Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sidder som studerende og savner...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 23:27

ALT dette her!

Hygge og useriøs træning!

Jeg savner også dette her:

Seriøs træning, hvor hesten bare er 100% med og gør alt perfekt!

Og så savner jeg dette her:

Stævnerne, med nerverne uden på og en pony, som bare er til at stole på alligevel!

Men jeg savner også dette:

Præmierne, som man får for sit arbejde med sin pony!

Eller når hesten overrasker med sine talenter!

Og så savner jeg fandme også følelsen af det her:

Video

Smukke, smukke Fantacy, som er helt unik!

Jeg savner hestene og tiden med dem. Men i stedet vil jeg nu gå i seng, så jeg er klar til endnu en skoledag i morgen. Nogle gange ville jeg langt hellere have heste igen, end jeg ville have en uddannelse.

.. Amanda

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 23:37

Man kan begge dele, det handler bare om prioritering :-)

Jeg kan sørme godt forstå, at du savner det. Jeg ville for alt i verden ikke undvære!!

Kia;
The only one who can stop you from fulfilling your dreams is you.

0
0
Svar på denne tråd

hallöj
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 09:24

Det kan jeg sörme godt forstå du gör - jeg ledte i mer end 5 år, efter dén fölelse, som jeg vidste en hest kunne give.

Efter salget af allerbedste Röde, var det mig ikke muligt at finde dén fölelse igen.

Jeg er DYBT taknemmelig for at jeg i sommer fandt tilliden til den hest, som 1½ år tidligere havde skrämt livet af mig.

Nu har jeg atter hesten, som kan give mig den der helt specielle fölelse. Fölelsen af at have valgt rigtigt!

Jeg er LYKKELIG for at jeg har muligheden for at kombinere studier, barn, mand og hest!

Er Sneglen egentlig solgt?

...

0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 10:24

Jeg har desværre ikke muligheden, som tingene ser ud nu. Ganske simpelt pga tiden og økonomien. Hvis jeg skulle have ekstra penge til hest, skulle jeg arbejde mere, hvilket jeg ikke engang har tid til uden hest :)

Men jeg glæder mig til den tid kommer igen!

Sneglen er desværre ikke solgt endnu.

.. Amanda

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 16:37

Sisse: Sneglen har gået med føl i to sæsoner og er først nu kommet igang med træningen igen. Ditte Sommer fik et føl på hende i sommers og hun er igang med at ride hende op til salg nu. Så vi satser stærkt på, at hun bliver solgt inden jeg flytter udenlands til sommer. :)

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 17:39

Jeg forstår udmærket godt du savner det!

Jeg er også virkelig lykkeligt for at have købt min hest, da jeg kunne mærke at jeg manglede den del i mit liv. Det er nok den del som får mig igennem dagen, og som gør dagene lidt bedre :-)

Uddannelse osv. er vigtigt ja, men jeg vil gerne være glad også selvom jeg er studerende. Og det er jeg for Kezha :-)

- Ofeigur.
Nu også med den skønne hest Kezha

Tit øjet må tindre og læberne le for at skjule det indre, som ingen må se

0
0
Svar på denne tråd

studie og hestene
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 17:57

øv det kan jeg godt forstå du savner!

jeg savnede også vildt at ride hver dag da, jeg boede i københavn, og studiet var svært! bl.a. fordi, jeg manglede overskud som jeg fik sammen med hestene og mine andre dyr.

valget blev at jeg vendte snuden hjemaf, mod landet og begyndte en ikke specielt ønsket uddannelse, men begyndte på en, for at få tid og råd til at få mine dejlige dyr ind i min hverdag igen!

om jeg har fortrudt? nogle gange ja! men så tænker jeg på, hvor psykist dårligt jeg havde det i byen, og hvor glad jeg overskudsagtig jeg er nu hvor mine dyr er en del af min hverdag igen!!!

mvh

Eriksen

100% Bonderøv

og

stolt af det!

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

dfdggdg
Forfatter: 
Dato:  10-02-2012 19:57

Min hest vil ALDRIG blive solgt. Hun er så specel og har svært ved at knytte sig til folk. Hun er simeplthen for unik! Men heldigvis har jeg nogle søde forældre hvor den så fortsætter med at stå + jeg har en part som kan ride den og starte stævner! Så hun er i gang - jeg har selv været ude for en opreation i knæet, så inden jeg kommer op og springe LB niveau igen - bliver ikke før jeg er færdiguddannet. Det er der ikke tid til! :(

©©

K r i s t i n a

med Columbija

©©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider