Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Studenterugen - påklædning
Forfatter: 
Dato:  19-06-2011 23:34

Jeg sad og tænkte, og så blev jeg helt i tvivl..

- Er der ikke tradition for at man har hvid kjole på i studenterugen (altså i byen osv.) eller er det kun til dimission?

............no. 9

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 00:20

Jeg tror kun det er til når man får huen :D.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

Hvid på
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 07:50

Jeg har hvid på i dag, hvor jeg bliver student. Derudover har jeg også til dimission :) I morgen har jeg også noget på, som er lyst. Til studenterkørsel har jeg en mørkeblå kjole på, som passer til huen - Skulle rigtig have hvid på, men enten bliver der regn, eller så får jeg vand af drengene. Hvid blev pludselig no-go :D

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 08:34

Så vidt jeg ved går tradititonen ud på at du har hvid kjole på når du kører vogn d. 24. Du behøber ikke have hvid på når du får din hue, eller i løbet af ugen. Havde jeg ikke :-)

0
0
Svar på denne tråd

afafafaf
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 14:28

Jeg har ikke hvid på nogle af gangene, det bliver simpelthen for konfirmant-agtigt til mig. Har en lys beige/lyserøde agtig kjole på både den dag jeg får huen på og til dimission/vogntur :-)

L

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 22:30

Jeg tager hvid kjole på i morgen, når jeg bliver student, onsdag til dimittend-middag, fredag til translokation + hestevogn, lørdag til lastbilkørsel og søndag til studenterfest - jep, jeg har været ude og handle en større bunke hvide kjoler ind ;-) Overvejer faktisk også at tage hvid kjole på sankt hans aften, men så bliver det vist genbrug fra en af de foregående dage! :P

M.v.h. Antonia

~~~

Skippergårdens Delight Aurora

~~~

Rissa Veil

~~~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider