Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

NV-eksamen
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 13:08

Hej,

Jeg skal til NV-eksamen her i starten af næste uge, men grundet et gymnasieskift er jeg gået glip af NV1-forløbet og gennemgangen af, hvordan eksamen kommer til at foregå.

Jeg håber, at der er nogle, der kan fortæller mig, hvordan sådan noget foregår, sådan step by step :-) Gerne ned til detaljerne, om man fx står eller sider ned? Må man medbringe egne noter? Hvad er godt at sige og fokusere på? Skal jeg selv have den rapport med, som jeg har skrevet, og bruger man den overhovedet? Starter man med selv at holde et oplæg, og så er der spørgsmål bagefter? HVis ja, hvad indeholder sådan et oplæg?

På forhånd tak :D, for jeg er virkelig på bar bund med, hvad jeg skal sige derinde.

Mine tanker er konstant ved den dag, vi samles <3

0
0
Svar på denne tråd

karma, du
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 14:56

Hmm.. Jeg var til NV-eksamen sidste år, så jeg kan ikke huske så meget - men jeg kan da prøve?

Du kommer kun til NV-eksamen i det forløb, der senest har været der. Altså NV2.

Du skal lave et sigende powerpoint baseret på din rapport, og det er ud fra dette powerpoint, du skal fortælle om NV-forløbet - de ting du altså har lært.

Hos os sad man ned overfor lærerne, mens powerpointet kørte på en projekter ved siden af (:

Nu er det som sagt et år siden, og jeg ved ikke lige, hvordan det løber af stablen på det gymnasium, du går på. Men mon ikke du kan skrive til din lærer over First Class og spørge? Det vil jeg da i hvert fald råde dig til (: Det får du nemlig helt sikkert mere ud af (;

bum bum - karma, du!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 12:24

Det kan jo skifte fra gymnasium til gymnasium (I guess?); min foregik i hvert fald lidt anderledes end MLCAs.

For det første var der kun NV. NV1, NV2 eksisterede ikke.

Jeg sad bare ned over for min lærer, og forklarede hvad jeg så på papirer, teorien bag hvorfor det skete sådan osv. Så vidt jeg husker havde jeg ikke noter med - kun til forberedelse.

Men det er jo også 3 års tid siden...

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider