de andres vogn :-P

- Salli

-

en gang springrytter - altid springrytter.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 02:07

Skal på Roskilde for første gang! Glæder mig, håber vejret holder nogenlunde (i det mindste bare tørt!)

Hvis I vil dele ud af jeres pakkeliste, skal I være hjertens velkomne, kunne godt bruge noget inspiration, så jeg ikke pludselig opdager, jeg har glemt noget vigtigt

Med venlig hilsen Cecilie :-)

0
0
Svar på denne tråd

jhjhjbhj
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 10:22

Har allerede været på Jelling festival.

Så var planen at jeg skulle være hjælper til metal magic festival i Fredericia men skal ud at rejse i stedet.

Næste festival er days of fury fest i Fredericia (2-dages koncert med blandet musik. Punk, hardcore, beatdown, metal, død osv). Min kærester er arrangør, så det bliver great!

Weekenden efter skal jeg til storm the building festival i Vejle som er meget lig DOFF. Det er dog kun et enkelt-dags arrangement men varer hele dagen.

- Josefine, Miré & Fox Trot

Horses are not our whole lives, but they make our lives whole

0
0
Svar på denne tråd

hjgghhj
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 21:33

Jeg brydes mig ikke om, at sove i telt, ej heller fulde mennesker.

Jeg skal ikke på nogen festivaller.

- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider