Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

erfaringer med...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:29

hejsa :)

er der nogle af jer der har erfaringer, gode som dårlige, med denne hjemmeside? jeg er en lille smule betænkelig over at deres priser er SÅ billige i forhold til alle andre steder. http://ostyler.com/

- Nanna

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 00:36

Synes ikke at siden virker troværdig. Der findes ikke engang en adresse eller et telefonnummer til virksomheden.

Jeg tror ikke du skal satse på at købe noget gennem dem!

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 00:38

Kan se andre på nettet har erfaringer med dem - og ikke af den gode slags: www.google.com/ search?client=safari&a...amp;ie=UTF- 8&oe=UTF-8

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 09:15

Troværdige hjemmesider laver ikke de samme fejl, som den hjemmeside du har linket til, hvis man læser under FAQ. lololol.

Der er så mange hjemmesider der sælger Nike sko, så hvorfor lige dén hjemmeside? (Jeg har ikke styr på Nike priser, er det fordi de er billigere?)

0
0
Svar på denne tråd

lad være
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 14:07

Ville holde mig langt væk, se anmelderser her: www.trustpilot.dk/review/ ostyler.com

~*DCND*~

0
0
Svar på denne tråd

kastanjegårdens fersken
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 18:33

tak for jeres svar, det bliver ikke der jeg køber mine sko!! :)og goldfish, ja - det er meget billige! ;) det var også det der fik mig til at spørge til råds.

- Nanna

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 19:38

Du må meget gerne sige til hvis du finder en anden hjemmeisde der er troværdig. Jeg har mange gange ledt efter det. :)

http://www.vild-med-hest.dk/ Ny heste side. Gratis at oprette bruger + Annoncer. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider