Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At flyve med Ryanair?
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 08:00

Hej ænder =)

Jeg skal til london i ferien for at besøge min veninde, og så har jeg fundet flybilletter på Ryanair.com til 436 kr t/r, men så er der jo ikke inkluderet afgifter mm.

Jeg har prøvet at kigge på deres hjemmeside, og jeg kan se at man bl.a. skal betale for ens bagages vægt når man ankommer. Men jeg har ingen idé om hvor meget det er, og jeg forstår ikke rigtigt deres oversigt derinde!

Jeg skal være afsted i 4 dage, så det er ikke en kæmpe kuffert jeg har med :)

Er der nogen der har fløjet med Ryanair og ved, hvor dyrt det er med bagageindtjek osv.?

Kunne være lækkert! ;D

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 08:12

Hvis det kun er 4 dage, kan du så ikke nøjes med håndbagage?

Man kan godt pakke en taske til alm. brug ned i en sportstaske ;)

Da jeg i efteråret fløj med Ryanair, betalte jeg kun den pris, der stod på hjemmesiden, det var inkl. bagage. Er der ikke et sted, hvor man kan vælge det til/fra? Det mener jeg nemlig at jeg gjorde.

The best way to make the dreams come true

is to wake up every morning...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 10:30

Der er også regler omkring størrelse og vægt til håndbagage, de fleste selskaber kører vidst på en max grænse der hedder~ skoletaske størrelse, 8 kg. Noget i den stil ihvertfald.

Jeg har aldrig fløjet med Ryanair, men med andre selskaber 'plejer' de korte ruter at være et tilbud at 'købe' sig til check-in bagage, Airbaltic var jeg ude og flyve med sidst, og det kostede 15 euro pr vej for 20 kg bagage.

Prøv at ring til Ryanair omkring dine spørgsmål, du er ikke den første jeg kender der brokker sig over spørgsmål og problemer ift. info.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 11:42

Når du bestiller billeten skal du angive om du ønsker at have bagage med. Man kan vælge enten 15 kg eller 20 kg mener jeg det er.
og så koster det vel 200-300 kr.
Desuden kommer der et gebyr på for at betale med dankort. det er vist nok kun visa electron der er gratis.

Men det er altsammen noget der står undervejs når du bestiller billeten :) det har det i hvert fald gjort de gange jeg har fløjet med dem (3-4 gange)

I guess you're the only one left standing,

when everything else goes down

0
0
Svar på denne tråd

rthsgefg
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 15:09

Helena: Jeg har som sagt aldrig fløjet med Ryanair før, så jeg ved ikke "hvad man kan og ikke kan" :) Men jo, selvfølgelig tager jeg ikke 20 kg med til 4 dage.

Har ikke stødt på noget sted hvor der står at man skal vælge bagage til/fra. Det eneste jeg kan se er at der nedenunder de 436 kr billetten t/r koster er, at der ikke er lagt gebyrer mm. oveni. Og så blev jeg jo lige bekymret ;)

Men måske skulle man prøve at ringe til dem :) Tak for svarene, vil meget gerne have flere :)

0
0
Svar på denne tråd

Du må....
Forfatter: 
Dato:  04-06-2011 16:56

Have 10 kg med i håndbagage og der er nogle mål, som tasken ikke må overskride. Når du køber billetterne kan du krydse af, hvis du skal have ekstra bagage med.

Jeg fløj til Malta med Ryanair i april med 9 kg håndbagage, no worries :-)

- Malle :)

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 02:09

Jeg bor i London og flyver derfor jævnligt frem og tilbage. Ofte med RyanAir, hvis jeg har start/slut-destination i Jylland.

Anyways - de fleste af mine venner, der kommer herover at besøge mig, har kun håndbagage med. Pak let, så er der stadig plads til shopping herovre.

Hvis du går i gang med at bestille billetterne på hjemmesiden og når helt frem til betaling, får du din endelige pris. Så kan du jo altid vente med at betale.

Det er forholdsvist enkelt.

RyanAir er som oftest det billigste - og det irriterer mig grænseløst, at de ikke flyver fra københavn også - bah.

Hav en god tur til det Londonske - her er dejligt !

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

hbnmjnhb
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 10:42

Kan i se et sted/huske hvor stor ens taske må være? Jeg har nemlig en af de der store oilily tasker med blomster, som jeg plejer at have med som håndbagage. Men den er ret stor.

Men hvis der kun er vægtbegrænsning på, kan jeg sagtens pakke i den, skal alligevel ikke være der i mere end 4 dage jo :)

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 05:40

www.ryanair.com/en/questions/cabin- baggage-allowance

Her skulle der gerne være alt du mangler af info :)

Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider