Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Slut med Lurito...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 12:20

Sommetider slutter epoker jo, og nu er endnu en sluttet for mig.

Derfor har jeg min sidste dag med Lurito i dag. Der er lidt forskellige grunde til hvorfor, men jeg blev enig med mig selv at det er det bedste :-)

Og så er det fra nu af slut med at være partrytter. Enten finder jeg mig en lånehest, ellers må jeg holde ridepause til jeg en dag bliver rig eller ekstraordinært tålmodig så jeg kan være partrytter igen ;-)

Men her er lidt Lurito gennem tiden - vi nåede 2½ år. Fra januar 2009 hvor han var nykastreret og ikke engang kunne stå bundet, til nu hvor han går på LA niveau og er den sødeste og nemmeste hest man kan finde :-)

En af de første dage med Lurito. 2 år og 10 måneder, i januar 2009.

Første løsspringning. Marts 2009, 3 år.

Tredje gang med rytter, og på tur alene :-) April 2009

15 gang med rytter, maj 2009.

Juli 2009. Begynder lidt at ligne en hest.

September 2009 hvor han efterhånden er ved at blive en fin stabil ridehest.

4. gang som springhest, oktober 2009

Springhest i marts 2010, fylder fire 20 dage senere.

Hans første stævne hvor vi blev nr. 3 i LD1 og nr. 1 i LC1. Maj 2010

Undervisning, maj 2010

Første springstævne og også første gang udenbys. På Hedegaarden, juni 2010. 80 og 90 B0.

Military debut, august 2010.

Dressurstævne september 2010. 1. plads i LC1 og 69% i LC3.

Springtræning i november.

Da den første sne faldt sidst i november, 2010.

Træning i marts, 2011

Og den sidste træning, juli 2011.

Ha' det godt Lurito, vi ses forhåbentlig igen :-)

Hilsen Rikke

Søger en lånehest
0
0
Svar på denne tråd

jghdflkhgldfkg
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 13:46

Flotte billeder, flot hest - I passer godt sammen.

Dit valg med at ikke at være partrytter lyder trist - men jeg forstår dig godt. Det kan sgu være dyrt.
Jeg håber nu ikke, at du mister lysten til heste og ridning. Det er jo noget helt specielt, men det ved du jo.

En gang rytter, altid rytter.

God sommer!

// Rejen

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 13:50

det bliver trist ikke at skulle se ham mere. for han bare udviklet sig så fint! :)

alle uddanner forskelleligt og umiddelbart ud fra billederne er vi ikke enige,(nu når han også kun var part har du heller ikke haft hele ordet går jeg ud fra) men jeg syntes stadig at du har gjort et virkelig godt stykke arbejde med ham! (Y) og han har formet sig rigtig flot.

held og lykke med at finde en låne hest, blive rig, eller finde noget tålmodighed :P

..........iSE & WALDFEE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 17:07

Hvor trist at du stopper med ham, man føler jo man har været med hele vejen...

Håber du finder dig en lånehest, for sådan en hestefri periode lyder ikke sjov ;)

Jeg synes det virker som om, at du har gjort et godt arbejde med Lurito - og jeg håber vi får lov til at følge med, når og hvis en ny hest kommer ind i billedet :)

Glad ejer af den fineste frøken hest

- Sirop de Cassis

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 22:23

Øv hvor trist at høre!

Som de andre skriver har Lurito simpelthen udviklet sig så fint mens du har redet ham, og det har været sjovt at følge jer helt fra start :)

Men kan godt forstå din belutning - det er sgu ikke altid lige sjovt at være partrytter. Held og lykke med at finde ud af alt det der hest :b jeg troede også jeg skulle stoppe på et tidspunkt, men der gik ca. 1½ uge før jeg var igang med at lede efter part igen..

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 11:37

Sikke en udvikling. Ærgerligt at du ikke skal ride ham mere. I ser rigtig fine ud sammen.

Held og lykke med at finde noget andet at ride :-)

LAURA PODE.

0
0
Svar på denne tråd

hehehhehe
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 16:38

Kan godt huske de billeder fra jeres første tur alene - har været sjovt at følge med i jeres fine udvikling, ærgeligt det ikke skal være jer mere. Men kan sagtens forstå dig mht. ikke at ville være partrytter længere, jeg havde det på samme måde og købte så hest i stedet. Håber du finder en lånehest snart :-)

...from Rulammet with love

Omsider med Elmholts Napasha

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider