Det går fremad med lille Kenzo
Lige så hysterisk han være under håndtering, lige så flink er han under ridning (for nu er den holdt op med at bukke
).
Jeg mener det er omkring 12 gang jeg er på ryggen af ham på de her billeder. Han kan både ride på tur alene nu (har faktisk ikke prøvet at ride med andre) og gå nogenlunde pænt rundt på hovslaget uden at slingre. Stop og start virker godt og 75% af tiden ser det ok ud når vi drejer 
Det eneste problem er at Kenzo har en god ide om at det hele skal gå lidt stækt, men det træner vi ihærdigt på 
Jeg har lidt for lange bøjler kan jeg se, så jeg får skubbet mig selv bagud fordi jeg ikke sidder tungt i sadlen. Må have bøjlerne et hul op når jeg skal ride i dag 
Billederne er taget igår af Cecilie (Chaos)
Desværre var der springundervisning på udendørsbanen så vi måtte nøjes med ridehuset.

Galop for første gang på bane. Det foregik for fuld hammer ned ad lang siden og så gjaldt det om at nå at stoppe kræet inden han ramte ind i barrieren, for han kan altså ikke både dreje og galopere på samme tid....

Han vil i momenter gerne søge frem og ned, men han løber stadig så stærkt samtidig at jeg ikke giver ham for meget plads til for så slår den simpelthen en kolbøtte over sig selv. Man kan også se på fejltakten at han løber for stærkt.

Således tillader jeg gerne at han går indtil der er lidt mere styr på temporegulering for sædet 
God mandag til alle.