|
|
| Hvad ønsker I Jer til jul? |
| Forfatter:  |
number 9 |
| Dato:  |
30-11-2011 16:23 |
|
Som overskriften så tydeligt siger - hvad ønsker I Jer til jul?

............no. 9 Explore. Dream. Live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg ønsker mig nul og en skid, da pengene på julegave til mig kan gøre min mor kan beholde sin hest længere tid, da hun lige har mistet sit job. Julen handler vel om at gi og ikke at få 
Line - nu uden hest. Alt udstyr sælges!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jaah.. |
|
|
Ville allerhelst ha penge, så jeg ku få min gæld ud af verden til min fatter, men det der ingen der vil gi.. Så jeg har da lavet en ønskeliste (måske lidt urealistisk til tider): Springkursus hos Michael Aabo på Vilhelmsborg Ny køler til Mazdaen  Kranz og Ziegler armbånd (den er så primært henvendt til kæresten) Nyt ur (sårn et fancy et med bling) Masse lir til krikken Masse lir til køkken (Sensei knive, salt- og peberkværn, skærebræt) Husting (Sengetøj, lampe) Sikkert også en masse andre ting jeg ikke kan huske lige nu.. Ville allerhelst købe det hele selv 
Mvh Julie
.: Liberty og Media Force xx :. - Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven 
1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| julegaver |
|
|
Indtil videre ønsker jeg mig: Morrocanoil hår-sættet: mangler olien og balsam Margoritvedhæng til mit wish-læder armbånd Lidt forskelligt tøj Gavekort til frisør så jeg kan komme af med udgroning  Strik! - striktrøjer, cardigans, halstørklæder, hue, luffer Det er det jeg lige kan komme i tanke om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Prada Candy og bøgerne Brandwashed og Steve Jobs. Kan kun ønske mig små ting, da mit liv skal pakkes ned i en kuffert til sommer og rykkes til London.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
en lang liste DVDer nogle ps3 spil penge til shopping i finland nogle forskellige MAC produkter nogle forskellige produkter fra bodyshop uno tusser dåseåbner ostehøvl Canada Goose Jakke et aaaalt for dyrt tv penge til flere kjoler og flere stiletter frisør+extensions bestik (noget jeg har set i føtex det er "skåret" skråt) Defeeter vinter Wedges De lækre Wedges Patricia har. omg! de er bare lækre ud over alle grænser! Nightwish nye CD Nightwish koncertbillet Hele fuldblodsserien på engelsk de heartland bøger jeg mangler de Pony og Co bøger jeg mangler Wendy filmene stort klædeskab gammeldags make up bord stort spejl (gulv - loft ) makeup spejl med lys rundt i kanten stor lækker seng men det er sådan mere ønsker til min fødsesldag. skal til Finland og holde jul så ingen gaver andet end fra min kæreste og veninde. som begge ordnede gaver inden de fik en liste ^^
...........iSE & BERLIOZ. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg kopiere bare min ind fra det word dokument den er i  Here it comes: Hesteting: mini kost+skovl sæt til hestetrailer (man kan få nogle sæt der hænger sammen der ikke er så store) Kiroprakter behandling til Mads ved Tina Bundgaard www.equiterapeut.dk Tilskud til rep. Af hestetrailer Roeckl ridehandsker str. 8½ (mørkeblå, sort) Sort Sweatshirt fra Fjordhesten i avl og sport str. L
Gavekort/ abb: Gavekort til Vero Moda Gavekort Maskincenteret Gavekort Imerco
Andre ting:
Kokke viskestykker, blå/hvid ternet UNO- kortspil Avisholder www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ 50163711/ Joggin bukser (IKKE sweat kvalitet), mørkeblå el. Sort. STR. L Hoptimist (lille, model bimle).
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djdsnkjjksf |
|
|
Altså, nu er jeg sådan en kræsen mus som altid får penge og selv køber mine julegaver, so far har jeg købt:
Tegn&Gæt brætspillet Vild med dyr brætspillet Tattovering (laves i morgen) Shopping tur når min far kommer til DK her i løbet af december. Det eneste jeg ikke ved hvad er, er den gave jeg får af min kæreste. Wrahhhh, han siger det er personligt og jeg aaaner ik hvad det er. Og så et par gucci solbriller ved jeg 
- Josefine, Miré & Fox Trot
Horses are not our whole lives, but they make our lives whole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Haha, du så sej louise 
Hilsen Patricia "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønskeseddel |
|
|
· Laserprinter m. scanner/kopieringsfunktion (Fås de med farveprint?) · Spejl m. guld ramme (max 66 cm x 170 cm). · Strygejern - Ikke noget fancy. · Gavekort til IKEA. · Brætspil Trivial Pursuit Disney Family Edition - ca. 499 kr. Trivial Pursuit Family Edition (normal udgave) - ca. 499 kr. BesserWizzer Plus Familie Udgave (regnbuefarvet) - ca. 499 kr. · "Flydestol" (sækkestol) i rød fra Bilka - 349 kr. · David Rio Tiger Spice Chai Te 110 kr. - kan købes i specialforretninger. Billede: www.baristakaffe.dk/media/catalog/ product/cache/1/image/ 300d9cfd248d256d77940673212a78af/d/ a/david_rio_tiger_spice_chai.jpg · Sengetæppe (200 x 240 cm) i sort med mønster fra Bilka · Hvide bloklys · Sofabord fra Jysk Sengetøjslager 2 pers. sofa med chaiselong fra Ikea (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleønsker |
|
|
Cd'er, dvd'er, spil, bøger, sort tøj
God Is My Deaths Creation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Her er mine ønsker  Iphone 4 eller 4s Eva trio syrah glas (hvidvinsglas og vandglas) Eva trio legio tallerkner (oval form, middag og frokost - ikke dybe) Trip trap frame skål Rosti skåle m. tilhørende låg I friske farver Kaj Bojesen abe Gavekort til imerco, inspiration o.lign. Fine ringe og øreringe Løbetights 3/4 fra nike el. fusion Nike el fusion vinterløbetights Nike fanatic women's running jacket I lys grå/gul (set på nike store DK, 600 kr.) Nike dri-fit fitness top (samme farver som ovenover) Skagen design ur nr 233XSGSC eller 355SGSC Adax ipad 2 etui Marc by Marc Jacobs Supersonic Snake Key Pouch (shopbop.com) Marc by marc jacobs pave star ring (shopbop.com) Dior el chanel neglelakke i flotte farver Gavekort til monki, H&M, Vila, Gina Tricot, Samsøe samsøe osv.
Jannie Tidligere med Magic Bonnie og Enekærs Ana-Bell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er kedelig |
|
|
Ønsker mig penge i fødselsdags- og julegave i år, har lige fået hest og har nada penge, så har lige brugt de sidste penge jeg (ikke) havde på at købe en sadel til hende, så penge at leve for ville være super rart  Men har også fået mange store gaver og ting i år, så har næsten ikke mere at ønske mig! - Har fået en ny supernice bærbar - Har fået mit Nikon D3100 med to objektiver - Har fået min hest!  - Har fået sadel og andet grej til hesten. Så jeg har vist fået det jeg skal i år Så familien har fået af vide at jeg ønsker mig penge, kunne ikke vente så købte en sadel Vil jeg helst selv gøre anyways, så håber jeg får lidt penge at leve for og til opsparingen til det tv kæresten drømmer om - må være hans tur nu! Dog ved jeg at jeg får lidt småting af svigermor, selvom de gav mig den bærbare i fødselsdags- og julegave, men får adventsgaver og en lille ting til jul, er spændt på hvad det er  - Ved jeg får noget Le Creuset og gavekort til IKEA 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Uha, min er lang 
Nike Free Run løbesko 473 kr,- str. 39 ostyler.com/Nike-free-run+-2---Sort- Lilla-4355/
Ilse Jacobsen gummistøvler, str. 39.
Riskoger Ny sports BH F.eks: www.workoutshop.dk/ product.asp?product=15393
Fitness måtte f.eks: Kan fås på Bilka's hjemmeside til 148 kr,-
Brætspil: EGO 379 kr,- www.prispresseren.dk/pi/ EGO_hvem_er_jeg_EGO_Gr...6_198.aspx
2 knivmagneter fra Ikea i sort (www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ 10177183/)
Le Creuset morter 199,95 kr,- www.inspiration.dk/produkt/98170/le- creuset-morter-med-2-dele Lækkert bomuldsengetøj - gerne økologisk. Til dobbeltdyne, 240x220. F.eks: www.hm.com/dk/product/ 83399?article=83399-A#shopOrigin=SA
Stort sengetæppe Helst sort, eller anden neutral farve
Nye flotte pyntepuder til sengen
Bog: Afhopperen af Robert Dam 299 kr,- www.g.dk/bog/afhopperen-robert- dam_9788774670858
Bog: Døden i dine øjne, af Rachel Ward 136 kr,- www.tjekpaaprisen.dk/ bogpriser.php?isbn=978...d=CMWd9YiD- asCFXNItAodeCiCjw
Eva Trio Vinglas 169,75 kr,- www.imerco.dk/ Default.aspx?id=6171&P...6631027649
Stelton brødkasse 299,75 kr,- www.imerco.dk/ Default.aspx?id=6171&P...9846012455 Lanternesæt 199 kr,- www.imerco.dk/ Default.aspx?id=6171&P...2009605394
Rosendahl Grand Cru longdrinksglas, 4 stk 169,75 kr,- www.inspiration.dk/produkt/254691/ rosendahl-grand-cru-long-drink-glas- 4-stk
Jamie Oliver Kasserolle damborg.dk/product.asp?product=582
Jamie Oliver Stegepande(r) Kan ofte fås på tilbud i Imerco
Trip Trap Skærebræt 269,75 kr,- www.imerco.dk/ Default.aspx?id=6171&P...6420044369
Nøgleskab 149 kr,- gaverogbrugskunst.dk/boligtilbehoer- 73/noegleskabe-noeglebraetter-104/ noegleskab-i-staal-4-kvadrater- 569.html
Suppegryde damborg.dk/product.asp?product=5600
Trip Trap Urtepotte 249,75 kr,- www.imerco.dk/ Default.aspx?id=6171&a...6420025474
Køkkenvægt 99,95 kr,- damborg.dk/product.asp?product=791
Kasse - Nr. 2 175 kr,- www.frou-frou.dk/ product.asp?product=20117
Hvis ikke ovenstående kasse kan fås, så denne: denpersonligegave.dk/index.php/ Kurve-Kasser--B%C3%B8tter/ Gammeldags-%C3%B8lkasse/ ?page_id=7&product_id=240993
Poseløs støvsuger
Bagepensel evt: damborg.dk/product.asp?product=253
Knivblok fra Bodum 199,95 kr,- damborg.dk/product.asp?product=5485
Drinkfontæne www.coolstuff.dk/Drinkfontane
Sims 3
Sims 3 Pets 229 kr. ca.
DKNY kosmetikpung 449 kr,- www.miinto.dk/p-52542-town-country- travel-toilettaske
DKNY skind pung 599 kr,- www.helm.nu/dkny-dkny-skindpung- praeget-turnlock.aspx Gavekort til H&M
The Body Shop Mineral Foundation, farve: 03 235 kr,- www.thebodyshop.dk/makeup/ansigt/ extra-virgin-mineral-compact- foundation-spf-15.aspx
Jane Iredale - Pom mist 192 kr,- shop.duft-natur.dk/natur-makeup-822/ jane-iredale-makeup-823/spray-833/ jane-iredale-pom-mist-59-ml- 5631.html
TIGI Curls Rock Shampoo & Conditioner 219 kr,- nicehair.dk/tigi-curls-rock-shampoo- conditioner-750-ml.html
Goldwell DualSenses Curly Twist Cond. 75 kr,- nicehair.dk/goldwell-dualsenses- curly-twist-conditioner-200ml.html
L'anza Healing Style Bungee 39 kr,- nicehair.dk/l-anza-healing-style- bungee-75-ml.html
L'anza Healing Moisture Hair Masque 119 kr,- nicehair.dk/l-anza-healing-moisture- hair-masque-500-ml.html
Hilsen Patricia "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad ønsker I Jer til jul? |
|
|
Primer fra Smashbox, Adjust - den grønne Foundation fra Clinique, Stay True Makeup, farve: Stay Vanilla eller Foundation fra Clinique, Even Better Makeup SPF 15, farve: Ivory Router Kompakt digitalkamera, til fest og film Penge til nye sko og tøj Gavekort til H&M Til Louis (min hund ) Snor, Hunter dobbelt dressurline, str. XS, sort Sele, Puppia soft sele, str. S, sort Sele, Hurtta Pro Y-sele, str. 45, sort Thundershirt, str. XXS (www.alttilhundogkat.dk/ thundershirt.6)
Sab & Feykir Feykir er til salg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
glemte vidst nok lige diverse bræt/spørgsmålsspil
hahah tak Patricia  jeg forstår udemærket hvis du syntes det er nedern...men jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvor din kæreste har bestilt dem? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønskeseddel |
MiniManse |
06-12-2011 17:14 |
|
Jeg forstår ikke, hvordan I kan lave så lange ønskesedler! Jeg er simpelthen så dårlig til det.. Men jeg må kæmpe  Indtil nu ønsker jeg mig tøj, forskellige smykker, gennemsigtig neglelak, en alt blokfløjte i træ og en idrætstrøje.
MiniManse - Ditte Larsen - Ingen er perfekt, men det hjælper at være sig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Skal nok lige prøve at høre ham ad, er faktisk ikke klar over det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggg |
number 9 |
06-12-2011 20:43 |
|
Louise: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad størrelse du bruger, men ellers er de her, ret billige: www.trendsales.dk/listings/carin- wester-wedges-laeder/23900978 :) Jeg selv er også elendig til ønsker - ihvertfald indenfor rimelige prisklasser!  Men indtil videre har jeg: LV logo pung i bordeaux lak Ny GHD IV styler Et par nike sneakers m. guld "Clean" parfume "Prada Candy" parfume bum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
penge til regninger -_- Og måske også lidt penge til shopping/tattoo  -det er vel jul 
>> Isabella & Mr. Malle <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Minimanse:
Når man bliver 'voksen' og flytter hjemmefra, er der stort set ALTID noget man kan ønske sig, især fordi det er så keeeedeligt selv at skulle bruge penge på! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggg |
number 9 |
07-12-2011 12:30 |
|
P Jørgensen: Louise, eller du, har vist dem i et andet indlæg - og så kan jeg huske, at du og Louise før har snakket om dem. Lyder totalt stalker agtigt, men jeg har virkelig bare en god hukommelse og har selv ejet den sko både som sandal og wedge (de er dog begge solgt) - men altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjklæø |
|
|
Hvor er i søde! ( Patricia og Number 9) og jeg syntes ikke det er stalker agtigt... eller altså jeg husker selv en masse sære ting herinde fra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
og tusind tak begge to! : D
bruger størrelse 37 hvis det skulle være interessant eller hvis i af en eller anden grund skulle falder over dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfds |
|
|
Min ser sådan her ud: Ønskeseddel 2011 Trine Gavekort til Ikea Neoprentaske til bærbar 15" widescreen Etui til kamera Canon Ixus 300 HS Aussie 3 Minute Miracle Deep Treatment (hårkur, fås i Matas) Lille sort lædertaske med lang skulderrem, helst med lynlås ellers anden ordentlig lukning. Tekande Køkkenrulleholder Pænt dørslag i metal med håndtag så den kan hænges op når den ikke er i brug. Måleskeer Elpisker Brødrister Støvsuger, ikke for stor BØGER: India Knight: Spar dig rig - og lækker Ole Knudsen: Studenterkogebogen Patrick Bachmann og Tina Scheftelowitz: Tøsekogebogen - Remix
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|