Hej alle 
Langt om længe fik min mors firma fikset det videokamera jeg plejer at låne - SÅ nu skulle der jo filmes! 
Dette blev så både af min nye lånehest Brage Stengaard, og af Maestro som faktisk har udviklet sig ret positivt 
Maestro og jeg træner fortsat på mere bæring i traven, hvor det både gælder den almindelige arbejdstrav, men også gerne ind i versader, schenkelvigninger samt traversader - og det begynder da hjælpe på det.
Derudover er vi jo så småt begyndt på changementtræning, hvilket han stadig ikke er helt tilfreds med - og han topper derfor lidt meget op bag i (som i også vil kunne se på videoen). For at bekræfte mit signal om den modsatte galop, fortsætter jeg på videoen i traversade - netop for somsagt at bekræfte ham i det, for ellers har han det med gerne at vil bytte frem og tilbage, fordi han ikke kan finde hoved og hale i det hele

Men med lidt mere træning på det, kommer det forhåbentlig også! 
Desværre går changementarbejdet lidt udover rummeligheden og bæringen i galoppen, så det er også noget der er i fokus 
Men nu, kan I jo selv bedømme - så må vi se om det kun er mig der kan se der er forbedringer mht. bæring i traven 
I næste weekend skal vi ride distrikstmesterskab for hest, så her er jeg rigtig spændt på hvordan det går!
Forhåbentlig er han stadig godt gående, også er jeg egentlig ligeglad med placeringen, men vi kæmper fortsat med at få hjemmearbejdet med ind på banen! 
Men som sagt var der også en video af Brage, denne er fra sidste uge til undervisning
Det er under en måned siden jeg fik ham hjem, så vi skal stadig lære hianden lidt at kende, men det går faktisk overraskende godt! 
Af en eller anden årsag kan jeg ikke uploade den her til heste-nettet, så den må I få på link 
www.hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=256260
Fra samme dag var Cindy Faber sød også at snuppe lidt billeder af os, dem kan I da også lige se 

Opvarmning

Schenkelvigning

Galop

Kontra

Versade

Travarbejde

Igen

Schenkelvigning

Modsat

Versade

Schenkelvigning

Travers

Og modsat 

Galop - og specielt her i galoppen vil jeg gerne sidde lidt bedre ned i sadlen, og have benene lidt frem, det er hvertfald en af de største forskelle jeg ser fra når jeg rider Maestro også på Brage 

Kontra

Slutning på travers 

Og det var så det, for denne gang!
Med Brage har jeg ikke pt nogle planlagte stævner. Ejer selv skal ligeledes starte til ditriksmesterskab i næste weekend, og herefter har jeg noget arbejde der også skal passes - så det bliver omkring først i oktober at vi tager afsted med Brage igen! 
Håber I vil smide en kommentar med på vejen 
(Selvom det blev lidt langt
)
Fortsat god dag til alle!