Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 En masse nyt fra Shulay Gold Fever!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 16:17

 

Hej ;)

 

Nu vover jeg igen pelsen, og viser lidt billeder frem herinde Og om forhåbentlig ikke så længe vover jeg igen pelsen, så I kan få lidt nyt video - måske

 

 

Men det går SÅ fint fremad med den skønne gulddreng, som jo er ham her jeg taler om:

 

 

Foto: Simii (Fra Hingstefremvisning i marts)

Siden sidst jeg opdaterede jer herinde har Gold Fever startet hans bedækningssæson, hvor han har været kørt til hingstestationen ca. hver anden dag her i starten - forhåbentlig får vi en lidt roligere periode på et tidspunkt Nogle dage overnatter Gold Fever på stationen, således at os transportører kan få det hele til at hænge sammen - det tager Woody nu heldigvis rigtig fint :)

I lørdags var så aller første gang jeg skulle i byen med Gold Fever, efter bedækningssæsonen er startet, og jeg var jo noget spændt på hvordan han ville opføre sig - især når han fandt ud af at vi skulle på stranden med to hopper! Så Gold Fever var på en dejlig date til stranden med to damer i lørdags

Vi var så heldige at have fået arrangeret Karin (Karins-Foto) til at komme og skyde et par billeder, og det kom der følgende ud af:

Woody synes det var lidt farligt med den store vandpyt til at starte med, så han fik lige lidt hjælp til at komme i

Smuk basse <3

Det er altså en lille smule farligt alt det vand!! :P

Meeen så var det altså heller ikke farligere

Dejlige Woody, der bare opfører sig SÅ pænt!! :)

Og galoppere side om side med en skøn lille hoppe, var ikke noget problem for Woody - han nød det i fulde drag!!

Woody øver sig i trav med høje knæløft

Der findes vist næppe noget der er mere skønt end dette <3

Hold kæft hvor var det altså bare en helt fantastisk oplevelse, og Woody opførte sig SÅ pænt - det er bare skønt

Tusind gange tak til Karin som er fotograf på ovenstående billeder :) :) :)

Dagen efter strandturen (altså i søndags ;) ) Skulle vi så afsted til vores første stævne efter bedækningssæsonen er startet, og det var tillige med også vores første udendørs stævne - så vi var alle meget spændte på hvordan det hele ville gå, men vi havde besluttet os for at det var bare for træningens skyld :)

Woody var dog noget mere tændt og op på dupperne, end han var ved lørdagens strandtur. Så vores opvarmningen valgte vi at lade foregå i et knap 20x20 ridehus, da den udendørs opvarmningsbanen både var dårlig i bunden, og også var fyldt med både store heste, små heste, ponyer og hvad der ellers ikke var, da de kørte både heste og pony klasser samtidig var opvarmningen altså godt proppet - hvad der nok var lidt for proppet til den friske herre vi havde med i byen Men sådan er det jo med sådan en som ham

Da vi så kom til opvisningsbanen - som faktisk lå klods op af opvarmningen, var Woody fuldkommen upårvirket af hvad der ellers foregik omkring ham. Han leverede vores bedste program til dato, hvor der ikke var de helt store fejl - det var bare en fornøjelse, trods en knap så optimal opvarmning!

Resultatet lød:

EN 2. plads ud af 14 equipager! Vores første placering - og vores højeste procent, som lød på 68,7 % Ligeledes fik vi vores første 8 tal, og endda to af slagsen i første program! :)

I anden klasse var Woody altså lidt træt, og det med at skulle ind og runde sig rigtigt i volterne kan være temmelig træls jo! Så desværre sneg der sig et par bukspring ind undervejs i den sidste galopvolte, hvilket jo selvfølgelig trækker lidt point :)

Alligevel endte vi på 66,1 % og 1. uplaceret i klassen. Havde Woody lige udeladt de bukspring havde vi været oppe på hele 69 % og havde vundet en 3. plads - men det kan man jo altid komme og sige

Gold Fever gjorde i hvertfald sit bedste, trods han nok var mere i humør til hopperne - he he

Udover alt den her dressurtræning, er vi også begyndt på springtræning, hvilket Woody jo nyder i fulde drag!! Vi har derfor besluttet at jeg også skal starte lidt springstævner på ham, og det første bliver her først i maj, hvor vi skal ud og debutere i to springklasser sammen - det bliver sørme spændende

Ikke ligefrem det bedste billede, men lige det eneste vi endnu har sammen under springning - men han gør det så fint!! :) :)


Billede


Lige et billede til under vores springtræning :D

Håber I vil krydse fingre for os, når vi skal afsted

Det var alt for os denne gang, håber I nød det (trods et MEGET langt indlæg) - Woody er i hvertfald SKØN!!

 

 


www.biancahvolboll.dk

 

Læs alt om Mig, Maestro, Shulay Gold Fever,

og selvfølgelig meget meget mere! ;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdfsgerg
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 11:21

Ihhh nogle gode billeder fra stranden, han er jo helt vildt lækker! (men det er jo ikke noget nyt :D )

Og tillykke med den flotte placering til stævnet, altid dejligt når man har en god tur. Følger flittigt med på HG, i passer så godt sammen!

Hvordan går det med lille Maestro?


- Josefine, Miré & Fox Trot


Horses are not our whole lives, but they make our lives whole



0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 13:37

Tusind mange gange tak - synes også han er lækker :D he he.

 

Det går stille og roligt fremad med Maestro - og jeg travede for første gang i 2 måneder på ham igår :-D jubii. he he.

 

Vi valgte jo at efter han fik en "tennisalbue" i højre forben, at han efterfølgende (han var ellers kommet sig) skulle i gennem et kiropraktorforløb, og det tager tid da der var lidt at rette op på.

 

Vi longere en masse, laver nogle øvelser tre gange om dagen, og ellers bliver han motioneret 2 gange om dagen - så forhåbentlig er styrken snart tilbage og den tykke mave er væk :D

 

I får hvertfald ikke nogle billeder af ham foreløbig, han ligner nærmest en hoppe der er i fol, trods det han kun får wrap og vitaminer!! :P


www.biancahvolboll.dk

 

Læs alt om Mig, Maestro, Shulay Gold Fever,

og selvfølgelig meget meget mere! ;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 århhhh
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 23:33

Min gamle nabo, savner altså lidt han står og kysser gennem tremmerne når man muger ud, men han ser ud til at have det super godt


Mvh Lotte


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider