|
|
| Dine talenter? |
|
|
Jeg har snakket lidt frem og tilbage med en kammerat i dag om talenter. Han kan både beatboxe og tatovere (og altså også tegne) - og jeg kan... Ikke en skid!  Selvfølgelig er der ting, som jeg er god til, men jeg har endnu ikke fundet nogen talenter i mig selv  På søndag skal han lære mig at beatboxe, så får vi at se, om det muligvis er et uopdaget talent  Hvis ikke, så kan jeg da stryge den af listen.. Hah.. Har I nogen talenter? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg er god til at skrive. At formidle viden og formulere mig. En egenskab jeg får meget ros for på mit studie og en af grundene til, at jeg tager en bachelor i kommunikation. Derudover er jeg god til at uddanne ungheste indenfor dressur. Mener selv, det er pga. min tålmodighed og følsomhed. Om det ligefrem er talenter ved jeg ikke - det kan ligeså vel være mange års træning og erfaring i begge "dicipliner".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| max er sød |
|
|
Jeg har et enormt stort talent for at ødelægge ting, køre ind i ting og komme til skade. Rigtig træls - men ih hvor er jeg god til det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| talenter |
|
|
tjah talent og talent, jeg er meget udholden, altså med hensyn til sport. også selvom jeg ikke er i træning. når jeg har sat mig for at lære visse ting, giver jeg sjældent op. er ret musikalsk, men udnytter det slet ikke. er god til at træne dyr. er også ret god til at skille de sorte får fra flokken, når det gælder venskaber.
mvh I.C. Rosenborg Rosenborg Dressage ¤BLLS¤ North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm, talent og talent... |
|
|
Har klæbehjerne hvad film angår. Kan med rigtig mange film citere dem ordret (oftest hele film) uden at skulle læse selve manus eller se/have filmene ved sidelinjen.
God Is My Deaths Creation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gbergsfjnn |
|
|
Jeg har haft et talent. Inden for sejlsport, som jeg efter meget kort tid da jeg var mindre, blev rigtig dygtig til. Dog stoppede jeg da det blev lidt seriøst, da jeg hellere ville ride. Og det fortryder jeg egentlig lidt i dag, da jeg elsker at sejle. Men ellers nej, egentlig ikke. Der er nogle ting jeg er gode til, men egentlige talenter, nej... håber der en dag dukker et uopdaget talent op, haha! 
der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgvefcc |
|
|
Men det er altså ikke mig på billedet 
der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Talenter. |
|
|
Jeg er ret god med mine hænder, jeg kan både male, tegne og sy lidt. Men jeg bruger det faktisk aldrig, jeg synes jeg har så meget om ørene. Og så er jeg enormt god til at sætte mig i andres sted, føle, mærke og fornemme andre mennesker - nogle gange så voldsomt at det de føler, bliver til noget jeg selv føler, hvis i forstår? Det er både godt og ondt, når man er social og sundhedshjælper. I situationer med sorg, kan det være ret hårdt og svært at holde det på afstand, og det er man simpelthen nød til, hvis man skal hjælpe den som er i sorg. Men om det er et talent, kan man vel diskutere. Det kan også kaldes en byrde 
I am nobody - nobody is perfect - therefore, I must be perfect!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Vil mene jeg er ret god til at ride og omgåes heste, er ret rolig, men om det kan betegnes som talent ved jeg ikke.. Og så tror jeg at jeg er ret god til at huske episoder for lææænge siden. Kan huske alle mulige tidlige ting i mit liv, ting som har gjort indtryk og som alle andre har glemt. Men ved ikk om det er normalt 
Mvh Julie
.: Liberty og Media Force xx :. - Fordi det er bedre at være lille og (meget) vågen end stor og doven 
1.semesters bøger til sprogstuderende (fransk/engelsk) på ASB sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 23456789 |
|
|
jeg graver stadig efter mit talent 
...........iSE & BERLIOZ. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablublæ |
| Forfatter:  |
Anne ♥Bølle og Buller♥ |
| Dato:  |
19-08-2011 17:21 |
|
Jeg tegner manga(japansk tegneserie stil), jeg har det grønne bælte i karate, og jeg spiller guitar xD Ved ikke rigtigt om det tæller, men folk plejer at blive overraskede når de finder ud af det, fordi jeg bruger det meste af min tid på mine dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit talent |
|
|
Det største talent jeg har er nok at danse, på proffesionelt plan selvfølgelig  Stoppede dog for 4-5 år siden. Nåede at vinde et utal af konkurrencer og min største sejr var da jeg vandt verdensmesterskaberne for hip hop i 2003. Udover det spiller jeg fodbold. Ikke det største talent på jorden, men jeg klarer den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjkæool |
|
|
At kunne gø som en hund Tæller det? 
Thea Løvgreen. Bevar de 13 racer med ansvar! Kun en tåbe holder orden -et geni behersker kaos. -jeg er et geni  R.I.P Freja.
Vi ses igen, når jeg finder dig på de evige græsmarker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Kan spille lidt klaver, og er sådan ok musikalsk.  Og så er jeg god til at få folk til at grine 
Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkæølæ |
|
|
Numsefisk: Lækkert det redede min dag 
Thea Løvgreen. Bevar de 13 racer med ansvar! Kun en tåbe holder orden -et geni behersker kaos. -jeg er et geni  R.I.P Freja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Haha, men jeg tænker... Smækker du ikke en video eller et lydspor ind, så vi kan få en demo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dine talenter |
M S L |
23-08-2011 15:19 |
|
Jeg har ikke noget talent. I så fald er det uopdaget. Jeg er dygtig til at stå på ski og snowboard, men det er også noget, som jeg har øvet mig på i mange år - vel nok 16-17 år  Eller! Kan vende min tunge på højkant til begge sider. Aha. De fleste af mine veninder kan kun til den ene side. Det er vist egentlig ikke noget talent... 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
|
|
Jeg har fået en åbenbaring!  Mine talenter er... At bruge penge At æde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalla |
|
|
Når vi nu er inde på... "skæve talenter", så kan jeg fortælle at jeg er fandens god til at ødelægge relationer jeg er rigtig glad for... Så jeg vil prøve at komme over den dejliiiige dreng der lige har droppet mig, med ENDNU et stykke kage. Det er nemlig mit andet "skæve talent", min krop kan klare umenneskeligt mange stykker kage af gangen. Velbekomme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggg |
number 9 |
24-08-2011 10:46 |
|
Af skøre ting kan jeg: bøje det yderste led af min tommelfinger bagover, få mine albuer til at røre bag ryggen og sige knæk med min næse! hæhæ
............no. 9 Explore. Dream. Live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Supersnegl |
|
|
jeg er ret god til matematik og til at stave. to ting jeg altid har haft let ved.
.. Amanda som har fornøjelsen af at ride Björk - stor tak til Björks familie, som giver mig muligheden for at ride jeres hjertebarn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnlklnjjjk |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ggggggg |
number 9 |
26-08-2011 16:39 |
|
TrineM : BILLEDE! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok skæve talenter |
|
|
dem har jeg også nogle af;) jeg kan få min tunge op på næsetippen  tidligere kunne jeg knække min hofte af led (AAAAAV når den så skulle på plads igen!) jeg kan folde min overlæbe således det ser ud, som om jeg rækker tunge. jeg kan lyde som et marsvin og en lille kattekilling mmmmh.... ja var vidst det 
mvh I.C. Rosenborg Rosenborg Dressage ¤BLLS¤ North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjehej |
|
|
Jeg kommer fra en meget musikalsk familie, hvilket er skyld i at jeg selv er meget musikalsk + godt gehør, og så kan jeg synge røven ud af bukserne hvilket jeg er pisse stolt af! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum bum.. bum |
|
|
Jeg vil nu nok mene at jeg har talent for at lave mad, men dhet jo også min levevej, så andet ville da være sørgeligt. Så jeg også ret god til at tegne og sådan :b Et andet "talent" er at jeg er fantastisk god til at komme til skade. Utrolig klodset type faktisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ggggggggg |
number 9 |
02-09-2011 21:05 |
|
Af mere seriøst - jeg har absolut gehør (kan høre forskel på f.eks. hvis to instrumenter er stemt med 1 i forskel). Derudover har jeg deltaget ved i DM i tre (meget) forskellige dicipliner. Og så har jeg også været udtaget til tre forskellige "videns" konkurrencer i matematik, kemi og i folkeskolen i engelsk. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Talenter |
|
|
Mit talent eller talenter er basketball, distance, god til at lære sprog, og er en mønsterelev
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lollede talenter |
|
|
Lol hvor har i nogle skøre talenter!  Jeg har i første omgang nogle sportslige talenter: Windsurfing og klatring (AWESOME grinern sportsgrene begge to) har jeg kun dyrket ganske lidt og det kom ret hurtigt og relativt let til mig at lære. Og da jeg var på sportscamp var jeg overraskende nok, væsentlig bedre end de andre - også dem som havde trænet det mere end mig (jeg var også bedre end drengene!! ) så det må vel nærmest være to talenter? Okay, gakkede talenter.. Jeg har ufatteligt nemt ved at græde når jeg griner (hvis man kan kalde det et gakket talent) og så er jeg fantastisk god til at gøre mig selv til grin - specielt når jeg er fuld, men det er vel et talent vi alle mestrer i større eller mindre grad når vi er fulde?  uhuh! jeg glemte et! Det meste gakkede talent jeg har, er evnen til at sidde og tisse MIDT på Nørreport uden at nogen som helst opdager det. Har tisset de mest mærkværdige steder, uden folk har set mig! HAHA, det kan da kun være et gakket talent - og meget praktisk! 
MVH. Freja med Grå :D -til livet os skiller KLUBMESTER SPRING/HEST 2010, BRF!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|